Ik lees af en toe wel mee, maar momenteel zit ik met heel veel dilemma's...deze hebben niet alleen te maken met hetgeen wat ons overkomen is...maar bij mij is het een opeenstapeling van alle dingen die ' t laatste jaar zijn gebeurd....hulptroepen zijn onderweg .....maar om het een en ander in gang te zetten duurt even.....Ik loop al weken te twijfelen om Simba te verkopen, echter het is zo'n lieve pony met veel capaciteit, maar 2 pony's volop in training houden en ' t feit dat ik constant iemand nodig heb en meer moest gaan werken....maken 't er voor mij niet makkelijker op....Ik moet hier ook een gezin draaiende houden....en ik loop constant mezelf voorbij....
Er moet wat gebeuren, echter ' t schuldgevoel naar Simba toe blijft, want die kan er helemaal niets aan doen en 't is zo'n ongeloofelijke schat. 't betekend dan wel voor mij 'einde van mijn mennen. Ik zal Brutus misschien nog uitbrengen in het ZZ maar dan is het ook klaar.....Ik weet momenteel niet waar ik goed aan doe...eigenlijkmis elke keuze die ik maak niet goed.... 
Brutus mag bij mij oud worden...dus die gaat zeker niet weg.....
ik zou zeggen:breng maar hier....maar ik zit nog met een 2,5 jarige kwpnhengst die verkocht moet worden.
en dan neem je Ingrid mee: ik heb een sauna en uitgebreide massagestoel voor je om te revalideren.
denk even bijlezen maar dat is niet even
enige advies dat ik kan geven is volg je hart en ik hoop dat jullie naasten je kunnen helpen hierbij. Mijn man heeft eigenlijk niets met paarden maar in tijden dat ik het niet meer weet / wist, weet hij meestal precies de juiste vragen te stellen zodat ik antwoorden kan vinden. Dat was zo toen Rizanta zo plotseling overleed maar ook toen ik dacht nooit meer te kunnen paardrijden en zo zijn er meer van die momenten in de jaren dat we bij elkaar zijn en waarbij er al heel wat paardenlief- en -leed gepasseerd is.