[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 01:02

Ik heb er ook nog aangedacht, vergeten te posten, maar heb ook nog een andere reden die ik hier niet neer ga zetten, want dan krijg ik meer posters tegen mij

Ik ben druk aan de studie, wordt er echt gek van. Wil zo graag klaar zijn, maar ben niet klaar voor okt volgend jaar.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 08:08

**denkt dat wat je ook als reactie geeft op een afscheid uit het topic als deze, toch fout is**

hier intussen allerjezusdrukjes..
ben bang dat ik wel op meer lieve topicgenootjes niet reageer helaas.
had verwacht de hele week thuis te zijn,
blijkt, moet ik route rijden van taxi-collega, stikdruk dus.
straks naar stal van een vriend, komen mensen iets ophalen
en drna gelijk naar knolliewollie.
dan weer taxien en dan gelijk naar tilburg naar de film.
als dan thuis kom , omvallen op bed
en als weer wakker word, flink door werken voor kerstshoppen in de westernwinkel in vorstenbosch.
als dan thuis ben...naar stal, hoefsmidje komt .
en als dan weer thuis ben....
voor dood op de bank denk...hahahah :+
agjah....drukjes....wie niet toch...

in elk geval bij deze,
als reactie ergens over of navraag hoe het gaat uitblijft,
is dat geen desintresse...
gewoon druk....
niet typen betekend niet automatisch uit de gedachten...

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 09:05

IM ik kan me best voorstellen dat je je zo voelt. Maar ik denk dat je idd wel iets te kort door de bocht komt.
Zoals te lezen was hier in het topic waren de meesten gewoon heel druk nu met de kerst en met werk. Daarnaast is het soms lastig om het overzicht te houden in zo'n topic met meerdere posters en dan ben je geneigd om vooral te reageren op diegenen die wat posten. Het is wel vaker gebeurd dat je, na een week of 2 denkt, Hey, die of die heeft al even niet gereageerd. Dat betekent niet dat je gebakken lucht bent voor de rest, dat komt vooral door het gebrek aan overzicht.

Dat maakt natuurlijk niet goed dat wij vergeten zijn om eens te vragen hoe het met je gaat, vooral ook na het overlijden van je kat.

Je staat helemaal vrij in je keuze om verder mee te kletsen of niet, ik hoop alleen dat je het iets minder zwart-wit ziet, dat is voor jezelf ook wat prettiger, nu klink je toch wat verbitterd.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 09:17

goeiemorgen!

Wat een knappe échte fifi te zien! :):) ;)

Nou, moet zo maar eventjes wat opruimen hier, dan wat te eten scharrelen, kleingeld zoeken en dan mag ik naar 't ziekenhuis toe. Ben benieuwd

Daarna gaan we 2 dagen naar familie (midwoud, vlakbij dennis toch?)
dus 't is niet dat jullie me niks kunnen schelen ;) Heb gewoon 2 dagen geen pc :))

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 09:39

Succes in het ziekenhuis Naaltje!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 09:48

mooi verwoord frensie...

succes in het ziekenhuis naaltje!
en veel plezier bij de familie!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 10:07

Ja, Midwoud is hier in de buurt, als je vergeet te remmen bij Midwoud dan sta je in Wieringerwerf (is ong 15 km, ligt beide langs de snelweg).

Ik ga Roosje opladen. Heb vanmiddag indoor marathon hier in de buurt. Eerst m'n instructrice nog groomen, dus moet er optijd zijn.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 10:09

hehe, wieringerwerf is de afslag na midwoud? We zijn namelijk al 's de verkeerde kant op de snelweg terug opgegaan :') toen moesten we bij de volgende afrit eraf om te draaien (en dat is vér daar :') )

ik ga even m'n toilettas pakken en dan naar het zh :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 10:15

Tine, je hebt gelijk, mijn gebakken lucht opmerking was flauw en had ik niet neer moeten zetten.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 10:27

Naaltje sterkte in het ziekenhuis en ook met de twee dagen zonder internet :P

Soms wordt het gewaardeerd als je persoonlijke berichtjes stuurt, soms totaal niet, soms wordt het gewaardeerd als je in het topic iets over iemand zegt, soms ook totaal niet. Soms wordt het op de manier opgevat die je bedoelt, soms komt het blijkbaar totaal niet over..... Dat is de kracht :D en de ellende -O- met topics, internet en woorden in plaats van totale communicatie..... soms heb je er wat aan :j , soms totaal niet... :n en dat geldt dan weer voor posters, meelezers en alles wat er omheen hangt.
Ingewikkelde materie B-)

Maar ik kan me goed voorstellen dat je met een kapot lijf & verdriet soms ook niet even de juiste woorden vind hoor :(:) {:)-:(

Nou logees hier hebben gelukkig goed geslapen tot 07.00 uur :)) , daarna gemopper en gedoe .... toen ben ik even opgetreden <<) en nu zijn ze gezellig aan het spelen O:)

Iedereen fijne dag en succes met de voorbereidingen voor Oud&Nieuw :Y)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 10:38

dat is het lastige van internet, alles is gelijk zo zwart/wit en niet hetzelfde als wanneer je iets mondeling overbrengt...

