Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en heb de neiging om maar te blijven verbeteren. Mocht ik niet doen van teken leraar. Dus nu vooral bezig met inkt en stift en markers. Om te leren dat wat ik doe 'goed genoeg' is. Mag niet gummen, dat is zoooooo moeilijk! Is soms net therapie dat tekenen!
maar goed wie weet is het deze keer een uitzondering ik ga voor je duimen! Hoe laat moet je morgen? En bij de intake ga je dus niet zeggen dat je je redt he, je kan niets en iedereen moet je helpen en je functioneert niet en het helpt ook nog maar wat te janken ofzo (anders luisteren ze niet) echt ... dat zei mijn huisarts dat ik veel te stoer was altijd, als je nuchter je verhaal vertelt geloven ze je niet (als je zegt ik hou het niet uit van de pijn en je vervolgens groot houdt door te proberen fatsoenlijk op te staan, dat soort dingen...). Staat mij enorm tegen om me zo op te stellen maar bij mijn burnout heeft het me wel geholpen (toen kreeg ik die speciale fysio therapie en aanvullende onderzoeken omdat ze dachten dat het iets in mijn hersenen of met mijn hart was, wat thank god niet zo was).
. MRI lijkt me wel het minste; bracht hier ook een hoop aan het licht zelfs nog een boel extra dingen. Zo zeiden ze dat het onmogelijk was dat breuk nog tegen zenuw lag, want dat zou er totale verlamming moeten zijn; nou blijkt hij er toch wel heel duidelijk tegen te liggen en dan weet je meteen waar alle uitval en zenuwpijnen vandaan komen.
. Dikke knuffel; heb met je te doen
.
; echt benieuwd hoe het straks gaat met de kleine man.
. Vriendin van mij heeft een nagelstudio en komt toevallig morgen, als beloning, haar en haar vriendinnen de nagels doen. Met stickertjes en glittertjes e.d.
.
.
en hij had een ongelovelijke honger, vloog op het kuil aan
dus prima allemaal.
)
, Zo jammer dat die hele competitie niets meer met zingen te maken heeft