Vind het wel fijn dat jullie me niet veroordelen dat ik Bente dus leuk vond. Het is een totaal ander paard (pony
) daardoor heb ik met haar geen echte 'moeite'. Op de hele stal van Bente ook alleen maar vossen en schimmels gezien, gelukkig en geeneen die op Rizanta leek.. Rizanta zit nog enorm in mijn hart & ziel, dat is echt heel heftig nog steeds maar ben zo blij dat ik iets heb gevonden waar ik mee aan de slag kan. Had toen we naar huis reden eindelijk weer een beetje gerust gevoel en geen verdriet in mijn lijf. Elke keer als de telefoon gaat ben ik bang dat er iets is met de pony's. We zijn deze zondag ook expres met z'n drieeen op stap gegaan om bij Bente te kijken (en trouwens nog aantal andere paarden gezien, leuke paarden hoor, vos en een schimmel, trouwens
, maar geen Bente, waren rijpaarden maar ik heb er dus niet opgezeten, had ook gezegd dat ik langs zou komen om even te kijken, te zien in stand en in de bak, maar dat ik er niet op wou, en ik wilde ook echt niet toen we er waren).
@Naaltje, jij hebt haar gekend (Rizanta) lijkt me ook best wel confronterend als je dat filmpje dan ziet.
Zou leuk zijn als we eens zouden afspreken, maar ik kom eerst bij jou
zal je even pb-en voor afspraakje. Kijk daar heb ik nu in ieder geval zin in.
@Biancocoo toen onze zoon voor het eerst op stap ging met school vond ik het doodeng allemaal, ben maar meegegaan als begeleider
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 19-06-11 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt