[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 13:22

Dat is echt balen frensie,hoop dat het niets ernstigs is.
Bi, van harte gefeliciteerd met jullie dochter
Leuke naam.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 16:29

Sofie,

Afbeelding

snoeppie <3 <3
bij trotse tante bic

Afbeelding

en bij trotse ome roontje

Afbeelding

liefste dinnie, wat een knap meisje heb je ervan gemaakt..
xxxxxx

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 16:30

gefeliciteerd met bokt baby 2 *\o/* krijgen we straks een bokthuwelijk tussen daan en sofie? <3 (kijkt erg ver vooruit!!) _/-\o_
pony opgehaald,laat nou de marathonwagen ook in de trailer passen...die eerst weggebracht,daarna weer terug op de pony op te halen, wat een hitte.......half uur heen, half uur terug enz.....
maar ze staat in de wei(nog even apart) maar meteen grazen alsof ze er jaren woont! :j (en de mannen.....staan kwijlend naar dit mooie meisje te kijken) <3 <3

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 17:17

Mooie foto's van sofie !
ht.....waar zijn nu die foto's van je nieuwe paardje

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 17:24

Geen puf om na vriendenweekend op iedereen te reageren. Sorry als ik je niet noem, niets persoonlijks.

Mooie boktbaby erbij.
Lanouska: snel vergeten dus die wedstrijd
Biancacoo: ik denk dat castratie de enige oplossing is. Heb ook poolhonden gehad, en dat was enige dat hielp. Was hier ook puur rangorde probleem. Gelukkig heeft het geholpen. Uit laten vechten is nooit een oplossing, jij als roedelleider bepaalt tenslotte wat er gebeurt. Heel duidelijk de leider van de honden bevestigen en die andere corrigeren. Maar ik neem aan dat je dat al doet.
Frensie: balen .

Vriendenweekend was super, 2 dagen met 30 graden, heerlijk kinderen gespeeld in de tuin, Thabor en Amerigo hebben vele ruiters en ruiterjes vervoerd en Rembrand heeft flink getraind voor hippiade. Ik ben momenteel helemaal niet tevreden over hoe hij loopt. Maar goed, we zien wel, meer dan ons best kunnen we niet doen he?

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 18:05

Hier een prut dag! Zelf migraine, Paul niet vooruit te branden, Janouk al helemaal niet, draaien ze ook nog Reggea muziek. Relax man.
Vaardigheid nog nooit zo slecht gedaan. 7 ballen, wel binnen de tijd. Roos was zo aardig om er ook 2 ballen af te gooien, zodat het geen verliespunt is. Dank Roos _/-\o_ Dressuur ging ook slecht; 164 punten, wel erg laag gepunt, nog nooit zo laag gehaald. maar de proef was ook slecht. GEen enkele impuls.In de 2e proef ging het iets beter 197 punten, maar er zat werkelijk niets meer in Paul en Janouk.
ggggggggrrrrrrrrrrrrrrr

ik ga nu lekker in het donker liggen. Morgen weer een dag.

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 18:06

hoi, druk druk druk hier...
Heb alles bijgelezen, maar geen zin om op al die pagina's te reageren... :o Y;(
Had ook geen tijd voor én verzorgen én aan- en uitspannen & een lange menrit te maken, dus gewoon wat vd gedaan met Luna en haar gelongeerd.

Wel even een proficiat voor BI & Sofie *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 18:26

Zo'n mooi meisje, wat prachtig <3
Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad Tine, zal wel heerlijk zijn geweest zo bij jullie om de boerderij!
HT knappe dame in de wei *\o/* wat een heen en weer gerij in dit weer!
Janouk niet vooruit te branden, het was ook wel warm weer he.... Roos van Dennis dus weer knap in actie, die gekke shetlander doet het volgens mij prima in tropische omstandigheden _/-\o_
Geweldig die reggae muziek :+ sterkte met je migraine :(:)
Lottex lekker aan de vd, gelijk heb je en je bent dan toch hartstikke leuk bezig :j

Hier bezoek weer de deur uit :evaw: 't was gezellig, ook lekker buiten geweest in het bos, kinderen hebben zich goed vermaakt en we zitten er nu een beetje uitgekakt bij :O

En taratara.... meet Tara, de nieuwe kanjer van Happytime en eerlijk is eerlijk: ik ben verliefd <3
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 19:08

HT gaaf paardje zeg !
Vhu, bedankt voor het adres...als ik er niet uitkom, zal ik hen eens om raad vragen.
ik ben er nu achter wat er speelt bij Eagle....buitdrift, niet zozeer naar mensen, wel ten opzichte van andere honden....een lastig iets, iemand ervaring mee ?

Janouk, niet vooruit te branden, niet gek met 30 graden, dennis en roos goed gepresteerd.
lottex vd gedaan..
Janouk succes met je migraine..hier ook een barstende koppijn die niet weg wil gaan..

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 19:14

HT wat een leuke pony!!!
VHU lekker uitgekakt.
Janouk sterkte met de migraine!
Bicci trotse peetmoeder!
Lanouska wedstrijd alweer vergeten?
Tine topweekend gehad.
BI helaas geen ervaring mee... succes!
Lottex lekker gevd'ed.

