Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Piet is een te groot uitgevallen mini paardje. De max stokmaat is 1.06, hij is nu al 1.05. Zijn opa is een welshje en de moeder een nmprs merrie. Blijkbaar neigt hij naar dat welsh. Daarom is hij voor de mini-fokkers niet interessant.
.
.
.
. Lijkt me super zo'n menkamp!
.
(moet eerlijk zeggen dat ik 2 veulentjes opfokken ook best leuk vind,maar past niet in de loopstal) enne.....let op mijn woorden : die piet.....die loopt volgend jaar enkelspan
manlief zal wel zoiets hebben gehad wat nu weer, ach komt wel goed joh
en ook wat extra's rondlopen
) leg je de lat niet te hoog voor jezelf? Het is een 'groene' pony vwb mennen en daarbij moeten de verwachten wat in bijsteld worden denk ik en de jury verwacht geen Z proef in de B
Wat een kanjer van een man heb jij
.
.
gelukkig gaat Zirola weer wat beter ...
) dat we om ze te leren wat een wedstrijd was een week of 3, 4, achter elkaar uitbrachten. Vond ik het helemaal niet leuk meer. Om de 3 weken zoiets vond ik al heel wat. En dan zeker niet hele jaar door. Meestal toch in de winter of in de zomer een maand of 2 helemaal niets. Reed de punten ook nooit uit. Als ik de punten had trainde ik thuis verder en dan de volgende klasse starten.
Ik was heel trots op mijn 5de plaats met zo'n sterk deelnemersveld(17) met mijn dressuurpownie
. Maar ook mijn ponyhoudt het goed vol en heeft keurige waardes bij de veterinair _/-\