[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 10:02

Ht idd dan weinig te testen...mijn man heeft ook vit.D tekort, tabletjes nemen maar.
Tine, mooi zeg 3 winstpunten !! En gaaf dat je zoontje het ook zo goed deed.
Gem, druk aan het verbouwen, jullie keuken is echt een plaatje, schitterend zag ik op fb !!
Hoop dat je tijd hebt voor knappe moos!
Ollie1 hoe gaat het met je been ? Na het prikkel draad ongelukje ?
Baudyh op pad om jolige Jola op te halen, hopelijk hersteld haar been snel, en is niet ook alles tegelijk wat betreft de geboorte van het 4e veulen.
Gaat het merrieveulen nog steeds goed ?
Bicci zoekt menner....hoop dat iemand zich aanmeld.
Vhu, veel plezier in Ermelo.
Avaluna hoe gaat t met jou en Charlotte en met je dochter en Romeo..nog een ver trouwens stapje kunnen maken daarmee ?

Kan 20 mei pas naar neuroloog... Nou ja...moet hoe dan ook rust en pijnstilling.
Lig nog 90% van de dag...maar de pijn is door pijnstillers te doen,...mits ik lig..
Verder erg slaperig van medicatie, heb nu een tablet dus kan makkelijker bij lezen hier.
Fijne zondag allemaal, ik heb een geweldig kadotje van mijn zoontje gekregen, maar ook de dames zonder kind of kindjes ik wens jullie een fijne oermoeder dag, want zorgzaam zijn jullie allemaal dit is ook jullie dag !!
Geniet van de zon. {:}

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 14:35

Zolang het uit te houden is, maar 20 mei is nog ver als je pijn heb.
Net ff lekker Penny uurtje met db gehad. Lekker gepoetst, gelongeerd. Staat nu alweer ingepakt in vliegendeken en masker in de paddock , ggrrr vliegen weer.
Zo ff op kraamvisite.
Wel heerlijk weer nu.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 14:57

Goedemiddag.
Hier nog steeds druk met de wedstrijd van gisteren. Uitslagen plaatsen, dan nog uitslagen naar knhs, kas opmaken en uitzoeken wie allemaal een nota moet krijgen (helaas weer een aantal zonder afmelden niet op komen dagen, denk dat ik maar een zwarte lijst moet gaan maken ofzo)

Vanmorgen heerlijk ontbijt van zoonlief gehad en heel leuk kadootje.
Daarna weer gemend met Samoerai en dat ging weer beter. Zo leuk als je zulke sprongen vooruit maakt. Daarna heerlijk gemend met Rembrand. Amerigo krijgt een vrije dag.

Nou, ik ga maar weer verder met mijn enorme kluslijst.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 16:01

Nog steeds druk Tine :7

Heb een gezellige dag gehad, iedereen gezien natuurlijk want was starter (wat ik best spannend vond) maar tjongejonge wat een figuren heb je erbij zeg :x denk dat ik de volgende keer als ik vrijwillig maar zeg dat ik een plek als controlepost midden in het bos wil of zoiets. Reglementen kennen, boekje lezen en iets simpels als gewoon op tijd melden is blijkbaar niet meer van deze tijd :roll:

Was trouwens ook nog kader mennen op het KNHS centrum zag nog paar prachtige combi's voorbij komen :~

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 19:31

hier druk druk, even ego post, doe snel bijlezen :j

Maar hier is de dame dan. Vanmorgen gehaald. Voor kennismaking onderling van allemaal, maar even de bak gekozen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Basilicium

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 21:51

Wat een plaatje zo met zijn viertjes op een rij!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:19

@Biancacoo, met prikkeldraad been gaat het goed hoor...is helemaal dicht.
@Biancailona, wat een knapperd! Heel veel plezier ermee...
@VHU, weer veel gezien vandaag... _O-
@Tine, nog druk met de wedstrijd van gisteren :):)
@Baudy, lekker getut met DB :j

Hier ook den vrijwilligersdagje achter de rug...bardienst etc. gedraaid op de verening tot 15.00 uur. Toen Bruutje ingespannen en lekker even in de bak gereden en daarna lekker ontspannen uitgedraafd op de weg...Instructeur was nog aanwezig dus de verbeterpunten zal ik dinsdag tijden de les wel horen :j
Daarna Hero opgezadeld en heel stoer een rondje buiten gedaan....alle gangen gehad....voor de FB mensen onder ons die hebben het beeldmateriaal al gezien ;) . Heel confronterend ( ben druk aan t lijnen :oo) maar Hero doet het super <3 . 8 x een zadel op gehad en dan zo een rondje buiten doen....De fonteinen/tuinsproeiers en de lama's waren even spannend maar liep er netjes langs +:)+ .

Verders een druk paardenweekje voor de boeg :):) , dinsdag clubles , woensdag menclinic van het mendistrict door Saskia van Heesch, vrijdag parcourslopen en zaterdag samen met oa Maisie oefenmarathon. en daar tussen mogen we ook nog werken en de overige hhk-klusjes doen *\%/*

even een kleine spam 8-)
http://magis.to/JTU6V0NSFAMxK3oPYnZLAH8?l=vsm&o=i&c=c

Hero meets de lama's :))

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 10-05-15 22:43, in het totaal 3 keer bewerkt

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:37

gaat goed zo met hero.leuk die clinic van Saskia van heesch,wij een weekje later :j
VHU: heb je easy nog voorbij zien komen? *\o/*
hier na 4 dagen sun maar eens gelongeerd,daarna de moestuin in.....wat een onkruid komt er boven,nu gaan uitzoeken wat er hoord te staan en wat weg kan. -O-

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 06:43

Vhu drukke dag gehad en veel combinaties gezien
Ht druk om de juiste plantjes terug te vinden
Ollie1 fijn met de paarden bezig geweest. Mooi magisto filmpje ! Wat een mooi hoofdstel. En dat ie zo dapper bij die lama ging kijken wauw.
Biancailona gefeliciteerd. Mooie nieuwe haflinger. Is ze al beleerd enzo...of heb ik dr overheen gelezen dan sorry.

