Inderdaad er recht tegenover en tevens onze parkeerplaats.
happytime
Geplaatst: 20-12-10 15:53
zijn er nog wel genoeg klanten bij de mc? al die ponys ernaast...verse hamburgers wat een leuke sneeuwfoto"s komen er voorbij. bij mij was vanmorgen de schuifdeur vast gevroren,met veel gedoe weer open gekregen
Poeltje, auw! lijkt me pijnlijk.. wat mooi dat je wedstrijd zo goed ging
Knappe kale jellee
naaltje, jij dus ook aan de slee met dids? veel plezier!
Ik heb aan mijn zweng ook 2 schommelhaken zitten. daar doe ik de strengen aan vast. en in het midden van de zweng zit een gaatje waar een touwtje doorheen zit. aan dat touwtje heb ik weer een touwtje (in dit geval een bilkoord hihi) en die zit aan de slee vast.
Vandaag weer gesleet en het was wederom weer erg leuk! eerst 1 rondje aan een touwtje en toen los (kon m'n moeder wat foto's maken hihi) we hebben ook veel meer gedraagd dan gisteren.
ben foto's aan het uploaden, zal een topicje maken
nee.. Heb telefoontje gehad dat m'n stage niet door kan gaan, ivm crisis/bezuinigen, dus ik moet op zoek naar 'n nieuwe (gaat over stage die ik ná deze moet doen dan he)
Zit ik net op iedereen te reageren werden we gebeld dat de pony van de eigenaar waar mijn mannen lopen koliek had.....dus wij er heen. Is nu heel samenvatting weg...
Leuke (sneeuw) foto''s gezien. Heb op het werk bijgelezen, maar heb niet alles kunnen onthouden. Alleen dat Tine ontzettend ziek is. Als je echt een keer hulp nodig hebt, als E er niet is moet je maar bellen. Wij kunnen altijd dan even komen.
Ik heb het weekend overleefd Morgen een half dagje werken en woensdag lekker vrij. Vriendlief is morgen jarig.
@ Tallechie: heel lief, maar doe jij maar lekker voorzichtig. Jullie wonen toch nog best een eind weg, normaal bijna een uur rijden, nu nog langer. Ik red me wel, het gaat inmiddels ook al weer wat beter. Maar anders regel ik wel mensen die dichterbij en niet zwanger zijn. Maar nogmaals wel heel lief. En alvast gefeliciteerd.
@ Naaltje: geweldig he, dat sleeen. Helaas heb ik het nog steeds niet met Rembrand kunnen proberen, maar er ligt voor hem ook niet genoeg sneeuw. Hoop deze week nog wel met Amerigo te kunnen sleeen. Nooit gedacht dat het zo leuk zou zijn. Nu snap ik al die andere enthousiastelingen. Ik hoop dat je snel ander adres vindt voor je stage.
@VHU: al iets van je kat gezien?
Nou, zo nog even water bij de paarden controleren (gaat hier weer heel koud worden vannacht), of het nog steeds stroomt en dan naar bed. Hopelijk morgen weer een gewone of in ieder geval betere dag.
Tine is goed. Maar mocht het echt niet lukken weet je ons te vinden.
Ik zag trouwens dat 9 januari de b aansluitend op de z is, dus denk dat mijn ouders het net niet redden. maar mijn zus heeft laatst ook proefje voorgelezen om te oefenen en dat ging goed. Heb alleen de te rijden proef nog niet geoefend. Ik span hem misschien thuis in en ga dan lopend naar de manege