ik heb oprecht medelijden met je VHU 
maar toch klinkt het wel een beetje lollig zo

Ik heb honger
maar moeten nog even wachten Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik heb oprecht medelijden met je VHU 

maar moeten nog even wachten 

Last minute bedacht, wil telkens al de Twilight kijken, maar manlief vindt dat niks, heb geen vriendinnetjes die into the twilight zijn, dus dan maar alleen. Hoefde ook geen paarden meer binnen te zetten dus had er opeens tijd voor. Was leuke film, heb nu zin in deel 2 maar die komt pas over een jaar.
dus hals overkop naar de DA geweest en kai daar gelaten zodat ze de wond konden opschonen door een stukje dode huid weg te schrapen (was de bedoeling) uiteindelijk hebben ze ruim een half cm weg geknipt voordat het ging bloeden (dit is nodig omdat je dan op levende huis zit) in de wond is spierweefsel dood en verot en ook dat heeft de DA helaas weg moeten halen. uiteindelijk yhebben ze de wond redelijk netjes kunnen hechten en er een drain ingelegt dit wordt nog donderdag en vrijdag gespoelt door de DA en van het weekend moeten we het zelf doen.
, en doe niet gek met vuurwerk enzo...bla bla bla....jullie weten dat allemaal wel..

dus dat kan best in je eentje.
)