Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

:
. janouk schreef:Doe je de teugels door de bril.
Gewoon om uit te proberen hoe hij onder het zadel loopt met liverpool. Als hij dan wel rustig loopt met zijn hoofd, kan je altijd naar een bit uitkijken wat geen hefboom werking heeft.
Nouvel schreef:anders zou je een ongebroken trens kunnen proberen, die ligt ook mooi stil en heeft geen hefboom en kinketting
.
! Echt gaaf... linksaf sturen kost nog wat moeite, maar vergeleken met Ster is alles moeilijk sturen
, maar erg leuk! Nouvel schreef:anders zou je een ongebroken trens kunnen proberen, die ligt ook mooi stil en heeft geen hefboom en kinketting
, dat wil ik idd proberen als blijkt dat hij het niet doet bij de Liverpool ohz.
, eindelijk lekker zelf op de bok bij Moos

... Maar mag er niks van zeggen... *zucht*...
wat een prachtige foto's
en sneu van mond van poown
nu beetje aan het bijkomen met heerlijk wijntje en lekkere hapjes

Die knappe Moos, dat moet een heerlijk gevoel zijn geweest om voor het eerst met je eigen paard te mogen rijden
en Bente haar plekje gevonden, dat is ook fijn nieuws om te horen.
Ging opstijgen maar, doordat ze erg rond is doe ik dat met een opstapje (grote soeppan) Normaal gesproken gaat dat goed......nu voet in de beugel en mevrouw was er al vandoor
Tot overmaat van ramp begon het zadel ook nog te schuiven.......blinde paniek, maar gelukkig kon er vanaf spingen en haar weer tot de orde van de dag kunnen roepen
Jammer genoeg hadden we toen gelijk ruzie en duurde het een half uur voordat ik haar enigzins weer fatsoenlijk door de bak heen kon rijden.......laatste kwartiertje heerlijk gereden.