[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 07:00

Ik heb echt geen idee wat ik ervan kan verwachten.....idd zo'n duffe intake en dan maand wachten ofzo.....blegh
Maar ik red me... pijn is redelijk uit te houden nu...maar kan er nog geen kopje mee vastpakken of me aankleden....haha..
Langleve de joggingbroeken...

Fijne dag allemaal. Hoop dat jullie kunnen doen wat je gepland hebt.
Janouk. Gave tekeningen maak je. Super...wat voor lak oid gebruik je daarvoor want dat geeft toch af als je er niets overheen doet als het klaar is ?...daar weet ik dus niets van ben benieuwd. .. hoe je dat afgeven stopt. .en of dat kan ?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 07:05

Ik heb maar 10 lessen gehad. Daar is lak niet ter sprake geweest. Ik kan je vraag niet beantwoorden :o
ik doe er nu niets op. Inlijsten achter glas.
het is pastelkrijt.

Afbeelding

buren van Janouk
Terror geit Krelis en lieve Dash

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 08:19

Dan vervaagt het wel Janouk of het gaat op termijn vastplakken aan het glas. Dat zou zonde zijn ... je kunt het heel makkelijk fixeren met haarlak (gewoon de goedkoopste van de appie e.d.). Of lak kopen bij de tekenwinkel. Als je het tussendoor fixeert kun je nog meer diepte in je werk krijgen, kun je met duidelijke lagen werken in de kleur, mocht je dat willen uiteraard.

Ik zit zelf altijd helemaal onder met pastel :+ en heb de neiging om maar te blijven verbeteren. Mocht ik niet doen van teken leraar. Dus nu vooral bezig met inkt en stift en markers. Om te leren dat wat ik doe 'goed genoeg' is. Mag niet gummen, dat is zoooooo moeilijk! Is soms net therapie dat tekenen!

Hier zo de hond uitlaten en aan de deuren verder verven. Moet mezelf er wel toe zetten hoor, het begint saai te worden.

Denk ook Biancacoo dat het zo gaat als je beschrijft ... :(:) maar goed wie weet is het deze keer een uitzondering ik ga voor je duimen! Hoe laat moet je morgen? En bij de intake ga je dus niet zeggen dat je je redt he, je kan niets en iedereen moet je helpen en je functioneert niet en het helpt ook nog maar wat te janken ofzo (anders luisteren ze niet) echt ... dat zei mijn huisarts dat ik veel te stoer was altijd, als je nuchter je verhaal vertelt geloven ze je niet (als je zegt ik hou het niet uit van de pijn en je vervolgens groot houdt door te proberen fatsoenlijk op te staan, dat soort dingen...). Staat mij enorm tegen om me zo op te stellen maar bij mijn burnout heeft het me wel geholpen (toen kreeg ik die speciale fysio therapie en aanvullende onderzoeken omdat ze dachten dat het iets in mijn hersenen of met mijn hart was, wat thank god niet zo was).

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 08:46

Ik red me....maar lig nog steeds zeker 80% van de dag...en dan bedoel ik van 24 uur.....
als ik sta gaat mijn arm en de plek van overgang van nek naar rugwervels zeer doen en voelt dan opgezwollen aan...
ik kan nog letterlijk niets.....t'huis is een tyfuszooi....de was is gewassen door man...maar word niet gevouwen en gewoon weer aangetrokken..en ik heb ondanks de morfine nog dagelijks momenten dat ik het van de pijn niet droog houd..en niet weet hoe te zitten/liggen/of staan/en lig dan van ellende in de douchebak onder hete straal water opgerold, paar keer per dag.......dus eigenlijk...gaat t niet....haha...maar de dag duurt al lang genoeg zonder te denken dat het niet gaat....

sorry....gezeur ook allemaal...wil gewoon dat t weer weg is...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:07

