Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb gewoon 2 dagen geen pc
toen moesten we bij de volgende afrit eraf om te draaien (en dat is vér daar
)
en de ellende
met topics, internet en woorden in plaats van totale communicatie..... soms heb je er wat aan
, soms totaal niet...
en dat geldt dan weer voor posters, meelezers en alles wat er omheen hangt.
, daarna gemopper en gedoe .... toen ben ik even opgetreden
en nu zijn ze gezellig aan het spelen
)jullie hebben wel mijn ogen geopend en ik men sinds jullie ongeluk met cap, de impact is groter als je denkt en ik ben bang dat het verdriet om mazzel nog wel even blijft sterkte daarmee
. ik ben overigens ook heel benieuwd hoe het met Grompie gaat nu met de spuiten en dergelijke.
.IngridM schreef:Tine, je hebt gelijk, mijn gebakken lucht opmerking was flauw en had ik niet neer moeten zetten.
kop op meid...
) tine10 schreef:VHU en Frensie: mooi verwoord, zo dacht ik er ook over. Goede nacht achter de rug en nu lijkt het zelfs gezellig haha met de logees
IM: ik hoop dat je iets aan de uitleg hebt en dan toch bij ons wilt blijven. En dan nu toch even de vraag hoe het nu met je gaat, want daar hebben we nog geen antwoord op gelezen.
Ollie: geen idee of je nog meeleest hier, maar we willen van jou natuurlijk ook graag weten hoe het met je gaat.
Dennis: succes met de wedstrijd
Naaltje: succes in het ziekenhuis, hoop echt dat ze goed zoeken, want dit kan natuurlijk niet zo blijven.
Bicci: dat valt tegen als je denkt lekker vrij te zijn en nu toch moet werken.
Tallechie: hoe gaat het met Daan? Nog steeds goed?
Nou, mijn vader wil graag weer paardrijden, dus ik ga Rembrand eens zadelen.
als ik niet werk, heb ik ook geen muntjes

). Hij reed gewoon los in de bak. Daarna nog proefjes geoefend op Amerigo.
. Ik heb idd ook niet meer gereageerd, idd druk en soms ben je blij op alles gereageerd te hebben wat je net gelezen hebt, maar net zoals ik hier al van Bicci las, had ik het er eergisteren ook nog met een vriendin over en denk aan jullie als ik bv met de paardjes bezig ben, ben dan niet aan de pc dus en vergeet het dus ook weer
.
.
, idd aangifte doen
, zag Sonjim nog kreupel en Nouvel weer aan de slag met LT, Naaltje die zich netjes heeft afgemeld voor de komende dagen...