Altijd welkom
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Altijd welkom
.
maar of dat over een week of over een jaar zal zijn, ik heb werkelijk geen idee.
VanHuisUit schreef:@Biancocoo toen onze zoon voor het eerst op stap ging met school vond ik het doodeng allemaal, ben maar meegegaan als begeleider
en mag nu ook mee van juf, ze konden nog wel een oogje in het zeil gebruiken,...en ik ben secretaris van de OR dus vandaar dat ik in aanmerking kwam....maar ben zooo blij dat ik mee mag.....vind het allemaal te eng, overbezorgd dus...jaja schrijf het me maar..

langs de weg
dat had ik niet gedacht dat ik dat zou kunnen & durven een half jaar geleden
ik heb daar veel meer moeite mee als met het mennen. Met het rijden heb ik natuurlijk zelf een veel groter 'verleden' dan met het mennen dat doe ik nog niet zo lang. Daarom denk ik dat het met rijden ook veel en veel langer gaat duren voordat ik dat weer doe met een ander paard. Kan alleen maar tegenvallen, als ik dat weer ga doen met een ander paard, denk ik, zo voel ik dat nu. Dat geen paard het haalt bij het gevoel dat ik met haar had met rijden
.