[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 19:09

Heb het hier nog aardig onder controle (de logeetjes) denk ik, hoop ik <<) Vandaag naar dierentuin geweest was erg gezellig en veel dieren waren lekker actief.
@Naaltje super van Diddle en de bijrijdster *\o/* en tja dat andere :x
@Avaluna ahhhhh wat een schattige foto en wat een knijter van een peerd :7
@Tallechie hondje zal de komende dagen nog wel flink rillerig blijven.... onze husky kan gelukkig erg goed tegen vuurwerk maar onze andere oudere hondje was echt zo bang, was echt zielig. Vind het maar een rottijd voor huisdieren. Ben ook altijd bang dat de poes iets naar zijn hoofd gesmeten krijgt ofzo.
Gelukkig wordt hier nog maar weinig geknald.
Fijn dat Daan even bij je ouders is, op een gegeven moment trek je het inderdaad niet meer, continue slaaptekort is vreselijk.
@Nouvel ahhhh die Ola is ook zo'n leuk schimmeltje om te zien netjes geschoren hoor. Oja, die pluis hoeft dus niet meer he :P
@Buckje heerlijk om jou zo lachend achter dat spannetje te zien +:)+
@Janouk ja lekker simpel he gewoon zo'n singel even afvegen en klaar ben je.
Frensie en HT willen kilo's eraf o o o lijkt me een ramp (moet altijd flink eten om op gewicht te blijven, zeker als ik weer meer onder het zadel train)

Wij hopen vrijdag weer even Snuit en Rattan naast elkaar te zetten (vind het wel vreselijk moeilijk := ).
Verder is Bente vandaag gelongeerd, ging goed, zij ook geen spierpijn net als de baas :D
Ben benieuwd hoe het met Tine is, al poosje niets meer gehoord.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 19:29

Heel even, want Tine heeft het vreselijk druk.

Afgelopen kerstdagen zijn super verlopen. Maaltijden vielen allemaal in de smaak. Mijn vader heeft 2e kerstdag (67 jaar) voor de 2e keer in zijn leven paardgereden op Rembrand (superknol) en pony is 3 dagen kinderpony geweest met neefje en nichtjes. Die laatste 3 waren wel superdruk, dus we waren wel een beetje blij dat ze vandaag weer naar huis gingen, want net als bij anderen niet echt opgevoed. ZUCHT.

Mijn ouders en broer zijn er nu nog.

We zijn nu dan ook versleten. Maar heb maar paar dagen om bij te komen, want vrijdag weer huis vol gasten (stuk of 20) en die moeten ook weer allemaal gevoederd worden. :Y)

Vandaag huis schoonmaken, was wegwerken, toch iets geprobeerd met de paarden. Thabor zelfs 20 minuten gemend. Ik vond het nog wel heel spannend, maar geen angst meer gevoeld. Zelfs bijna 10 minuten gedraafd. Ook een topknol. We gaan donderdag met hem naar menles (man kan dan mee, dus dan kan het eindelijk weer eens), dus wilde nog wel even oefenen. Hij staat ongeveer 1x per 2 weken 10 minuten voor de kar, maar doet het superbraaf. <3

Ga nu weer snel verder, lees braaf mee, maar echt geen tijd om te reageren (is ook niet zo sociaal naar mijn gasten)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 19:40

fijn dat thabor het goed doet!

vhu, en ik had er vandaag juist nog wat extra lang pluis bij verzameld... -O-

Buckje

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 19:55

Doe s wat Fifi fotos. :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:02

:D
volgens mij heb ik geen nieuwe meer... :+

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:04

Dan span in mini Fifi wel. :D :o
Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:08

*\o/*

mini spookje!!! *\o/*

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:22

die kop van buckje op die foto :')
''heuj euhhhh! da's m'n goeie kant nie!!'' :D

en ik schrok ook even bij de fififoto-die-fifi-niet-was :))

arme dribbel is nog beetje bangig :(:)

en ik wil het lef van avaluna d'r dochter lenen! :oo sjeus zo'n joekel durf ik al niet op :oo

VHU geen spierpijn en bente ook niet! :):)

Ik heb net ge-automonteurd! :D :D M'n auto is weer helemaal toppie, en ik heb mogen helpen :D :D :D
zóó gaaf :D

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:24

Naaltje schreef:
en ik schrok ook even bij de fififoto-die-fifi-niet-was :))

zie ik was niet de enige!!!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:26

Nouvel schreef:
fijn dat thabor het goed doet!

vhu, en ik had er vandaag juist nog wat extra lang pluis bij verzameld... -O-

Als het is om iemand te kwallen met lange pluis mag dids ook wel een baantje minder hoor!! :D
kreeg vandaag berichtje van stalgenootje
''tjee, die van jou lijkt wel een wollige mamoet zo'' :') krijg je he, als het niet meer zeiknat is, dan komt die pluis weer wat los en pluizig :+

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:30

:D
Ola had ook echt enorm veel en lang pluis, kwam er op sommige plekken bijna niet doorheen... :=

hier nog een stukje ontpluisde ola... :D
Afbeelding

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:32

Hihi, Dids ontploft pluis :D

Ik dacht ook ff, he weer fifi scheren foto?

Leuk spannetje samen Buckje!

Tine goed bezig geweest met Thabor!!

