[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:18

Tine dat heb je goed gedaan!!

Aks, ik weet als geen ander hoe het is als je lichaam tegenwerkt. Ik had vandaag ook een slechte dag stond al op met enorme stroeve pijnlijke knieën wilde graag op de fiets naar stal maar dat ging niet en dan heb ik een fiets met trap ondersteuning. Ben ook een ouwe muts. Het went... Sterkte! :(:)

Bianca, hoe zit het met de verkoop van jullie huis ? Men je eigenlijk nog met Missy of heb je haar niet meer ?

Wie van jullie gaat allemaal naar de Hippiade Ermelo ? Ik ga er heen om te foto graveren en las in ander topic dat er een hoop heen gaan...

Ik heb vandaag met Bambi buitenrit gedaan richting Hoevelaken mijn kleine vriend Buck was ook mee met stalgenootje die voor t eerst met hem mende. Hij is zo leuk kan zo genieten van dat kleine ukkie. Bambi is ook zo braaf, echt een geweldig dier!! Pas 4 jaar, en net 2 maandjes voor de wagen in t begin een etter maar nu al zoveel vertrouwen en zo braaf echt heerlijk puur genieten.

Wij hebben ook even getankt haha.
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:25

Mooie foto lot ! Ziet er goed uit.
Missy heb ik nog steeds, knuffelpony 1e klas. Mennen doe ik niet meer, alleen nog met mijn hondjes trainen, meer niet.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:29

Ik wil mijn meissie wel even showen. :) <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:33

@biancacoo; ik weet het...
Maar ik houd mezelf ook steeds voor dat het werk wat ik nu doe natuurlijk ook een flinke rugbelasting is..
Ik loop continu rare bewegingen te maken, of ergens mee te sjouwen, of ik zit in niet eigen houdingen in autos (klantenwagens, dus de stoel zoveel mogelijk laten staan in klant zijn/haar instelling).

Dan is de conclusie alleen dat ik niet zo'n soort werk moet gaan doen, fulltime..

Wilde binnen de komende 3 weken keer met vriendlief naar de dierentuin, maar voorlopig moet er nog een rollatortje mee :') En ik hem maar uitmaken voor oude klaas :))

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 22:34

@ Marjola, van harte gefeliciteerd met je verjaardag *\o/*
@Ips, wat een mooie foto's van knappe Det <3
@Aks, :(:) zo waardeloos als je lichaam niet kan wat je hoofd wil.....
@LS, wat een knappe pownies heb jij toch altijd ...deze is om op te vreten :Y) zo leuk <3

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 22:44

@Ips: mooi :j <3

@LS: <3

@Janouk: wat ziet Image er toch top uit en die foto met die hark :')

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 23:39

Ollie: nog even over het ZZ rijden. Heb vernomen dat er nu echt andere proeven gaan komen met ook moeilijkere oefeningen, dus misschien toch nog nieuwe uitdaging?
Aks: oke, je werk helpt niet, maar als je zo weinig kunt is dat tochecht niet normaal hoor.
LS: wow, dat is wel heel erg roze. :wow: Wat een plaatje van een pony. <3 Lieve ogen

Kan weer eens niet slapen. zucht...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 07:46

Goedemorgen

Zometeen menles met Amerigo. Ben benieuwd, hij heeft 3 dagen niets gedaan... Daarna hoop ik nog energie te hebben om Thabor te mennen. Die heeft ook 3 dagen vrij gehad en heeft al een week niet voor de wagen gestaan. Niets bijzonders, maar nu vind ik het wel weer spannend. Rembrand krijgt een welverdiende vrije dag.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 08:04

Mogge, @Tine, dan ben benieuwd wanneer ze van plan zijn de proeven te gaan wijzigen....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 08:36

Ze roepen het inderdaad al 3 jaar. Arjen Coppoolse was bij onze districtskampioenschap, hij zei dat de proeven klaar liggen, dat er nu proefgedraaid wordt om te zien of het haalbaar is wat er in de nieuwe proeven staat en dan zullen ze wel per 1 april ingaan. Er zou ook schouderbinnen en contragalop gaan komen. Ben heel benieuwd. Ik wacht dus nog maar even met het stoppen.....

Trouwens, ik heb het er bij de kur door gekregen dat de proeven 4,5 -5,5 minuten mag duren ipv 5. Als je maar genoeg doordramt.... :D Er zijn nog wel wat aanpassingen gekomen in de protocollen.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 08:39

Goedemorgen, ik heb al zoveel gelezen dat ik bijna niet kan reageren op alle berichten. Jullie gaan snel hier!