Jeetje, hier word je toch stil van. En dan de reactie van de hulpverleners :x

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:30

@Biancao: hier ook een stoertje, wel meteen hulp, maar natuurlijk andere situatie en meteen duidelijk. Klinkt toch idd als zenuw die klem zit. Tenminste zo gaat dat hier ook met mijn beschadigde zenuw. Helemaal niet fijn :(:) :(:) . MRI lijkt me wel het minste; bracht hier ook een hoop aan het licht zelfs nog een boel extra dingen. Zo zeiden ze dat het onmogelijk was dat breuk nog tegen zenuw lag, want dat zou er totale verlamming moeten zijn; nou blijkt hij er toch wel heel duidelijk tegen te liggen en dan weet je meteen waar alle uitval en zenuwpijnen vandaan komen.

Reageer later ff op nagels, Piet en Hero; mag weer naar therapie; gelukkig van mijn lievelingstherapeut, zonder hem was ik al lang gestopt en op de bank gekropen :=

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:31

Bianca: je hebt alle reden om verdrietig te zijn en te zeuren :(:) :(:)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:55

@Biancacoo, ik vind het echt zo waardeloos voor je... :(:) , Ik denk dat wij met zijn allen de volgende keer maar met je mee gaan, om het voor je op te nemen... Dit kan toch niet -:(-
@Avaluna, Succes bij therapie!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:17

Dank jullie voor steun en lieve woorden.....helpt toch... _/-\o_
Ava..succes bij therapeut....
ik hoop idd op mri......

nagelbijten....hm....geen tip's voor....sorry....het is een soort aangewend gedrag..kan komen door spanning...of verveling...vaak faalangst of andere angst....er schijnt een gedragspatroon in te zitten..dat doorbroken moet worden.....maar hoe..ben ik geen expert in....ik heb het zelf gehad met duimen....heeeeeel lang geduimd..geen idee wat er gedaan is om het af te leren....

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:21

@Biancao: gewoon staan op een mri, hoor :j . Dikke knuffel; heb met je te doen :(:) :(:) .

@Ollie: wat leuk om Hero aan het werk te zien. Echt zo leuk dat je hem hebt om lekker onder het zadel te kunnen rijden. Hij doet het allemaal prima zo te zien +:)+ .

(Hier ook zo blij dat ik weer in het zadel zit (ben toch meer een ruiter dan een menner en optuigen en wagen klaar zetten e.d. kan ik nu ook helemaal niet; opzadelen gaat echter prima).

@VHU: vind alleen de naam al geweldig "Piet" <3 ; echt benieuwd hoe het straks gaat met de kleine man.

Hier heeft dochter ook een hele tijd nagelgebeten; tijdens tv kijken.
Veel op gewezen en ze wilde zelf ook wel eens een kleurtje op de nagels, dat is dan het voordeel van een meisje en nu heeft ze zowaar een randje :D . Vriendin van mij heeft een nagelstudio en komt toevallig morgen, als beloning, haar en haar vriendinnen de nagels doen. Met stickertjes en glittertjes e.d.

Meteen orthese laten aanmeten; mijn grootste zorg was dat er mee te rijden is _O- .
Hoop dat het wat helpt qua overbelaste onderdelen.
Nog een hele studie om dat ding aan te doen :o? :') .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 16:30

Heel gedoe zo'n orthese...maar als het goed helpt !! Dan zou het fijn zijn. Hoop dat je er baat bij hebt...

De dametjes straks mooie nagels haha leuk toch.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 19:17

zo...komt een indrukwekkende donderwolk aan hier.....gelukkig hondjes net gevoerd en droog binnen....

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 20:39

Hier weer een nat pak -O- . Sta je net te longeren, doet die donderwolk zijn luiken open :7

Maisie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 20:52

ik was vanmiddag net op tijd. Pony ff op stal tuig afgedaan want toen ging het weer regenen.

En het was ook aan het onweren. Heerlijk zomers weertje maar niet heus!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 20:56

Hier lijkt het nu heerlijk weer, hoop dat die donderwolken nu echt weg zijn. Wat ging het te keer af en toe vandaag zeg.

