@VHU: Wat een mooi filmpje.
@Lacuna: Lekker met de Friese dames aan het werk geweest en geshopt voor een vaderdagcadeautje.
@Tine: Fijn dat het goed ging met Thabor voor de wagen. Gave foto’s, ziet er heel ontspannen uit!
@Nouvel is bijna weggewaaid.
@Tallechie: Was het nog leuk in Ens?
Gisteren wedstrijd gehad in Britswert. Het weer viel ontzettend mee, een stuk beter dan vorige week.
Alleen een mega wind, maar er is amper regen gevallen. Pieter zou eerst starten met Bart, dus heb ik rustig nog even de hindernissen bekeken, totdat ik gebeld werd. Pieter was in een hindernis tegen een paal geknald en het hele voorstuk van de kar was eraf gevallen. Bart hing dus in het lamoen en de wagen stond nog tegen de paal.
Door de klap was Pieter erachteraan gevlogen. Baalde flink, want ik zou met dezelfde kar starten.
Gelijk naar de trailer gegaan om te kijken hoe het met Pieter, de groom en Bart was. Alles viel mee gelukkig.
Uiteindelijk een geluk bij een ongeluk; een clubgenootje haar pony was vlak voor de start kreupel geworden, dus ik kon met haar wagen starten. Kokkie en ik gingen als een speer.
We zijn uiteindelijk eerste geworden en een snelste tijd van de dag, net als vorige week.
Heb een mooie zweetdeken gewonnen en een tas met allemaal lekkere dingetjes.
Pieter heeft daarna nog met zijn oude kar gestart met Sjors en Henkie.
Wel buiten de prijzen om, anders was hij derde geworden.