Lijkt op zenuwen of griep Tine... hoop dat het bijtrekt zodra je bezig bent en buiten (helpt bij mij altijd erg goed tegen zenuwen in ieder geval).
In mijn ogen leuke (type & budget) minipaardjes waren allemaal hengstjes. Volgens DA duurt het 6 weken, dan ben je zeker dat er niets meer kan gebeuren. Eigenlijk al na 4 weken maar hij adviseert veiligheidsmarge van 6 weken.
Het is wel weer een gedoe **zucht** maar ja Hero houden was toch geen optie, die was zo toe aan aan het werk gaan, dat kon ik hem toch niet bieden. Hoop dat Piet met wandelen samen met Ber en wat freestyle tevreden gaat zijn. En dat het dan deze samenstelling is die ik aan kan houden. Ben er erg klaar mee met al die paardenwissels ondertussen. Maar wilde het ook in eigen hand houden, omdat ik dus niet weet wat Ber gaat doen met een ander paard erbij. Stel dat ik een pensionpaard erbij zou doen (op de wei) en dat gaat niet heb ik daar weer hele discussies over en gaat de hele stal zich ermee bemoeien plus dat het geen oplossing is voor van de winter... Spoiler:
(die vinden dat Ber dan maar weg moet, ... je kunt er niet op eens op rijden, dat soort opmerkingen krijg ik dan, alsof het me daarom gaat, om het rijden, daar is ze niet voor gekomen, ze is gezelschap maar blijkbaar snappen mensen dat niet, ze snappen het wel met een shetlander maar niet met een grotere pony ... heb eerder eigen weiland gehad met mensen die er bij stonden, ze komen hun afspraken niet na mbt uitmesten en zooi opruimen en met een beetje pech kun je ook nog achter je geld aan dus daar heb ik totaal geen zin in ... )
. Dan maar zelf 'een Piet' en zien hoe het lopt.
Duszzz...
Ben ook heel benieuwd naar de opgedroogde versie van 'de hengst', wat wordt zijn naam trouwens?