Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
; pfff, duurt dan vreselijk lang zo'n week.
met citroencake..hmmmjumjum...gebakken voor manlief..voor al zijn goede zorgen..haha..maar..hij is errug lekker !!
Ik heb Ber toen wel juist meer meegenomen met Ollie als handpaardje. Denk dus dat als ik er weer een pony of wat dan ook bijzet, dat ik met dat dier en Ber gezamenlijk dingetjes moet doen. En dat ik het voorlopig met Ollie en Ber samen even moet laten, hoe gezellig ook maar als het gevolg is dat ze extreem zwaan kleef aan wordt is dat niet handig. Vorig jaar liepen Hero en Ber gewoon rustig te grazen als ik met Ollie wegging.

is afgesloten stal maar wel een waar ze alles kan zien, in het binnengedeelte van de pensionstal. Naast een ruin die ze erg aardig vindt. En ze is enorm hengstig dus dat helpt ook wel mee denk ik. Stalgenootje was er ook dus die kon haar in de gaten houden. Ze schreeuwde een paar keer maar toen ging de aandacht toch naar de ruin. En ze begon pas weer te schreeuwen en rondjes te draaien toen ik weer terug kwam. Dus kan in ieder geval als ik het goed time (paarden staan natuurlijk op de wei overdag, maar de meesten worden pas 's middags buiten gezet) trainen met Ollie.