Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Amerigo gaat in draf in een enorme sukkeldraf, maar doet verder alles wat zoonlief van hem vraagt. Heerlijk stel. Morgen hebben ze weer springles. happytime schreef:misschien de slaapkamer flink inspuiten met lavendel(kalmerend en rustgevend) en een slaapverwekkende cd opzetten op de herhalingsstand....voor 2 uur lang.......
bicci: eindelijk doorgebroken...vast door mijn "rode"spullenmail.....![]()
wat een regen vanmorgen, ben maar op stal aan het opruimen gegaan.....deel 1 is klaar(nog 2 kasten/schuur te gaan)
maar toen het droog werd, maar met de ponys gespeeld
dat is het vast
lekker hoor....
Hoop dat het morgennamiddag niet regent, want wil graag een menrit maken met Luna…

& wat leuk dat je zoon en Amerigo zo’n goed team worden!
& idd beter het zekere voor het onzekere nemen met Gwin, goed van je!
.
voor jou gem!
)
Geen reacties op de rug ook met heel hard, heel licht drukken of een furminator erover halen.

ach ja het zijn wel super knollies!!
wij zijn gezegend met een zoon die vrijwel nooit huilde en ik vind het vre-se-lijk zo'n 'om niet' krijsend kind (maar die van mij ging 'vraaggericht' in bed, nooit op bepaalde tijden, ja die bepaalde hij zelf wel, was lekkere slaperd maar overdag sliep (behalve in de auto
) hij al vanaf zijn 2e/3e niet meer elke dag hoor, maar goed 's avonds des te beter dus maakte ons niet uit).