wat een K-weer zeg
Schoolreisjes tijd, fijn Biancacoo dan is hij mooi onder de pannen vandaag, sterkte bij de neuroloog
En werk ze Ollie1
Hier ook weer aan het werk moet eerlijk zeggen dat er langzamerhand licht in de duisternis komt van het verven, poetsen, schuren, timmeren, opruimen etc. Het is toch wat als je 15 jaar in je huis woont, al die kleine dingetjes die dan langzamerhand kapot gaan of minder mooi worden en de zooi die je verzamelt
. Volgende week komt nog iemand voor het betere stucwerk-herstel (dat kan ik niet) en dan nog het dakterras (flinke klus, nieuwe bedekking, lag asbest, maar ook dat kan ik niet, gek he
) dan kan ik ondertussen wat aan de styling doen, kan de fotopresentatie gemaakt worden en dan in de verkoop.We hebben natuurlijk tussendoor ook heus wel wat gedaan maar als je met een kritisch oog door je huis loopt zie je erg veel
Het zonnetje breekt hier gelukkig nu door
. Is een soort van zachte brace, maar dan speciaal voor mensen met verlammingen, geeft steun, maar vergemakkelijkt ook draaien, heffen en zakken. Heb gelukkig ooit eens goedkope Divoza pololaarzen gekocht en met mijn dunne enkeltjes past dit dus gelukkig. Loop altijd op Shabbies, maar dat past helaas niet. Hoop heel erg dat ik dan wat meer/wat langer wat kan.
.
) is ook weer oud huis. We vinden die stijl gewoon mooi. Hebben ook regelmatig naar nieuwbouw huizen gekeken, is wel zo praktisch natuurlijk. Alleen vonden nooit iets waar we echt voor wilden gaan.

(extra draadje getrokken) en aan de andere kant Ollie-Ber-proof dus goed gecontroleerd op stroom (dat zij niet de boel afbreken om naar Piet te gaan... zijn monsters hoor, liepen ook erg om me heen te teuten toen ik bezig was met de draden zo van 'en wat ga jij doen?')
Ik denk nog een paar dagen bezig te zijn met keukenblok en dan moet eigenlijk de kelder nog. Maar daar is het zo'n enorme bende.... En woonkamer (wordt niet gebruikt als woonkamer maar als werkkamer voor manlief) moet eigenlijk ook nog maar die twee vind ik minder belangrijk haha.
. Ollie ging vervolgens Ber een paar keer een oplazer geven zo van mens stel je niet zo aan toen ging het goed (dwz Ollie in de negeer stand, Piet rustig eten plus negeerstand en Ber liep af en toe nog wat dreigend naar de lijntjes maar deed dan toch niets).