Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, wat waardeloos, ik zou toch weer aan de bel trekken, zo met je rug
, gelukkig nog goed afgelopen. Ik heb sinds kort zo'n stijgbeugel met opstaphulpje (had ooit eens een avontuur met buitenrijden dat ik van mijn 1.80 paard af moest en toen ik weer op wilde stappen ging meneer er van door en hing ik met 2 benen aan 1 kant, zelf word ik wat ouder en kom op 1.80 toch iets minder vloeiend), erg fijn iig.
en Bente op d'r plek
.
Zoek ik vaak al een kuil voor dids of een boomstam voor mezelf 
Aks. Wat voor vorm van pijnbestrijding willen ze doen dan (als ik mag vragen)?
.......

kan me voorstellen als je eraan toe bent om te verhuizen dat je er dan niet blij van wordt als heel lang duurt voor je verder kan. Dus hoop voor je dat bij die 3 de ware heeft gezeten

om een blik soep, want daar heb ik zin in
Het therapeutische is het lopen
en eet smakelijk
en wat fijn dat Bente een goed plekje heeft

Druk geweest met van alles onder andere Het Trail Team van bicci die hier sliepen en kids en boerderijgebeuren tuurlijk.
ook nog Ideal zwart met bruin onderlegd Cob tuig meegekregen en aantal dekens (maat 165, precies Ollies maat
). Denk dat het ondanks het routeprobleem mijn lucky day was want ik tuig passen en jawel.. het is denk ik pas te krijgenm hoofdstelletje is natuurlijk te groot maar goed, dat is makkelijk bij te kopen. Ga morgen nog even met instructeur passen denk dat de borst en broek nog ietsje te groot zijn maar heb idee dat ze daar met trainen wel ingroeit. Het staat haar super mooi

waardeloos.
)
wat een knapperd nog steeds (petje af voor jullie zorg voor haar
)
gezellig
, klompen worden vanavond gehaald we rijden met 2 shetten en oogstwagen,heb er zin in.gisteren proefritje met de wagen gemaakt om te kijken of ie niet instort
)
dat jij ook zo'n last van je rug hebt zeg... heftig. Die tense kun je die alleen op doktersrecept krijgen of ook 'los' weet jij dat zo (mag ook per pb) mijn rug is nu redelijk onder controle te houden maar ik voel hem dus wel elke dag.... soms meer, soms minder, soms ook sleepbeen
nog steeds souvenir van Bente.
). Ben nog altijd zeer blij met mijn Zilco, zeker nu ik zo aan de poets ben 
Aloha, alles goed hier?
Ook EK gekeken, net zoals Lanouska. 

En wat loopt hij er super bij. Hoop ooit nog eens zulke foto''s van Rembrand te krijgen. Heb voor morgen zoonlief instructie gegeven om de proef op video te zetten. Nemen statief maar mee, anders krijgt hij lamme armen.