Nou Piet stond er fris en fruitig bij vanavond toen we even gingen kijken. Hij was vanmiddag pas om 16.00 uur geholpen en we waren er om 18.30 zoiets maar 't mannetje leek toen in ieder geval nergens last van te hebben. Liep vrolijk met me mee en gilde flink naar z'n buurman :)) en hij had een ongelovelijke honger, vloog op het kuil aan :Y) dus prima allemaal.
Als het een beetje meezit kan ik hem morgen alweer ophalen.

Natuurlijk ook nog langs de dames gegaan. Vond het wel sneu voor ze zo op de wei met dat noodweer ... maar ze stonden gezamenlijk kop-kont in de container en zagen er goed volgegeten uit. Wel ff twee hooinetten opgehangen maar was eigenlijk niet nodig (maar goed, vind het dan wel fijn dat ik ze even wat eten kan geven :o )

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 21:00

@Maisie, hoe is het met je kies ? Ene ik had dat halster nog bij me zaterdag :+
@VHU, super dat de castratie goed is gegaan :j

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 21:10

Moest er de hele dag aan denken. Is natuurlijk allemaal routine enz maar goed. Je hoort soms van die rotverhalen.

Ava is het zo'n prothese met van dat klittenband of een a la robocop (met van die ijzeren scharnierstukken)? Heeft mij lang erg goed geholpen en ik reed (naja, reed, hobbelde maar dat deed er niet toe, zat erop zeg maar vond ik toen al heerlijk) er ook gewoon mee.

Oja Maisie je kies ... hoop dat je je weer beter voelt!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 21:34

VHU: fijn dat het allemaal goed gegaan is.
Bianca: alvast heel veel sterkte voor morgen. Hopelijk word je nu serieus genomen.

Vanmorgen heerlijk gemend met Amerigo en Rembrand. Zo zitten genieten.

Morgen krijgt zoonlief dtp/bmr injectie. Hopelijk krijgt hij er niet teveel last van .

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 21:34

oh haha olga ik had er nog aan gedacht maar dat was vrijdag avond laat. Handig haha.

Kies gaat goed het geneest volgens mij wel aardig.

VHU fijn dat het goed gegaan is met piet!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 21:41

Tine. Onze zoon heeft de prik ook gehad laatst. Nergens last van gehad. Dus komt vast goed.
Maisie hoop dat je je beter voelt. ...niets aan kiespijn.
Ollie1 nat geregend. ...bah
Vhu bij wakkere piet geweest.. fijn dat het goed gaat.

Fijne avond nog....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 21:42

Sorry Avaluna ik schreef prothese maar zo erg is het gelukkig nog niet :o
Onze zoon had er toendertijd geloof ik wel een beetje stijve arm maar zeker weet ik het niet meer ... was wel iets mee. OF dat hij die dag ook moest judo-en en dat dat niet ging of zoiets...

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 21:55

@ biancacoo de kies is er gelukkig uit. Niet te vergelijken met de pijn die jij hebt. Lijkt me
echt vreselijk.

Nagelbijten heb ik ook echt best lang gedaan. Nu niet meer weet niet meer precies hoe ik er mee gestopt ben. Was er gewoon klaar mee denk ik.

(zit het songfestival te kijken haha zitten echt slechte liedjes tussen)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 22:20

Hier ook songfestival aan het kijken....volgens de bookmakers bungelt Trijntje onderaan....ben ik nou zo chauvinistisch in vergelijking met sommige optredens vond ik 'onze' Trijn behalve haar hobbezak outfit het echt niet slecht doen -O- , Zo jammer dat die hele competitie niets meer met zingen te maken heeft :')

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 07:59

Hier geen songfestival gekeken. ..vind dat al jaren kansloos...
Kon me ook niet concentreren...hahahaha. ..
Hoop dat jullie een fijne dag hebben.

Morgen heeft ons zoontje schoolreisje zo leuk !!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 08:06

Mogge,
@Biancacoo, leuk schoolreis...waar gaan ze heen ?

Ik ga nog even werken :wave: