. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
hier ook boer zoekt vrouw gekeken, blijft leuk he.

.
, sterkte!
.

tine10 schreef:Frensie: hoe gaat het nu?
Frensie schreef:tine10 schreef:Frensie: hoe gaat het nu?
Gwin d'r beentje zag er niet verkeerd uit vanochtend, wel wat dik maar niet heel duidelijk. Net weer even geweest, en als je schuin van voren naar het beentje kijkt, zie je nog wel een bolling.
Dierenarts gebeld en hij zei tot woensdag koelen en stappen, dan als het niet dik is oppakken en weer rijden en anders scannen. Als het met rijden weer dik wordt, ook scannen.
Ik vind Boer zoekt vrouw leuk!!!![]()
Ga maar weer verder met huishouden.
. En niet te geloven, maar het hielp
Hoop dat ik mezelf eindelijk zover heb dat ik daar nu doorheen ben
en niet blijf meuten. Bente heeft al een paar maanden niet meer gedreigd te bokken of te springen dus ik wil daar nu ook wel eens in mijn hoofd klaar mee zijn
dus nu ben ik alweer thuis
Via de mama van crazymel mee
Was een tryout, die vrouw wilde het voor kinderen gaan doen, maar dit kind vond het ook nog hartstikke leuk 

! Ik wist het toevallig wel. Ik had al eens tegen Rick (stalhouder) lopen klagen dat er zo weinig D+V wedstrijden zijn in Limburg. Hij dacht dat ik dan misschien beter in DL kon gaan starten, maar dat ik wel rekening moest houden met het feit dat je daar alles uit je hoofd moet rijden. Heb het maar niet gedaan. Gem schreef:Avaluna: oeiiii das balen zeg! Ik wist het toevallig wel. Ik had al eens tegen Rick (stalhouder) lopen klagen dat er zo weinig D+V wedstrijden zijn in Limburg. Hij dacht dat ik dan misschien beter in DL kon gaan starten, maar dat ik wel rekening moest houden met het feit dat je daar alles uit je hoofd moet rijden. Heb het maar niet gedaan.
. 

gelukkig niets ernstig gebeurd!
met trailer rijden doet mijn papa ook niet graag… Toen we Lieze gingen ophalen, vond hij 20 minuten al ver 
ik ben er nog nooit geweest
Hoe was het nog, op de warmte na? 

& dappere Blondie
& beterschap voor je zoontje!
. Ik zag alle bekende wedstrijdplaatsen langs flitsen op de A2: Ysselsteyn, Geldrop, Schijndel, Boxtel.. St Oedenrode etc etc. Als ik de dichtstbijzijnde officiële D+V wedstrijd als uitgangspunt neem (niet zijnde in de zomervakantie, want dan kan ik toch niet starten), dan zijn er sowieso 8 officiële SGMW's dichterbij huis
. Vanmorgen dus eens lopen bomen met lesmees, en ik denk dat ik de overstap naar de marathon ga "overwegen".
. Na die 2 weken volgt een oefenwedstrijdje; eigenlijk geen tijd voor ivm een familiereunie in the Wild West of Holland, maar ik mag als allereerste starten en dan direct naar huis.