Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben een aantal keren van de kar afgeweest. Derest van de hindernissen liepen wel redelijk. Konden drie punten halen, moesten nog 1 punt voor klasse 2, maar helaas dit weekend zonder punten naar huis en wat beurse ribjes verder. Verder wel onwijs genoten weer, leuke mensen, leuke sport en heerlijk weer.
leuk zeg, weer met de hondjes aan de slag......verwacht wel weer spectaculaire foto's
Gefeliciteerd met je verjaardag
Vrijdag alles gewassen, gepoetst en geschrobt, om zaterdagochtend met een afgeladen trailer en bus, met 2 honden, 1 paard (ja, ik had hem niet op stal gelaten haha), 3 fietsen, wedstrijdspullen, tent en andere overnachtingszooi op pad te gaan naar de twee-daagse samengestelde wedstrijd in Noordwolde. Daar kwamen we al vroeg aan, zodat we voor het eerste deel van de wedstrijd alvast de tent konden opzetten.
) en last but not least mijn topknol Rembrand. Nu hard gaan werken aan nog een betere conditie, zodat we in april volgend jaar echt gaan knallen. Pas maar op concullega's
hahahah
voor de migraine
Gefeliciteerd met je winstpunten Tine (en stoere foto van Rembrand
). Zo te lezen heb je fijn met Alwyn kunnen oefenen in de marathon Tallechie en nog een winstpunt erbij ook! Congrats. Jammer dat je wat pech had bij de marathon Poeltje. Ik vind het maar knap dat jullie dit doen, zeker met de verschrikkelijke verhalen hierboven over omgeslagen wagens (dat lijkt mij echt doodeng en ook verschrikkelijk om je dier zo in paniek te zien). Hoop dat die menners er weer snel bovenop komen!
Ben zo trots op mijn mannetje.
We hebben 3 winstpunten in de dressuur gehaald. Ik had mijn tactiek iets aangepast. Even wat hoger in tempo en daardoor blijft zijn hoofd/hals houding nagenoeg stil wat een veel beter beeld oplevert. Voor het eerst (in mijn hele dressuur ohz/mennen carrière) 2 winstpunten in 1 dressuurproef gehaald met een score van 204
(tjah ik dacht altijd als het ooit nog een keer gebeurt, dan zal het wel 196 ofzo zijn). Met deze proef had ik een eerste prijs (en een flink gat gecreëerd met de concurrentie). Nu sta ik opeens op 8 punten in de L, terwijl dat mijn doel voor december dit jaar was. Dus misschien kan ik nu het jaar dubbel M (startgerechtigd) afsluiten!
) Ik neem een nieuw tuig, omdat ik mijn hele harnachement lichter wil krijgen de komende winter. Ik ga op de Hippiade ook even wagens scouten
mijn Clever is namelijk 260 kilootjes dus kan veel lichter.
En ik dacht 2 wedstrijden geleden al dat ik daar kansloos was. Bij de vaardigheid werden alle klassen bij elkaar gegooid en ben ik met 1 puntje verschil net reserve kampioen geworden achter Dennis van Bokt.
(Het verbaast mij elke keer weer hoe ver we al zijn en wat voor stappen we maken
)

. Nog steeds niet fit, hier, idd, maar goed dat weet ik, maar vind het zo lastig om te matigen, vooral de afgelopen weken, heel druk geweest met heel leuke dingen, o.a. Romeo inrijden, maar dat is eigenlijk te veel
. Ik "vergat" ook steevast om een afspraak te maken voor de controles (daar mocht ik zelf voor bellen
), dus die staan nu mooi ingepland
. Maar komt goed, hoor
. Neef van mijn man en zijn vrouw hebben vorige week een dochtertje gekregen
. Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten voordat jullie prinsesje in haar prachtige kamertje ligt
.
, gelukkig loopt Snuitje wel weer goed.

) zijn oude eczeemdeken gewassen