Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
toen ze voor het eerst bij Ollie en Hero stond mepte ze bij de eerste ontmoetingen ook als een gek om zich heen eigenlijk nog veel erger dus dat hou ik mezelf maar voor ogen
een ander minipaardje bij ons op stal vindt ze heel erg leuk...
, die gewoon altijd wat hebben. En moet ik meer proberen me daar niet zoveel van aan te trekken.
zie hem zo over die mesthoop klauteren
pubers
en die nagels en handen tja.... ik vind mooie verzorgde handen zoooooo mooi maar krijg het zelf niet voor elkaar
).
) 'getolereerd'. Wat een stelletje tuttebellen zijn het toch ook die merries
Ollie negeert hem in feite, maar als hij ook maar een geluidje in haar richting maakt of binnen een straal van 3 meter komt, krijgt hij een dodelijke blik
Gelukkig is Piet zo slim dat hij dat begrijpt.
.
; is bijna jammer dat er schoolplicht bestaat
; vind het altijd heerlijk als ze thuis is. Ik geniet er nog maar van, want kan me voorstellen dat dit over een aantal jaar heel anders zal zijn
.
. Mijn schoonvader is het gras aan het maaien; ziet het weer een beetje netjes uit.
Piet gilt ondertussen af en toe terug
dus hij durft nu hardop te praten ... hij blijft (tot nu toe) netjes achter de lijntjes staan dat is weer een meevaller.
was echt kicken. Zit je op 40 km wil ze nog zo graag gaan.
alleen 't is wel stoer dat het kan
ze vindt het ook totaal geen probleem om zo'n 2e ronde in te gaan.
lijkt me trouwens super moeilijk iets in opdracht te maken ...
vindt het dapper dat je erop bent blijven zitten Ollie1
Citaat:Even een vraagje, bij de vetgate krijgen de paarden dus eten. Dan gaan ze met een volle maag weer op pad? Ik hou altijd minstens 2 uur aan na het eten voor ze mogen werken.
mijn KWPN'er Nebraska, die ook k2 reed, kon dit werk eigenlijk echt niet aan, die werd echt mager. Had ik toen op Omega 3-6-9 mix staan max dosis en plus merriebrok, maiskuil en volop in de wei en nog was ze dun. Maar dat merkte je dan ook in de rit: die ging steeds langzamer lopen en vond het ook moeilijk weer te vertrekken vanaf de vetgate, Ollie gaat juist versnellen alsof ze het steeds leuker vindt. Nebraska was ook altijd paar dagen moe en opgetrokken, aan Ollie zie je nauwelijks iets.
Maar wat was hij braaf...Hero vond de verschillende kleuren ondergrond wat vreemd en had wat aanmoediging nodig om het water in te gaan.... maar het is gelukt...zelfs nog gedraafd in het water