[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 09:54

Goeiemorgen.... 8)7 ben dr nog niet helemaal bij dat blijkt maar weer!!
Inlijsten die handtekening!!! Wat deed hij daar los dan??

L_Rivaldo

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 09:58

Tallechie: he verdomme wat naar dat hij niet goedloopt, hopelijk is het snel over.

Evelli: Wat leuk dat je hem tegen kwam, jij werkt toch in de muziekwereld?

Jammer dat jullie niet kunnen.. ik weet ook niet of ik kan, want de dag erna heb ik mijn 1ste wedstrijd, aan de ene kant zal het fijn zijn als ik nog wat dingen leer de dag ervoor of waar ik aan kan denken. Hihi maar me vader die is dan wel het hele weekend voor me bezig en dat vind ik ook sneu.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 09:59

Hij heeft de hele week het ochtend programma bij 100%nl gepresenteerd :) wij delen met hun een verdieping. En hij stond op de gang te praten.
Dus ben er even heen gelopen en gevraagd of ik een handtekening mocht voor een vriendin van mij die enorm fan is :D
Daarna even gepraat en toen ben ik weer aan het werk gegaan :)
Hij was net aan het zingen op de gang :+

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 09:59

Wat leuk Evelli.

Laura, ik zou het dan niet doen denk ik. Zo'n dag is vrij intensief en wedstrijd ook Dan zou hij twee zware dagen hebben. Plus wat je op een dag leert kun je niet zo snel in de praktijk brengen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:00

Ik zou het ook niet doen :n

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:09

Oke :D.. ander keertje dan maar :D
Onze bak is zo slecht om in te oefenen met mn 2 wieler, hopelijk brengt mijn 4 wieler daar verandering in. Hoef maar 1 nieuw binnenbandje te kopen. Dus aan onderhoud hihi kost het me nu zowat niets :P.. helemaal leuk

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:19

Hallo luitjes,

Heb wel braaf meegelezen, maar zoooooooo druk, dus heb poosje niet gereageerd.
Morgen onderlinge wedstrijd. Is gelijk ook clubkampioenschap. Ben benieuwd hoe het gaat. Was vorig jaar reservekampioen, maar zal nu wel niet zover komen vrees ik. Maar goed, ik zie het maar als goede oefening voor eind april, dan heb ik weer een echte wedstrijd ohz.

Tallechie: het zit je niet mee he. Wat een gedoe steeds weer. Hoop voor je dat het snel weer goed komt.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 12:08

Evelli schreef:
tis tweede paasdag maandag ;)
Ik zit in Flevoland die dag :D

Ik heb een handtekening van Jan Smit :D :D :D

Hij liep zo maar los in de gang hier :D dus ben even naar hem toegelopen om een handtekening te vragen voor een vriendin van mij :D eventjes gekletst, hij is toch wel schattig van dichtbij :D

Wat grappig hahaha ik luisterde een liedje van jan smit toen ik jouw berichtje las :D

Leuk dat loslopende wild <3

KimPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 12:54

Gister heeft Osi voor het eerst voor de wagen gestaan *\o/*

Mevrouw was heel erg ongeduldig, wou niet stilstaan tussen het lamoen, dus een kwartier staan poedersuiker.
Ben meteen gaan zitten, maar de bak was heeeeeeel eeeeerg zwaar, dus maar op het erf gegaan. Zei tegen een vriendin dat ze los mocht laten, zegt ze dat ze haar niet eens vast had gehad, de knapperd <3
Ging super, vandaag tegen der wil in maar een rustdagje, lekker der beentjes gewassen.
Ben zo trots op mijn doosje <3

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:20

Leuk jan smit zomaar loslopend !!

Ik heb even pauze nu voor mezelf. Heb gisteren robijn gereden en zn tuig ingevet.
Net heb ik met ferro gereden en mijn kar gewassen en de stallen uitgemest.

Nu moet ik nog even ferro zn tuig afdoen met een sopje en dan vanavond het zooitje
wassen en vlechten.

Morgen dressuur en vaardigheid moet al om 9:10 met ferro dus wordt een lange drukke dag.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 18:44

Afbeelding
:D kijk :D bewijs :D

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 18:49

ahhh lucky you evelli!
Maisie succes morgen
tallechie hopelijk komt alles op tijd goed met veale

zo ik ben bij tentenkamp geweest
ik heb nieuwe rijlaarzen jeeiiiiiiii

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 20:16

@KimPower: klinkt als super, leuk hoor.
@Evelli: 8-) ;)
@Tallechie, wat vervelend. Jij hebt wel pecht hoor :(:)
@Tine en Maisie: veel succes!