Vandaag drie keer Gwin d'r been afgespoten. Het is niet erg dik, maar je ziet het wel. Haar pijp loopt niet mooi recht naar beneden maar zit een verdikking. Als je van achter kijkt zie je ook dat de pijp iets breder is dan de andere. Flink balen, ik denk altijd meteen het ergste...

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 19:22

Zal ook maar even melde, mijn gekke shet had 199 en 207 punten met 2 matige proeven. Wel 2x 1e prijs in de dressuur. Vaardigheid liep lekker, maar niet snel genoeg en balletje (had er uit eindelijk 1, ze hadden de bal die er al af lag eerst toch wel geteld, maar later toch niet).

Roos had het warm en was er klaar mee. Die gekke haarbal ging wat hard door de magische red-cell, anders had ze het vandaag ook niet vol gehouden.

Op naar volgende week in Ermelo.

*Gaat weer terug onder haar steen*

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 19:30

dankjewel Frensie,
in mijn hartje wel hoor,
maar op papier heb ik floris al,
de grote broer van Sofie :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 19:31

@HT, wat een mooi dier zeg, wauw...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 20:15

Mooooi paardje!!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 20:53

BiancaIlona: van harte gefeliciteerd met je dochter Sophie!! *\o/*

Druk gehad vandaag met familiedingen. Mijn zus was jarig en mijn peetoom en - tante waren 50 jaar getrouwd. Feest dus in het westen des lands (2 uurtjes autorijden) maar de onderlinge afstand was gelukkig slechts 10 minuten.

Straks maar eens fatsoenlijk bijlezen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:08

tante bic moet even laten weten, dat Sophie geen sofie is maar Sophie is. tante bic maakte al gelyk schryffout. blonT ej. .haha . excuus dus.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:17

HT gave pony

Frensie hopelijk niets ernstigs !!

biancailona gefeliciteerd met de geboorte van Sophie !!!!

Janouk had last van de warmte roos ook maar die heeft nog een WP binnen gesleept !!! Op naar de Hippiade dan minder warm hoop ik voor jullie.

VHU gefeliciteerd met manlief !!

Verder weinig bijzonderheden. Robin vloog gisteren nog door de draden heen. Gelukkig heeft ie er niets van over gehouden.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:28

Hi Maisie :wave: foei toch Robin!
Sofie=Sophie :list:
Ben benieuwd hoe het met Avaluna en de Deutsche grundlichen Prufungen of zoiets is gegaan!
Tjonge da's lang in de auto Gem...met zo'n warme dag, wel handig zo dicht bij elkaar.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:40

Hier ko, maar wilde wel even feliciteren met Sophie <3 *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* en de knappe pony van HT <3 :j

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:50

VanHuisUit schreef:
Hi Maisie :wave: foei toch Robin!
Sofie=Sophie :list:
Ben benieuwd hoe het met Avaluna en de Deutsche grundlichen Prufungen of zoiets is gegaan!
Tjonge da's lang in de auto Gem...met zo'n warme dag, wel handig zo dicht bij elkaar.

Lang :o? ? Dit zijn de korte ritjes :) . Maar idd wel fijn dat Noordwijk en Voorhout tegen elkaar aan liggen :j

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:54

Ik vind twee uur in de auto lang :o :j denk dan twee uur heen en twee uur terug :o?

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:57

VHU: dank je wel voor het plaatsen van de foto +:)+ (en nog van harte met je wederhelft)
Robin door de draadjes heen.
dennis weer lintjes om haar muur mee te behangen, janouk niet vooruit te branden(redcell ofzo vergeten) sterkte met je hoofdpijn.
frencie:balen dat haar been zo oploopt.
en tine een topweekend gehad
hier nu ook uitgeblust op de bank, net weer ouderwets thee,koekie en boer zoekt vrouw op :=

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:58

Wij noemen alles binnen de 3 uur rijden "dichtbij". Maar dat krijg je als je bij tijd en wijlen richting de Main of Donau moet rijden. Vanaf 4,5 uur worden de kinders het idd wel zat ja. Eén keer 8 uur nonstop (okee, incl. plaspauze van 10 minuten) er over gedaan naar Regensburg. Dat was nie zo leuk nie, doen we normaliter 5,5 à 6 uur over.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:05

Wow het is inderdaad maar wat je gewend bent....
Wij hebben hier altijd naar de opa's en oma's en familie etc in omgeving Meppel (= 1.5 / 1 3/4 uur rijden) is goed te doen, naar opa en oma plus familie etc in Groningen (=2 3/4 uur rijden als het meezit) is ver :+

Nou ik ga naar bed, ben echt :O morgen lekker prutsen met Blondie en wat dressuren met Bente op het programma :) (plus de was, stofzuigen, opruimen etc :P )

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:14

Boer zoekt vrouw = leuk !!!!

Heb hier meeste familie in de buurt zeg op 10/15 min tot half uurtje afstand. 1 oom die wat verder woont in Bleiswijk maar in de zomer op de camping in rockanje. Valt best mee dus.

Ik vind de afstanden van Gem dus ook mega ver.

Collega is op vakantie dus helaas geen vrije middag voor mij helaas. Dus morgen ook maar tijd om 1 pony te doen denk dat dat robin gaat worden. De rest heeft dan een dagje vrij kan ook wel he als ze 24/7 op de wei lopen.