enne van mij krijg je een DK verbod in de M dressuur,je bent mij een te sterke tegenstander
whahahaTine toch top gedaan,niet zo miepen hoor,je begint net met sam.
baudyh druk met de veulentjes
ips moet ff meer studeren
maisie toppie gereden zeg,ondanks de kou en regen
zag op FB ook Jenkins-foto's voorbij komen in een waterbak
hier helemaal blij met een nieuwe bosmaaier.....wauwie rib uit mijn lijf maar de kantjes worden weer netjes in de wei(zowel met mes en lint)
leuk zo'n nieuw speledingetje
ga je vast lang plezier van hebben..
) ook op zadel/singelplek dat wil je niet en op haar hals waar haar manen niet hangen echt zielig gewoon hele rijen onder elkaar ... Ber heeft nergens last van gelukkig denk dat ze net wat lekkerder bloed heeft of zoiets ...
heb het vorig jaar ook geprobeerd, toen had ze ook van die enorme muggenbulten, ze kijkt alsof ik haar vergiftig, zelfs bij een heel heel klein beetje al. Het gaat alleen door echte slobber (dus niet door haar pulp met zemelen) maar daar krijgt ze ook weer (eiwit) bulten van dus dat durf ik nu niet. Doe nu maar even de muggendeken op en dan hopen dat het wat beter wordt. Heb haar vandaag ook maar weer gedeeltelijk gewassen met teatree shampoo wordt die huid ook weer wat rustiger van. Zag nu weer nieuwe bulten zitten vlak op plek waar deken niet zat, het is toch niet te geloven he, ze is blijkbaar erg lekker.
maar goed, er komt vanzelf een eind aan als je rustig doorgaat (tenminste, daar ga ik vanuit
)
Gelukkig dat hij zo rustig was want terugweg duurde twee uur door allemaal files.

). Heb papiertje even bestudeerd van Piet en... via de moederlijn heeft hij dezelfde oma als die van Simba. Grappig he.
Snuitje ging dan in de race-houding en/of zich enorm opfokken was never nooit niet meer terug te krijgen, werd zo boos dat hij zich regelmatig op zijn tong/lip beet gek ding was het toch af en toe. Maar meestal werkt het wel
Ollie1 eventjes
fijn dat er dan iemand is die je er even doorheen helpt