vhu, je hebt 't er maar druk mee! :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 10:39

VHU en Frensie: mooi verwoord, zo dacht ik er ook over. Goede nacht achter de rug en nu lijkt het zelfs gezellig haha met de logees
IM: ik hoop dat je iets aan de uitleg hebt en dan toch bij ons wilt blijven. En dan nu toch even de vraag hoe het nu met je gaat, want daar hebben we nog geen antwoord op gelezen.
Ollie: geen idee of je nog meeleest hier, maar we willen van jou natuurlijk ook graag weten hoe het met je gaat.
Dennis: succes met de wedstrijd
Naaltje: succes in het ziekenhuis, hoop echt dat ze goed zoeken, want dit kan natuurlijk niet zo blijven.
Bicci: dat valt tegen als je denkt lekker vrij te zijn en nu toch moet werken.
Tallechie: hoe gaat het met Daan? Nog steeds goed?

Nou, mijn vader wil graag weer paardrijden, dus ik ga Rembrand eens zadelen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:08

Daan heeft redelijk tot goed geslapen. We mogen niet klagen. Om 030 heb ik hem op zijn zij gedraaid. Om 4 uur was hij wakker, had hij dorst. Dus wat sap gegeven. Daarna tot half 10 geslapen.
Het is op zijn kamertje te warm, maar we kunnen het nog niet koeler krijgen daar, dus nog een oplossing daarvoor bedenken.

Vanmiddag tuig poetsen, vanavond veale poetsen, tussendoor nog aan de studie

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:16

Ingrid, alleereerst mijn excuses ik heb de laatste week weinig gebokt maar ook niet naar jou gevraagd. Ik merk dat ik het vervelend vind dat jij daar nu last van hebt. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt lichamelijk gezien :(:) )jullie hebben wel mijn ogen geopend en ik men sinds jullie ongeluk met cap, de impact is groter als je denkt en ik ben bang dat het verdriet om mazzel nog wel even blijft sterkte daarmee :(:) . ik ben overigens ook heel benieuwd hoe het met Grompie gaat nu met de spuiten en dergelijke.

Tine gelukkig is het gezellig met de logees. En je vader die wilt rijden gaaf zeg.

Tallechie druk met prijzen bedenken en hoe is het met daan

Naaltje succes in het ziekenhuis en veel plezier met je 2 pc loze dagen.

Dennis succes met de wedstrijd.

Ollie hoe is het met jou en Brutus.

VHU heeft logees getemd {:)-:( .

hier vooral erg rustig aan met een nog steeds verrotte rug en gisteren trok de hond me van mijn sokken, dus nu heb ik als een klein kind mijn knie kapot. Ik heb gisteren ook nog hooi gesleept dat is natuurlijk niet bevorderlijk voor mijn rug. Nu deze week de pony´s vrij gegeven, longeren kan ik niet ivm stil staan en de verzorgster is al de hele week ziek met de buikgriep. Alleen gaan mennen vind ik met de knallers ook niet echt handig dat is het gevaar opzoeken.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:21

IngridM schreef:
Tine, je hebt gelijk, mijn gebakken lucht opmerking was flauw en had ik niet neer moeten zetten.

:(:) kop op meid...
het komt allemaal weer goed...
maar je verlaten en vergeten voelen snap ik :))
hoeft niet...
ik had het eergister nog over je bij een maatje van mij..
dus ben wel met je bezig (al heb je daar zonder posts en pb's dan weer vrij weinig aan :o )

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:23

tine10 schreef:
VHU en Frensie: mooi verwoord, zo dacht ik er ook over. Goede nacht achter de rug en nu lijkt het zelfs gezellig haha met de logees
IM: ik hoop dat je iets aan de uitleg hebt en dan toch bij ons wilt blijven. En dan nu toch even de vraag hoe het nu met je gaat, want daar hebben we nog geen antwoord op gelezen.
Ollie: geen idee of je nog meeleest hier, maar we willen van jou natuurlijk ook graag weten hoe het met je gaat.
Dennis: succes met de wedstrijd
Naaltje: succes in het ziekenhuis, hoop echt dat ze goed zoeken, want dit kan natuurlijk niet zo blijven.
Bicci: dat valt tegen als je denkt lekker vrij te zijn en nu toch moet werken.
Tallechie: hoe gaat het met Daan? Nog steeds goed?

Nou, mijn vader wil graag weer paardrijden, dus ik ga Rembrand eens zadelen.

:n :n :n als ik niet werk, heb ik ook geen muntjes -O-
dus wel hele fijn juist :))
alleen de verwachting was niet zo.haha
dus moest mn hele planning omgooien :))

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:24

nu rap de hort weer op

:evaw: :evaw:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 12:53

Nou, mijn vader heeft voor het eerst van zijn leven gedraafd. En hij deed het best goed. Zo grappig, iemand die op zijn 66e nog leert paardrijden. Daarna heeft zoon eerst op Rembrand gereden (wat is het toch een brave knol <3 ). Hij reed gewoon los in de bak. Daarna nog proefjes geoefend op Amerigo.