Wij hebben vandaag een pittig uurtje gemend met Simba, hij had er enorm veel zin in. Bijna alles gedraafd, als het aan hem had gelegen hadden we alles gedraafd, niet normaal :):) hij nam ook nog twee flinke slingers, een door een hommel die tegen z'n hoofd aan vloog }:0 en een keer wilde hij niet stilstaan ging die gek (gelukkig kregen we al voorrang) opeens helemaal de andere kant op :+ Han (zoonlief) vond het wel erg spannend maar volgens hem stuurde ik niet goed, zou wat in kunnen zitten, ik greep nogal hard in waardoor Sim in een klap op de rem stond (dat was natuurlijk goed) maar daarna hard achteruit ging (dat was wat minder maar kwam doordat ik zo hard vasthield). Ik moest even heel snel hard nadenken en toen zijn we gelukkig vlot gedraaid en hebben de weg weer vervolgd.... :oo
Dat halthouden moet ik echt vaak met hem oefenen want hij is behoorlijk ongeduldig af en toe }> maar vond het zelf erg leuk dat hij er zo'n zin in had. Ik merk echt dat zijn conditie langzamerhand beter wordt en nu zijn haar er flink uitgaat durf ik ook meer met hem te draven. Hij was een klein beetje bezweet onder het schoftje, meer niet.
En ze hebben nog lekker op de wei gestaan :Y)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 21:57

Wild ritje gehad VHU? :D..

Brave ossi :D

Veel succes met je wedstrijden morgen!

Marianne: mooie nieuwe rijlaarzen, leuk hoor!

Ik heb vandaag een heerlijk dagje gehad met mijn vriend, we zijn naar de stad gegaan en heb leuke dingen gekocht ook dingen wat ik nooit snel zou kopen, maar was er helemaal weg van..

Vandaag is rivaldo door 2 meisjes verzorgt die van stalgenoot al een half jaar haar pony's doen. Meiden zijn erg aardig en weten ook wat ze doen, dus was de keuze snel gemaakt :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 22:03

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 08:42

Leuke foto van die handtekening :D :D

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 08:44

evelli, wat leuk zeg die handtekening van jan smit!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 11:02

Gister een stukkie gedraafd met mick over het asfalt, ging al wat beter dan vorige week. Yes, vooruitgang :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 11:05

Jelle fijn dat Mick al weer beter loopt.

Gisteren liep veale ook al weer beter/ goed.
ik kon eigenlijk niks meer van de onregelmatigheid zien. Echter zet ik hem vandaag nog wel op rust en spuit ik zijn benen af.

zondag aan de longeerlijn en dan beslis ik als ik mee doe.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 11:44

Me net weer vreselijk op zitten winden over een topic van een paard beleren voor mennen van 1.5 jaar }>
Ik ga maar niet meer reageren op dat soort vragen, wordt er soms zo ontzettend moe van }>
Niet dat ik veel verstand heb van paarden beleren voor de wagen maar ik weet wel iets van jonge paarden. Vragen ze om advies, geef je die, krijg je alleen maar commentaar terug. Maargoed..

Ons spul heeft lekker in de regen in de wei gelopen, tsss wat een weertje zeg.
Fijne Paasdagen allemaal!
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 03-04-10 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 11:45

Hehehe ik zat net ook al mee te lezen VHU!! En dan ook echt van die opmerkingen dat je denkt van weten jullie uberhaupt wat mennen is??!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 11:52

Dus het was jou ook al opgevallen :+
Weet je wat het is, ik heb het zo vaak gezien. Zo'n superbrave twenter of drie-jarige die in al zijn onschuld alles doet wat gevraagd wordt. Mensen worden alsmaar fanatieker. Gaan steeds meer doen en vaak ook nog om de dag of elke dag. En na een half jaar is die o zo vriendelijke lieverd veranderd in een chagarijnige draak met een zere rug, zere mond en een complex voor de rest van zijn/ haar leven. Met een beetje pech komt er dan ook nog een instructrice/teur bij die het zo nodig allemaal goed weet, het beest half in elkaar trimt en dan is het een rotknol en wordt het verkocht ....op naar het volgende slachtoffer |(

Sorry...moest het even kwijt.
Nu ga ik weer gezellig doen hoor ;)

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 11:55

Nou het klonk ook een beetje zo van hij is 1.35 dus dan is hij groot genoeg om wat te doen. Nou en dan 9... dan ga ik me toch echt van allerlei dingen afvragen...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 13:40

Had het topic ook al gespot en heb ook maar niet gereageerd.

Het was hier vanochtend heerlijk weer en nu regent het hier.

Ben met een grote schoonmaak bezig.

Boven moet alles nog, beneden nog 1 kamer, en dan vanavond nog naar veale. Moet tuig en kar nog doen dus druk druk druk

Nu even lunchpauze :-)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 15:09

Ben ik weer. Naar onderlinge (clubkampioenschap) geweest. Trek ik mijn laarzen aan, begeeft de rits van mijn rechterlaars het. Balen. Gelukkig heb ik bovenaan een drukknopje zitten, mijn sporen hangen altijd heel los, dus die nu zo strak mogelijk vast gemaakt en maar gewoon gaan losrijden. Voelde wel heel raar. Eric vond er te veel slordigheden in de proef, kan ook veel beter, maar goed, het was even niet anders. Rechtergalop ging aanspringen ook heel gek, of dat nu door die rare laars kwam...... Maar goed, proef bleek toch nog goed voor 189 punten en een 2e plaats. Ben weer reservekampioen geworden!!

Zou eigenlijk nu nog met Amerigo gaan mennen, maar de energievoorraad is al op. Dus nog maar een dagje vrij. Gelukkig zijn ze erg actief in de wei, dus hij krijgt wel beweging.