Vanmorgen met Rembrand naar de hei geweest. Hij had 3 dagen niet gelopen en vond blijkbaar ineens alles eng. Sprong in galop ineens opzij vanwege een heel gevaarlijke boomstam die op het pad lag. Pfff lag ik er toch bijna naast.
Nog steeds (al ruim 2 weken nu) hoofdpijn. Je zou er simpel van worden
Vanmorgen had zoonlief de eerste 2 uur uitval van school, dus hij heeft toen alvast Sam gereden. Op maandag is hij altijd pas laat thuis, dus meestal doe ik de ponys dan , maar nu kon hij mooi zelf een doen. Rocky krijgt even een dagje vrij, die is de afgelopen dagen zo flink aan het werk gezet (oke, daar vroeg hij ook wel om hihi).
Sportpredikaat van Sam is onderweg

en wat heerlijk dat je het vooruitzicht hebt van de rit met de IJslander
slow but steady..
dus als je er wel een hebt die serieus is dan kan ik me voorstellen dat het erg veel is, één pony serieus is al veel laat staan twee... bij zoonlief werd het gewoon te veel naast regulier school. Kind was vorig jaar compleet afgedraaid 
vorige week die van ons zelf en die van de B&B is al poosje stuk. Dus er moet een monteur langskomen maar heb gewoon geen zin om het te regelen erg he. Was zelfs liever af dan dat gezeur...
)....
op een of andere manier heeft hij het toen toch gered
nu ook t/m HAVO 3, maar H4 is hij echt enorm onderuit gegaan. We hebben dat eigenlijk ook maar laten gebeuren. Nog wel wat aan huiswerkbegeleiding gedaan maar ze moeten toch op een gegeven moment op eigen kracht het gaan doen en ervaren als ze het niet doen dat er consequenties aan vast zitten. Beter op het VO dan straks als ze een (verkeerde...)studie hebben gekozen denk ik dan.
dus wij trainen niet voor wedstrijden, dat scheelt een heleboel druk natuurlijk.
ips.. je bent geweldig..maar ik geloof dat het al gelukt is..en ik maandag genoeg puntjes binnen krijg.