Nu weer druk bezig met voorbereidingen voor de wedstrijd van 14 januari. Sluitingsdatum is 31 dec en nu beginnen de aanmeldingen echt op gang te komen. Omdat ik een competitie heb georganiseerd (waarbij ze alle 3 de wedstrijden moeten meedoen), had ik al heel wat deelnemers, dus het is al bijna vol. Lijkt erop uit te komen dat we van half 9 tot 5 uur wedstrijd hebben.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 13:01

Leuk van je vader Tine! Zie ik mijn vader echt niet doen.

Wij hebben 27/28 januari een dressuurwedstrijd ohz, maar de inschrijvingen schieten totaal niet op. Toevallig heb ik al een jury minder (dus 13 combinaties minder) omdat de accommodatie een deel van de zaterdag bezet is, en dat is maar goed ook, want ik heb nog een paar plekken vrij. Dit ben ik niet gewend, onze wedstrijden zitten altijd al heel snel vol. Ik denk toch echt nu recessie??

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 13:05

Omschakelen naar nieuwe manier van inschrijven speelt denk ik ook een grote rol. Mijn ervaring is zeker bij de menners dat mensen niet zoveel achter de pc zitten. En bij het mennen konden ze altijd nog een paar dagen voor de wedstrijd inschrijven, dus waarom al voor sluitingsdatum inschrijven. Maar ja, dan vissen ze hier wel achter het net.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 13:50

@Ingrid: wat vervelend dat je het zo voelt :(:) . Ik heb idd ook niet meer gereageerd, idd druk en soms ben je blij op alles gereageerd te hebben wat je net gelezen hebt, maar net zoals ik hier al van Bicci las, had ik het er eergisteren ook nog met een vriendin over en denk aan jullie als ik bv met de paardjes bezig ben, ben dan niet aan de pc dus en vergeet het dus ook weer :o .
Ik hoop dat je het toch nog eens wilt proberen, hier en ons een update wilt geven, iig een heel dikke knuf :(:) .

@Lanoeska: :(:) , idd aangifte doen :(:)

@Tine: leuk is dat je uk op je knoeperd, hahaha, is net zo'n beeld als die van ons, denk ik. Wat goed van je vader!
Nou, kijk eens, goede nachtrust en meteen plezier in de logé's.

Ik vergeet hier ook vast weer mensen :o , zag Sonjim nog kreupel en Nouvel weer aan de slag met LT, Naaltje die zich netjes heeft afgemeld voor de komende dagen...

Ik ga zo eens kijken of de onderste wei te doen is om te mennen, gras is daar nog hoog, dus met een beetje gelukt gaat de wei niet echt stuk. Wordt wel weer eens tijd om wat in te spannen, hopelijk ben ik d'r fit genoeg voor, ach ja, anders ff uitrusten na het inspannen... :o :')

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 13:51

Hebben jullie misschien een idee:
Stalgenoot van mij heeft een paard wat regelmatig een hoefzweer heeft. Voornamelijk linksvoor. Deze hoef heeft tijdens de geboorte vast gezeten.
Hij loopt dan weer goed, dan weer kreupel. DA probeert dan elke keer de zweer er uit te snijden. DA heeft ook aangegeven zodra de zweer er uit is dat het paard in ieder geval voor op ijzers moet. Ze heeft nu ook een antibiotica kuur gekregen.

Is er nog een mogelijkheid om het te voorkomen? Hoe onstaat het eigenlijk?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 13:55

@Tallechie: ik heb er niet echt verstand van, gelukkig/helaas, in mijn hele carriére slechts 1 keer mee gemaakt.
Voeten goed verzorgen, absoluut niet op zaagsel, verder kan ik je helemaal niet helpen, maar ik Dennis is hoefsmid, toch?
Die zal vast wel wat weten.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 13:56

Hij staat op stro. Voeten worden elke keer uitgekrabd. Eigenaar komt 4 keer in de week, de andere dagen komt er een verzorgster.

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 14:17

Volgens mij kan je hoefzweren niet echt voorkomen.. Maar misshien toch eens van binnen naar laten kijken? Echo of foto ofzo? Maar ja, kost weer een hoop natuurlijk! Misschien weet dennis inderdaad wel iets..

IM. Vergeet niet dat je (denk ik nog) thuis zit en dan geneigd bent steeds te blijven kijken. Als ik ziek ben gaat dit topic ook heel sloom. Terwijl als ik werk ik het soms twee dagen niet red om bij te lezen en dan heb ik zo 5 pagina's in te halen... Ik snap heus wel dat het zo voelt, maar weet wel dat we dat niet zo bedoelen. Bovendien kreeg ik de indruk dat we niet echt naar de hele situatie mochten vragen in verband met meelezers (dacht ik?).. Ik ben er ook zeker mee bezig geweest.. ook bijvoorbeeld dat ik toch eens een cap op moet doen ook met het mennen en nog meer( omdat we van jou al update hadden gehad) hoe het met ollie en brutus gaat... Daarbij zijn ook net de drukke kerstdagen voorbij, toen was het sowieso heel rustig hier.

Wedstrijdrijders en organisatoren weer veel succes! Jullie zijn er maar druk mee!