ben dr nog niet helemaal bij dat blijkt maar weer!!Inlijsten die handtekening!!! Wat deed hij daar los dan??
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
wij delen met hun een verdieping. En hij stond op de gang te praten.

.. ander keertje dan maar 
.. helemaal leuk Evelli schreef:tis tweede paasdag maandag
Ik zit in Flevoland die dag
Ik heb een handtekening van Jan Smit![]()
![]()
![]()
Hij liep zo maar los in de gang hierdus ben even naar hem toegelopen om een handtekening te vragen voor een vriendin van mij
eventjes gekletst, hij is toch wel schattig van dichtbij

kijk
bewijs
hij nam ook nog twee flinke slingers, een door een hommel die tegen z'n hoofd aan vloog
en een keer wilde hij niet stilstaan ging die gek (gelukkig kregen we al voorrang) opeens helemaal de andere kant op
Han (zoonlief) vond het wel erg spannend maar volgens hem stuurde ik niet goed, zou wat in kunnen zitten, ik greep nogal hard in waardoor Sim in een klap op de rem stond (dat was natuurlijk goed) maar daarna hard achteruit ging (dat was wat minder maar kwam doordat ik zo hard vasthield). Ik moest even heel snel hard nadenken en toen zijn we gelukkig vlot gedraaid en hebben de weg weer vervolgd....
maar vond het zelf erg leuk dat hij er zo'n zin in had. Ik merk echt dat zijn conditie langzamerhand beter wordt en nu zijn haar er flink uitgaat durf ik ook meer met hem te draven. Hij was een klein beetje bezweet onder het schoftje, meer niet.
..