Hier iets beter geslapen..4 uur achter elkaar. Nog steeds duf en linkerkant bovenlijf voelt zwaar gekneusd
Maar is te doen zo met pijnstillers.

Ik hoop op een zonnige dag.
Fijne dag allemaal.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 07:15

Dat is wel een perfect kwartet <3 .

Hero doet het top zo te zien!

Leuke berichten :j .

Dikke knuffel voor Biancao; pfff, telkens die slechte nachten zijn vreselijk; lukt hier ook vaak niet zonder hulp; ben blij dat het net een beetje te doen is voor je en hoop dat de neuroloog er raad mee weet.

Gisteren moederdagrit kunnen maken samen met dochter; heerlijk.
Ff wennen dat school vandaag weer begint...

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 07:20

Mogge,
Hier ook weer normale ritme met zoon die het eerste uur mag beginnen, dus wekkertje weer 6.15 uur :Z
@Biancacoo, echt waardeloos :(:)
@Avaluna, lekker genoten met dochterlief....wanneer krijgen we een foto van jou nieuwe topper te zien ?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 07:30

Ollie: heerlijk bezig met Hero. Ziet er goed uit.
Avaluna: genoten met dochter. En inderdaad, waar blijft die foto? En jouw lijf doet het ook nog steeds niet naar behoren. Waardeloos toch zo'n simpele verstapping -O-
Bianca: heb zo met je te doen. :(:)
BI: kan kwartetten :+

Hier heeft zoonlief nog een weekje vakantie. Vrij is niet het goede woord hahah, hij heeft het heel erg druk. Vandaag springles en dressuurles, morgen dressuurwedstrijd, woensdag weer 2 lessen, donderdag menwedstrijd, vrijdag.... even niets, zaterdag mag hij schrijven bij de vaardigheid bij onze onderlinge wedstrijd. Een soort ponykamp maar dan thuis :D

Fijne dag allemaal. Schijnt heel erg warm te worden.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:33

Zo erg; camera van mijn foon is stuk en ben meestal in mijn uppie en heb dus ook nog helemaal geen foto. Nou ja, wat op stal en in de wei, maar die zijn niet goed genoeg, want doen haar absoluut geen recht :o -O- . Snel eens iemand gaan vragen :o .

Raar kindlief weer naar school; ff uitpuffen en dan naar de laatste sessie van de één of andere therapie _/-\o_ ; motivatie is ook ff ver te zoeken, maar goed was het proberen waard.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:54

*\o/* jeeee...laatste therapie dats fijn ava !!
Weer stapje afgerond... op naar volgende stapje..foto van charlotje komt wel. <3

Tine's zoon heeft volle agenda. .

Haha..
Ik niet..verveel me...maar moet eerst herstellen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:14

Hahaha, nou alleen deze therapie de laatste was een soort van pijntherapie en die slaat niet aan, dus daar zijn we mooi klaar mee, ben verder nog wel gewoon onder de pannen met andere vormen, maar dit scheelt alweer weer mooi twee sessies per week *\o/* .

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:27

http://www.mennersfoto.nl/CoachmeetingValkenswaard2015/

goedemorgen allemaal.

gisteren genoten van de coachmeeting in Valkenswaard bij het rijtuigmuseum van Heuvel, tuigemaker Van Der Wiel en in de stallen van Boyd Exell.
super verwend bij de picknick oude stijl met porseleinen servies, sandwiches en sherry. Haha
17 coaches helemaal in stijl. De paarden waren super braaf.
ik heb als een gravin op de koets gezeten en gereisd
top.

Wat een prachtige koetsen

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:31

Ik Janouk zoeken.... zie ik dat er nog een paar bladzijden zijn _/-\o_, maar klopt het dat jullie er niet op staan ?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:21

@Janouk: prachtig en dan ook nog lekker smikkelen in stijl <3 +:)+ .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 14:45

Prachtige koetsen janouk !!

Ava..scheelt je wat tijd in de week...maar onwijs rot als pijnbestrijding niet helpt...weet hoe het voelt, maar is niet te vergelijken met wat je doormaakt.. :(:) :(:) _/-\o_ _/-\o_

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 15:27

Olga,

Wij zijn de 2e koets in de link: met de 4 zwarte paarden.

naast Janouk rijdt Paul nu ook Prins een zwarte Gelder, die hij opleidt voor het werk in het vierspan.
Weer eens wat anders dan blondie

Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 15:29

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 15:31

Ik zie het nu!! Moest even goed kijken :j

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 15:36

:D je herkent hem niet hoor: haha hier moest hij nog snel achterop zien te klimmen. Hele klim naar boven, zo vlak bij het achterwiel. Maar ja, grooms..........

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 19:08

Wat een mooie belevenis Janouk..chique de friemel !! mooooooi !! *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 19:50

Heel gaaf Janouk.

Vanmorgen met zoonlief naar springles geweest. Ondanks dat het vorige week supergoed ging, was hij helaas weer erg bang. Maar aan het eind van de les wilde hij toch weer een nieuwe afspraak maken. Vanavond naar dressuurles geweest met Amerigo. Als die pony morgen net zo loopt, gaat hij gewoon een winstpunt scoren. Het blijft spannend met ons draakje.
Zometeen nog allerlei klusjes doen en dan nog wat voorbereidend werk voor de onderlinge menwedstrijd van komend weekend.