Smickey2011 schreef:*breekt even in*
nog altijd in meeleesstand
Ava, haha, ik kan wel dagje komen, vriendlief is hier het gepoets wel zat, loop hem hele tijd met doekjes achterna en zodra laatste slokje binnen is, ren ik al met kopje naar vaatwasser etc.![]()
Hahaha, hulp uit onverwachte hoek, hahaha, je bent welkom, alhoewel, als ik weet dat je komt, begin in wss als een gek zelf heel hard te poetsen, hahahaha.
Heb iig flink opgeruimd en de dagelijkse dingetjes gepoetst, ben even te moe om alles aan te pakken, even in stukjes
Verder wel alles goed? Hebben jullie nog de rit kunnen maken?
@Baudy:

..... ideaal om het te proberen.
! Maar landde weer keurig en draafde weer netjes verder.
Gem !! toppers zijn jullie samen, idd een mijlpaal..1e rit met je eigen nieuwe paard !!! petje af voor jou !!
. Lesmees is naar het WK in Topolciánky (groomen bij een Amerikaan) en doet de komende 11 dagen dus niks. Maar hij vond het dusdanig goed gaan dat ik het best wel een keer alleen kon gaan proberen met een stalgenootje. Moos is dan soms wel een mieperd, maar is geen rotzak.

Heb een beetje het gevoel of ik twee weken in 1 week heb gestopt met al het rennen en vliegen. 's nacht ook last van vriendlief.......die is zwaar verkouden en lijkt wel of hij heel de nacht met zijn hoofd onder water zit, dus ben aardig