Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Dan durf ik zelf op een gegeven moment ook niets meer. Ik rij nu al nooit meer zonder een touwtje tussen de keelriem en de neusriem. Bang dat mij hetzelfde zou kunnen gebeuren als de menster wiens pony aan de kletter sloeg (met koets en al) toen het hoofdstel er af gleed bij het schuren (en vervolgens mijn koets en een auto beschadigde, maar gelukkig geen persoonlijke ongelukken).
Nu moet pony alleen nog even snappen dat hij dus ook mee moet in de stijgende lijn.
. Dat deden we paar dagen, paar keer achter elkaar en we wandelden er wat mee. We waren er de rest van de dag ook wel uuuuren mee bezig hoor (poetsen, in de wei zitten, krabbelen enz). Dan reden we zo weg zonder zadel, pony aan het halster. Als dat dan poosje goed was gegaan (of niet, maar we krabbelden er altijd gewoon weer op
) ging er een hoofdstelletje in en zadeltje op. En dan na een paar weken liep die pony alsof hij/zij nooit anders had gedaan.
ben nu dus bijna 49

& leuk dat het zo goed gaat op het werk!

Maar ik lees het topic ook liever niet door, ik zou daar dan veel te veel aan denken…
!
. Oftewel, d'r op, zitten, wegdraven, en als het te hard ging liet je je eraf glijden
. Friezen waren gelukkig vrij mak, en na enkele weken gingen we "gewoon" met 2 halfbeleerde Friezen in draf en galop over de drukke weg van Voorhout naar het strand in Noordwijk. We namen overal voorrang, kregen dat ook, want iedereen behalve wij zag wel dat we levensgevaarlijk bezig waren.
dat eraf glijden, zo grappig. Wij gleden er ook gewoon af als er wat gebeurde. Zie het zo voor me jullie als dappere meiden op die stoere Friezen
lees net de post van tallechie.. vreselijk.. 
echt typisch, gelukkig bleef hij stoer rijden!
en helaas voor hem word ik er alleen maar streng van, en krijgt hij gewoon een tik met kuit/hak
Gem schreef:Ik ga straks verder bijlezen, ben de hele dag op de ouderdag van de scouting geweest en nogal rozig nu.

Vreselijk nieuws dat Bianco het ongeluk niet heeft mogen overleven.
De honden zijn meteen ook gisteren ingeent. Dus de beesten weer beschermd en de portemonnee weer wat leger.
Nouja..