[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 11:04

Fijn om te horen dat het goed met je gaat BI *\o/* ! En gefeliciteerd met je mooie dochter!

__PSM__

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 11:07

Bi, gefeliciteerd en opknapse!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 11:07

lekker op t gemakkie doen ng-tje....

en je weet het he, dit was wel je laatste :P

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 11:09

BI. lekker genieten van sophie, en uitrusten ! en aansterken...komt het helemaal in orde en zien we je mooie foto's later weer verschijnen.. _/-\o_

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 11:15

thanx. Ga nu weer afsluiten. En ngtje, was wel apart spellingsfoutje van jou. Ps kaart als het goed is vandaag in de brievenbus. Gisteren hier de deur nog uitgegaan namelijk.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 11:18

echte bicci-actie he.... haha

ik ga de postbode opwachten...leukkkkkkkkkk

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 11:24

Och BI/Bicci een spellingsfoutje kan gebeuren.
Toen mijn zwager vader was geworden van de eerste vertelde hij heel trots dat zijn zoon Chris heette.... was niet zo... hij heet Rick! Hahaha, hij was even door de war, hihihi.
Doe rustig aan BI, goed aansterken! Wat vindt Floris van zijn zusje?

Helaas bij Gwin nog wel een verdikking te zien op haar pees. Niet super dik, maar haar pijp loopt aan de achterkant niet recht naar beneden maar met een bolling. Vandaag stukje over de weg gestapt, helaas wil ze zich zo snel druk maken dus heb maar klein stukje gedaan. Morgen maar weer aan de hand wandelen en ik denk dat ik morgen wel de dierenarts ga bellen voor een scan. Ik ben van het type liever een keer teveel dan te weinig. Maar zover is het nog niet. Vandaag nog paar keer koelen en dan zien we morgen wel weer.

Heb trouwens ontslag genomen op mijn werk :wow:
Niet vanwege het werk zelf, dat ging de laatste tijd eigenlijk wel weer lekker, maar ik ga op de zaak van manlief en zwager aan de gang bij het PostNL business point. Dinsdag tot en met vrijdagochtend voor het vullen van de postbussen en maandag tot en met vrijdag eind van de dag om de post en pakketten te ontvangen en klaar te maken die verzonden moeten worden. 16 Uur per week in totaal en overdag lekker alle tijd van de wereld voor honden en paard. Wel 4x per week om 6 uur opstaan :x :O Maar ik ben een ochtendmens dus dat lukt me wel.
Ze hadden het al wel verwacht op mijn werk, ze kennen mijn man goed en ook onze zaak, dus totaal no hard feelings. Ze vroegen per wanneer ik weg wilde. Heb gezegd dat dat aan hen is, wanneer het hen uitkomt. Dus de maand september doe ik nog mijn diensten en per 1 oktober ben ik er weg. Heb ik weer normale nachten!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 11:28

dat was t ook, was door de war :))

@frensie, dat doe je goed, zo heb ik het ook qua werktijden,
alleen heb ik smorgens en smiddags dan meer uren dan jij, maar wel lekker alle tijd tussen de diensten in :D heerlijk hoor...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 11:42

Zo kende ik iemand die lang geleden zijn dochter Esther kwam aangeven bij de burgelijke stand. "Met een H of zonder een H?" Man dacht aan "Hester", dus zei: "Zonder een H". Vrouw heet nu dus Ester. :D

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 12:53

@ frensie doe mij ook zo'n baantje !!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 13:16

@Frensie: fijn dat het zo geregeld is :j .

Ach ja, bij mij, is mijn vader mijn roepnaam vergeten en officieel zijn dus alleen mijn drie doopnamen bekend _O-

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 13:20

haha,
hier ook zo ava :))

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 13:23

Avaluna, dat was "vroeger" in katholieke kringen heel gebruikelijk. Mijn roepnaam is ook niet bekend bij de BS (ik heb 4 van die lange krengen ^) )

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 13:24

@Bicci en Gem: hahaha, dus jullie hebben ook van die mooie hippe voornamen, officieel _O-

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 13:25

Ik heb maar een naam en geen doopnamen, wel zo makkelijk :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 13:29

@Frensie: dat is wel zo gemakkelijk idd :j

@Bianca Ilona: rust maar goed uit :j .

