Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zien! In iedergeval heel veel plezier in Beesd.
en de anderen die er starten heel veel plezier in Noordwolde en HT ik ben enorm benieuwd naar de foto's (en hoop dat het weer toch nog vriendelijk voor jullie was)
). Met wat gedoetje in de bak beland, daar boel weer rustiger gekregen (zo fijn van die goedwerkende remmen op je wagen en thank god instructeur bij de hand
). Daar bekeek Peter 't geheel en volgens hem zou het dus kunnen liggen aan het lamoen. Boel weer terug in de schuur, wat breder gezet (echt maar 1 cm aan elke kant), weer wegstappen en.... grote opluchting ze stapte vrijwel normaal weer weg
.
.
wauw..VHU..dat is wel even spannend zo met ollie en de nieuwe kar.....fijn dat je goede instructie hebt, en wat een genot...dat je zoveel vertrouwen in haar hebt !!!! dat is zo veel waard !!
Gister was de fysio (happy athlete) over de vloer. Sam en Pam (oudere merrie ohz van mijn zus) zijn flink onder handen genomen. Sam keek er vooral bij van "wat overkomt mij nu?!". Maar vandaag weer even voor de wagen gehad en je merkt gelijk enorm verschil.
Dus over een aantal weken een check en hopelijk zijn dan de vervelende blokkades opgelost.
Het is trouwens alweer de laatste outdoor dressuurwedstrijd die ik met Sam start (wat gaat het seizoen snel!) en dan kan ik mij op de vaardigheid en minimarathons gaan focussen. Indoor dressuur starten doe ik pas eind oktober weer een keertje (het aanbod in NH is niet heel erg groot).
Werk je vanaf een foto of uit je hoofd (of meerdere foto's en dan zelf houding etc. kiezen)?
Heel leuk welshje heb je ook (of eigenlijk 2!
). En wat heb je een mazzel dat je niet al te groot bent en nog op een pony past. En wat een heftig verhaal met je vorige paard.
Wat ik mij trouwens afvraag (naar aanleiding van jouw vraag) rijden degenen die 1 hand met Achenbach doen, standaard (dus ook 2 handen) in Achenbach of pakken jullie even snel over voor dat ene onderdeel?
Als je mij ook es IRL treft zal je je verbazen, ben nl nog best lang
Maar moet zeggen dat een grote D met wat body zoals deze nog best kan! En daar ben ik héél blij om, ben echt een ponymens!
en dan even stalletjes doen en Brutus rijden en vanmiddag mag ik bij mijn eigen groom (1 van de 2) groomen die ook een wedstrijd ohz heeft.
)
. Heb je nog iets gehoord m.b.t. de toestand van de menner, vreselijk zoiets...
, maar nu ook met het nog inrijden van Romeo erbij, krijg ik even gezin, bedrijf, huishouden, sporten van dochter, beestenboel e.d. even moeilijk gecombineerd, wat resulteert in een ontploft huis, hahahaaha, ik zit echt even moed te verzamelen
.