Ik heb zo na maanden weer eens menles. Ben benieuwd.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 09:01

Goedemorgen...
ga snel aan de slag :wave:

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 09:32

@Tine, dan gaan we maar hard oefenen :o ... wel leuk nieuwe proeven. En dan wacht ik nog even met een nieuwe kur maken als er nog aanpassingen gaan komen in de protocollen vwb de verplichte onderdelen. Ik wil in maart proberen mee te doen in Scherpenzeel :+

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 09:37

Goedemorgen allemaal :wave:

Ben benieuwd wat betreft de nieuwe proeven :j
Heb je weer nieuwe uitdagingen Ollie1 :+

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 09:42

Ik zal snel Paul waarschuwen: :D :D
hij is net de laatste 2 weken begonnen met Janouk vliegende galopwissels aan te leren op eigen initiatief, zodat ze omspringt in galop bij een wending de andere kant op, zodat ze sneller kan wenden in de vaardigheid. :D Janouk deed altijd alles in contra galop en sprong nooit over.
Nu vindt ze het net leuk om om te springen, moet ze toch in contragalop blijven. <<)
Dan toch maar een commando eraan gaan plakken. :)*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:16

Ik heb de proeven (van de kur) al aangepast, dus als je ze wilt hebben moet je me even je mailadres per pb sturen (mijn gewone mailaccount kan ik nu niet bereiken, dus heb mailadres van Ollie niet meer bij de hand). Oude pc heeft het niet overleefd. Lastig

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 12:23

iedereen bezig met nieuwe uitdagingen leuk !! Snap dat op den duur ook de ZZ proeven geen uitdaging meer
geven.

@ L_S leuke foto's van bambi. Ik ben ook op de hippiade met ferro.

Aks sterkte met je lichaam :(:)

Mooie foto's ook gezien ollie heeft nieuw tuig en wagen en tine heeft lekker gereden en tallechie ook.
Mooie waterbak zag ik op het filmpje.

Ik heb ook sgmw gereden dit weekend. Traject was erg lang totaal 18 km. Ook niet super fijn gereden in de marathon
omdat de hindernissen erg krap waren. Gelukkig nog wel 2 wp erbij en een 2e plek en een super gezellig weekend dus
dat zit wel goed !!

Ben nu weer aan het werk na 2 weken vakantie valt wel even tegen. Zijn ook nog op zoek naar een logeeradres
voor pony en mens in de buurt van ermelo met de hippiade. En vanmiddag nog naar les met robijn.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 12:26

Bij ons was traject ruim 17 km. Geen idee of dat lang of kort is eigenlijk. Volgens mij is het iedere keer wel zoiets. Jammer dat het niet fijn ging.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 12:47

ik probeer hier steeds weer in te haken, maar op een of andere manier kan ik het echt niet bijhouden... -O-

dus nog maar even meeleesmodus... :+

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 13:29

@Maisie, jullie hebben toch een caravan ? En de pony kan op het KNHS centrum logeren.....

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 14:42

hier ff een slik momentje.....ik heb vandaag tiamo naar zijn nieuwe baasjes gebracht,zij zochten een pony van 120cm om wat mee te rijden en vooral te mennen/vrijheidsdressuur enz en tiamo is gek op iets doen (tara en sun zijn 2 dooie mutsen en easy is 2 maanden geleden weggegaan,dus tiamo had geen speelmaatje meer) en nu.....2 meiden die knettergek van hem zijn <3
volgends mij staat hij nu dichtbij nouvel in de buurt :j

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 15:01

ow moeilijk zeg, sterkte... :(:)
maar een fijne plek is ook goud waard!
waar is hij precies naar toe?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 15:12

HT, dat is inderdaad wel even slikken. Maar het klinkt wel alsof hij een mooi plekje heeft gevonden. Heb je er nu ineens van 4 nog maar 2 over. Dat zal wel heel raar zijn.

Nouvel: enige wat werkt om bij te blijven is vaak langskomen :+

Trouwens, les met amerigo ging vanmorgen erg fijn, ondanks dat hij dus poosje niets had gedaan (en wat voller was geworden :Y) ). Daarna Thabor ook nog even ingespannen. Was superbraaf, dus voor niets beetje bang geweest. Hij ging linksom wel als een plank door de bochten, dus er is nog wel wat werk te verzetten.

Net even geslapen en straks met zoon naar judoles en boodschappen halen.
Vanavond hopelijk dan weer heeeeeeeel vroeg naar bed, en vooral heeeeeel vroeg slapen, dat lukte gisteren namelijk niet, dat laatste dan.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 15:34

HT: dat is toch het überleuke Welshje, waar Neonlight ook zo gek van was :) ?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 15:59

Zal wel even raar zijn voor je HT, maar als die meiden er gek mee zijn is het voor de pony toch top!
Nouvel ik kan het ook niet altijd bijhouden maar doe mijn best!
Verder heb ik geen verstand van ZZ proeven Kur en ook niet van marathon trajecten hihi.

Hier is Daan net geweest dus er staan 2 dames te chillen in de paddock haha.