@Tine, wat vervelend wat er gisterenavond is voorgevallen met Thabor.... ik weet hoe je je voelt mbt het falen... heb er momenteel zelf ook last van... ik denk dat wij de lat voor ons zelf erg hoog leggen
..... Ik ga verder met VHU en Janouk mee mbt Thabor... geef het even de tijd.... en van het voorjaar pak hem dan weer rustig op/breng hem weg al dan niet in tweespan... om hem even verder door te laten rijden.@VHU, rijd ze vandaag, hopelijk valt het mee met de buien... hier nog erg regenachtig
@Bettepet, Gaat helemaal goedkomen 2012 voor jou in het Z
@Maisie, Ik vind het idee vwb de naam van Robin wel leuk om deze ook te vernoemen zoals Janouk al aangaf naar een edelsteen... Je andere pony's zijn ook al vernoemd en dat hoort dan een beetje bij jouw/jullie stal
@Lanouska, hoe is het nu met jullie hond ? Knapt hij al wat op ? en heb je al aangifte gedaan ?
Vanochtend toch maar weer even doktertje gebeld... Ik krijg momenteel erg veel pijn op mijn borst, ben kortademig en na 3 stalletjes de drollen te hebben gewipt... ben ik helemaal versleten
. Ik geloof niet dat dit de bedoeling is.... om 15.20 bij het doktertje zijn... ben benieuwd met wat voor kluitje ik nu weer het riet in wordt gestuurd
en heeft ecxuses gemaakt

Ik heb in mijn linkerbeen geen kniepeesreflex meer.. Vreemd.. Moet nu naar de fysio, want de orthopeed vindt dat ik een slechte conditie heb (joh
) en hij denkt dat het een conditiekwestie is...
. Nu was ik bang dat ik longontsteking kreeg ivm pijn op de borst met lopen, ademen en moe en erg zweten na wat lichte inspanning. Volgens de dokter heb ik gekneusde ribben van al dat hoesten en veroorzaakt dat de pijn...en de rest komt van de infectie waar mijn lijf tegen aan het strijden is....
Bente heeft 20 minuten gemend, toen storte het zo enorm van de regen dat ik in de stal ben gereden en daar heb gewacht tot het weer ophield (goede oefening) en daarna dus nog kwartiertje gemend. Ze liep trouwens erg lekker
Toen was ik zo ongeveer
was ik weer aardig opgewarmd.
linksom was nog erg moeilijk voor met name Rattan, maar ging echt al beter dan de 1e keer. Nu met mijn eigen wagen gemend, is toch makkelijker voor ze. Mag ze vaker gaan pakken, dus ben helemaal blij

flinke klets op het schoftje wilde bij hem vaak wel helpen...
het werkt nu wel maar 't is een beetje houtje touwtje