Hmmn verder is het niet hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tallechie schreef:Leuke nieuwe of toekomstige nieuwe pony's gezien.
Ik heb vanavond les gehad onder zadel. Van een meisje waar ik op vorige stal ook een paar keer les heb gehad, echter werd veale toen kreupel en verhuisde ik van stal. Nu sta ik weer dichter bij haar in de buurt en wilde ze wel weer komen.
Heb echt super gereden. Lang geleden dat het zo ontspannen ging. Helemaal geen stress, geen schrikacties. Lekker veel gestapt, veel oefeningen en naar de ontspanning toe werken.
Heb nu elke week les onder zadel, dan komt het met mijn vertrouwen ook wel weer goed.
Jelleee schreef:Ik vind Sunny toch zo'n knap beessie om te zien!
Citaat:maarreh... jullie stelen wel allemaal mijn idee: Kom ik met mn toekomstige tweespanmaatje, gelijk nog 3 man (vrouw) ook met een tweespanmaatje... En jullie gaan natuurlijk allemaal van de zomer lekker foto's maken van jullie nieuwe span... en ik moet nog ruim een jaar wachten.
VanHuisUit schreef:Citaat:maarreh... jullie stelen wel allemaal mijn idee: Kom ik met mn toekomstige tweespanmaatje, gelijk nog 3 man (vrouw) ook met een tweespanmaatje... En jullie gaan natuurlijk allemaal van de zomer lekker foto's maken van jullie nieuwe span... en ik moet nog ruim een jaar wachten.![]()
![]()
We gaan gewoon een meeting organiseren met al die tweespannetjes bij elkaar, lijkt me ontzettend leuk.
Enne.... voorlopig zijn we nog geen ingereden tweespan hoor. Ik weet niet eens hoe ik al dat tuig er fatsoenlijk omheen krijg, laat staan hoe ik ermee rij dus we zijn deze zomer vooral aan het oefenen
jouke_h schreef:In principe trekt de voorponie niet nee. Loopt er bij voor de show en de sier. Nee al voelt het af en toe wel alsof het een handelsstal is
Degene bij wie ik groom heeft 7 ponies ondertussen. 2 babies die nu gelukkig in de wei staan en 5 onder het zadel en voor de wagen beleerde ponies. Hij heeft nu een tandem dat het oude tandem kan vervangen. En om nou alle ponies te houden wordt een beetje te veel. Maar vind het heel jammer.