Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wtf dat doe je toch niet zo al eng genoeg, gelukkig was dat voor cyclo enkel reden 2 passen te draven. Rede wrm ik niet op de auto weg loop is omdat ze dar veel te hard rijden vaak en ze je met paard dan net smal gnoeg vinden om je voorbij te sjezen... ook als tegenligger aankomt. onder het motto tjah dan had je maar o phet fietspad moeten rijden
kiezen tussen 2 kwaden dus als het oit zo ver komt zal ik wel met de koets o pde weg rijden dan hebben ze weinig keus dan achter mij te hangen
Tallechie hard aan het werk dus.. 
.
was erg gezellig trouwens.
Dus hier lang verhaal, soort verslag van de dag
, draven & makkelijke galop. Zo zei mijn man, dat is een leukerd. Na het ronddraven/galopperen kwam ze ook zo weer naar je toe, totaal niet van de kook of opgefokt.
). Inspannen super relaxed, bij het opstappen werd ze wat onrustig maar goed, stond daarna goed stil. Verkoper ermee aan de slag in de binnenbak, stappen, draven
Na minuutje of 5/10 naar buiten gegaan. Over landweggetje dorp in, 't was harstikke druk, weer buiten het dorp, ik op de bok, leidsels overgenomen
en lekker sturen, over eng dijkje heen, over landweggetje, wat auto's gepasseerd, wegversperring en van die plastic zakken met zand, ze keek wel maar moet eerlijk zeggen dat Rizanta wel veel meer keek eigenlijk
af en toe zo'n pasje opzij of even wegspringen maar stelde niet veel voor. Reageerde erg goed op zweephulp.
) een werkelijke enorme tractor...
o zegt die man doodleuk, zo'n grote heeft ze nog nooit gezien. Ik zeg: "ik doe net als bij mijn eigen paard/pony's, ik draaf gewoon lekker door beetje druk erop en zo lang mogelijk middenop deweg dat die tractor opzij gaat en ik ruimte heb." Hij: "Zou ik ook doen." Dus ik maar dapper doen en hoppa ze keek wel wat maar marcheerde er net zo netjes langs, even kont wegdrukken en extra pasje maar net zo mooi voorwaarts. Moet zeggen dat ik toen al zoiets had van jeetje, wat een karakter, top hoor.

als ze komt, dan ben ik wel heel benieuwd, dus als je dan eens een groom zoekt

) daardoor heb ik met haar geen echte 'moeite'. Op de hele stal van Bente ook alleen maar vossen en schimmels gezien, gelukkig en geeneen die op Rizanta leek.. Rizanta zit nog enorm in mijn hart & ziel, dat is echt heel heftig nog steeds maar ben zo blij dat ik iets heb gevonden waar ik mee aan de slag kan. Had toen we naar huis reden eindelijk weer een beetje gerust gevoel en geen verdriet in mijn lijf. Elke keer als de telefoon gaat ben ik bang dat er iets is met de pony's. We zijn deze zondag ook expres met z'n drieeen op stap gegaan om bij Bente te kijken (en trouwens nog aantal andere paarden gezien, leuke paarden hoor, vos en een schimmel, trouwens
, maar geen Bente, waren rijpaarden maar ik heb er dus niet opgezeten, had ook gezegd dat ik langs zou komen om even te kijken, te zien in stand en in de bak, maar dat ik er niet op wou, en ik wilde ook echt niet toen we er waren).
zal je even pb-en voor afspraakje. Kijk daar heb ik nu in ieder geval zin in.
Je bent zeker welkom om bij Dids te komen hoor
Ik word ook heel happy van grooms, en dan kan ik ons bos eens showen
(heb alleen niet zo'n comfi wagen als jij
)

maar dat zag ik niet zitten (wilde me even goed kunnen concentreren op het paard)
een echte kerel die zoon van jou, nergens bang voor 
Mag ie mennen, en rijden als ie wil 
Hopelijk gaat 't voorspoedig