janouk schreef:Hier is het rustig. De dames zijn gisteren ingeent, kiesjes gevijld en weer een algehele check up gehad. Vandaag nog lekker rustig aan.De honden zijn meteen ook gisteren ingeent. Dus de beesten weer beschermd en de portemonnee weer wat leger.
Laat ik er nu toch helemaal van overtuigd geweest zijn dat jullie ook naar de hippiade gaan. Ik ben blijkbaar versneld aan het aftakelen.
De honden zijn meteen ook gisteren ingeent. Dus de beesten weer beschermd en de portemonnee weer wat leger.
mag zo een mega-strak programma afwerken van kinderen ophalen - afleveren - ophalen - wegbrengen en weer ophalen, de uitdaging van menig moeder
) en hoop voor Tine dat manlief vroeg thuis is en nog wat kan helpen en lees dat Lanouska ook extreem vroeg moet opstaan...maar dat de vaardigheid in ieder geval snel zal gaan! Gaat Kiss trouwens ook naar de Hippiade dit jaar?

Hoe snel een leven gedaan kan zijn, ongelofelijk...
tot later 

Wij Nederlanders zeggen gewoon Cap
*plaag maar he
*

02:45 de wekker om weer in utrecht te werken daarna naar stal spullen bijelkaar zoeken en laatste boodschappen doen

) dan heb ik op stal nog een multitool liggen met een zaagje en een mes en een kniptang etc, dus dan gaat die mee