Allereerst aan VHU: waarom zou je in hemelsnaam denken dat we je zouden veroordelen omdat je een ander paardje leuk vindt? Ik denk net dat het grootste deel (als het niet iedereen is) wil dat je Rizanta een (zeer bijzonder weliswaar!) plekje geeft en verder gaat! Dus iedereen is super blij dat je misschien weer een nieuw maatje hebt!(buiten de ukkies dan) Ik ben in ieder geval super blij!
Hopelijk klikt het tussen jullie!Hoe groot is Bente trouwens?
Welkom Janice! Ook ik heb nog even wat tips
Bevraag je maar eerst zeer goed, bepaalde dingen kunnen namelijk grote ongevallen teweegbrengen. Er zijn inderdaad mensen die hun paarden los laten staan, maar deze mensen hebben jaren ervaring en weten precies hoe hun paard/pony op dingen reageert (met een wagen achter hun achterwerk).Kennis van me heeft zo een ongeluk gehad. De groom wou helpen door het hoofdstel al af te doen en halster aan, maar toen zag het paard de wagen achter zich en draaide helemaal door... Het enige voordeel hieraan was: de groom heeft toen wel geleerd dat je het hoofdstel als allerlaatste moet afdoen, zeker niet hoofdstel afdoen als de wagen er nog achter hangt...
Snel foto's plaatsen trouwens als je actief aan het mennen bent!
Ik vind het zeer slim van je om te wachten op een basisles!@ tallechie: wat kunnen slapen?
@ naaltje: vervelend dat vriendinnetje verhuisd is...
Andere dingen weet ik niet meer
Mijn examen van vandaag is (denk/hoop ik) goed gegaan, morgen heb ik stageverdediging, donderdag ethiek en volgende week woensdag examen van economisch recht bijmaken... Moet dus wel lukken! Het einde is in ieder geval in zicht

Heb hele leuke fotos.. Moet nog even denken of ik topicje maak

z'n vriendin was flink hengstig
)

Het beste is gewoon km maken. Gewoon bij een ervaren menner op de bok met ervaren paardjes. Nu scheelt het dat jouw shet het zelf al kent! Maar het beste is echt gewoon gaan rijden rijden rijden
Wat heerlijk als je vader zo houdt van receptjes uitproberen!
Jeetje zeg wat is ie knap!!
en dan moet ik mezelf echt inhouden he, heb ik dus gedaan en na poosje liep hij als een zeer braaf pony'tje met lichte aanleuning, 't is toch zo'n dondersteen