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 13:31

pffff.....hip :roll: noem het maar hip.....maria, grmbl....

neh, bianca is vind ik zelf ook niet alles, maar toch beter dan maria :))

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 13:53

Zit me hier toch een partij te ergeren... iemand wel eens een kind meegemaakt van 1 jaar en 7 maanden dat het al weken verdomd om 'smiddags te gaan slapen en 2 uur lang achter elkaar kan krijsen? Ze is hier 2 x p/w, ze trekt zelf haar slaapzak uit, gaat staan en krijsen krijsen krijsen. Haar broer van 3 slaapt altijd heerlijk 2,5 uur, aan de slaapomgeving ligt het niet . Thuis slaapt ze wel, op het KDV slaapt ze ook nooit. Ik word er eigenlijk wel een beetje moedeloos van ^) . Is toch niet normaal voor een kind van die leeftijd?
Ze komt hier al vanaf dat ze 3 maanden is, ik ben volledig bekend voor haar. Ze is nooit een makkelijke slaper geweest, maar sinds de zomervakantie-stop is het gewoon volledig ontregeld.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 13:58

als kind geen honger heeft, geen vieze pamper, en geen pijn....
de aandacht trekker totaal negeren....
kind heb gewoon geleerd dat krijsen helpt, als je maar volhoud...

de aanhouder wint ;)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 14:02

Ik ga tussentijds nooit, maar dan ook nooit kijken en kijk op mijn klok hoe laat ik vind dat ze er uit mag (na 2 uur dus).... mijn eigen kinderen hebben een *naar-boven-verbod* wanneer zij op bed ligt. Ze eet als een dijkgraver, drinkt als een zwerver, pamper wordt verschoond voor ze naar bed gaat en is tussentijds nooit vol.....
Ik leg de schuld inmiddels bij het KDV, want ze krijst zo verschrikkelijk hard en meedogenloos (mijn dochter hoort haar een hele straat verderop al wanneer ze van school komt fietsen :oo ), dat ik er vanuit ga dat ze haar uit bed halen om de overige kinderen te kunnen laten slapen.

Nu dus al 3? 4? weken achter elkaar zo.... -O-

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 14:04

kan zomaar idd,
in elk geval word er ergens de plank mis geslagen, en die kleine brakken hebben dat zo door :))

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 14:06

Ik erger me vooral omdat ik haar de rest van de dag en avond "in mijn hoofd" ga horen krijsen, terwijl ze hier nu gewoon haar boterham zit op te eten :Y) .

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 14:10

das idd balen,
zij weet niet dat het "fout" is natuurlijk.
de grote mensen hebben haar gedrag bevestigd, weet zij veel..
maar irritant is het zeker...
misschien toch eens goed overleggen met de ouders of alle neuzen van iedereen die met het kindje te maken hebben wel dezelfde kant op staan...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 14:12

@Gem: pffff, ik zou gillend gek worden. Connor sliep altijd heel erg veel, maar met 2 -2,5 hield dit op, ze gedroeg zich prima (ook in bed, ging wat spelen met haar dikke teen :') ) en ging gewoon 's avonds op tijd naar bed, waardoor de middagslaapjes er al snel uit gingen.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 14:18

Volgens hun slaapt ze thuis goed, en het heeft mij voorheen ook heel veel moeite gekost om haar te laten slapen. Alles muisstil, niet eens de wc doortrekken, een krakende deurklink is al genoeg om haar wakker te houden of maken.
En als ze nou idd zoals Avaluna zegt 2 - 2,5 is, dan kan ik het begrijpen. Maar 1 jaar en 7 maanden?
Dan is ze ook nog een dag bij oma geloof ik, maar daar gaat ze volgens mij überhaupt niet naar bed.