Heb een Wii fit met balance board besteld. Allemaal goede voornemens en het nieuwe jaar is nog niet eens begonnen!! :j Nou dan moet dat wel goedkomen ;)

Morgenochtend zwemmen, vriendinnetje kan niet dus ga lekker in mijn uppie. 's Ochtends zwem je altijd tussen de oudjes, hihi.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:32

ik moet straks wat kerst-wandeling-fotos uploaden, dids is echt een ramp op het moment :+
die moet je zowat harken ipv borstelen _O-
volgens mij moet die met een schapenscheermachine :')

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 21:22

buckje: wat schattig die roze schoentjes....
mini fief en andere model fief die fief niet is _O-
VHU: is moest ook altijd de kilootjes eraan eten...maar ben sinds juni gestopt met roken.....zooo eindelijk die 2 kilo"s eraan(ahum 4 dus)
maar wel gezonder en.....kleding staat nu veeel leuker... :))
naaltje: dids scheren.....die moet je plukken..geen tondeuze die dat aankan.... O:)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 22:42

Ik wilde vanavond ook zwemmen, maar kreeg gisteren te horen dat we vergadering hadden van de mencommissie. Nu net weer thuis. Nog niet veel aan de studie gedaan.

Zal even kijken wanneer morgenvroeg het zwembad over is. Morgenmiddag les met beide paarden

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:39

Dribbel heeft de hele dag nog niet gegeten en hij lijkt nu ook wat last te hebben van zijn pootje.

Heb ook maar weer een advertentie op mp en hier gezet voor een groom

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:56

fotoboek af! :):)
morgen nog eens bekijken, en als ik er dan niks aan wil veranderen ga ik 'm bestellen :D
30 paginas, hardcover A4 liggend. En er zitten héul veel fotos in _O-

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:59

+:)+
goed werk!

ik ga... :z

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 00:10

Hondje voelt zich gewoon niet fijn Tallechie zal nog wel een paar dagen zo zijn :(:) Hoop dat zich iemand meldt Tallechie. 'Mijn' groom die nu al twee jaar regelmatig met me meegaat heb ik destijds ook via bokt gevonden. Nu wel niet de meest ideale tijd van het jaar, groomtechnisch gezien....alhoewel, als ze het nu leuk vinden, zijn het wel 'de echten' :brr: :7

Mini spook en wannabee spook gespot _O- ik vind die uitrijdekentjes bij die mini's zo schattig :)

@HT lekker he een paar kilo erbij :j ik snap heel goed dat mensen die willen afvallen dat absoluut niet zullen begrijpen maar 'te dun' of altijd dun, is echt ook niet fijn, altijd commentaar of je niet te dun bent, dat je goed moet eten, of je wel genoeg eet dat je 'blij' mag zijn dat je niet aankomt enz _-:( .

Naaltje heeft ongekende talenten, dat biedt perspectief <<)

Wij gaan ook naar het zwembad morgen ... =:)
Welterusten allemaal :O :z

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 00:11

Goed bezig naaltje. Ik heb ook net een fotoboek gemaakt voor mijn werk. Rotwerk, maar resultaat is altijd wel leuk

Ik moet voor de wedstrijd prijzen ophalen. Nu willen ze voor de 1e prijzen een zak brok doen. Voor de rest mag ik het zelf uitzoeken. Hebben jullie ideeën?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 08:49

een cadeaubon voor een lokale ruitershopzaak? :=
ik ben niet echt creatief, maar daar heeft wel iedereen wat aan?

@VHU; ik riep daar ook al, 'tot morgen' :')
Was wel geinig, m'n broer werkt daar natuurlijk ook :P Heb nog een foto, ik was compleet met VW overall! :')

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 09:55

@Tine sorry, was je vergeten gisteren :o sterkte met al je bezoek maar volgens mij heb je alles helemaal onder controle :Y) {:)

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 10:07

VHU ik snap dat wel, mijn zus en ik zijn de dikke en de dunne, zij moet eten als een bootwerker om op gewicht te blijven en ik mag bij wijze van nog niet naar eten kijken dan zit het er al aan. Allebei is niet prettig en menigmaal hebben wij verzucht waarom onze ouders ons niet gemixt hebben, dan waren we allebei precies goed qua gewicht.

Naaltje lekker de auto gerepareerd.

honden bang voor vuurwerk, ik ben dwaas en neem ze altijd mee naar buiten om te kijken, ik heb er nog geen gehad die het eng vond, ook de pony's reageren er niet op. Nu de jonge hond hebben we pas vanaf mei dus die krijgt nu vuurwerk training.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 10:18

@Naaltje: hahaha, dochterlief glimt hier van trots :D . De grote rijden is juist super leuk, want die zit heel erg lekker én ze mag er een zweepje bij nemen :') . Kind is dol op zweepjes, maar dat is bij d'r welshkes echt niet nodig..., maar paard van mama, tja, die reageert niet op d'r been, goh, raar... :') :')

@Tallechie: arme dribbel natuurlijk nog van slag.

Hier gaat het normaal gesproken goed met de dieren en vuurwerk *klopt af*.

Vorig jaar stonden de paarden al hier, maar woonden wij nog niet op de boerderij en zijn we hier op tijd gaan zitten, was ook bijna niks. Weet nog niet hoe ik het dit jaar doe, durf ook niet zo goed ze de wei op te laten.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 10:36

Goedemorgen

Avaluna: trotse dochter
Tallechie: goede halstertouwen, pot vet, dat soort dingen.

Nou, ik ga pony longeren, mennen gaat helaas nog niet, bak is nog te zwaar. Daarna nieuwe lading boodschappen halen. En vanmiddag nog de paarden mennen (voor hun is de bak wel te doen gelukkig)