denk je dan aan een combi??? bv een mooie puzzelrit en aansluitend een trec- / vaardigheidsterrein??? Oja, en een onderlinge dressuurwedstrijd aangespannen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

), Bicci doet inspiratie op en Frensie heeft leerzame endurance gehad. Ik vond klasse 2 ook echt andere koek dan een klasse 1... dat moeten ze echt leren, het starten, wachten bij een vetgate, binnenkomende en vertrekkende paarden, de rust nemen als je wilt dat ze de rust nemen, ook in je rit, blijven eten en drinken (lust ze ook geen slobber bijv met appelmoes?? of is ze zo gestressed dat ze gewoon niets wil?)... vind het trouwens wel bijzonder dat ze een paard dat ook al is het licht maar toch onregelmatig loopt een B geven, dus dat je door zou mogen gaan... gelukkig ben je iemand die zelf goed oplet en dan stopt
hoop dat ze snel weer de oude is
en dan gewoon weer proberen
!! Op 3 honderdsten van nummer 1
. Volgens zijn vader hadden de paarden van de winnaar maar één keer hoeven hoesten om verslagen te zijn
.
. 

Klinkt als een goede beslissing, maar die moet je op dat moment in de wedstrijd maar kunnen maken. Heel eerlijk naar Gwin! Hopelijk is ze gauw weer goed!! 

Vanmiddag naar stal geweest en met Crazymel rondje mastbos gemaakt
Hele uitdaging voor mij, aantal spannende punten en naja, paardlief had ook 3 weken door de wei gehobbeld 
) heb op het bruggetje over de mark (sulky-breedte) tussen 2 fietsers in gereden zonder in m'n vegetatieve stand te schieten
Paar pasjes in galop gedaan, en op het laatste bospad een wedstrijdje gehouden met een draver

(zelfgemaakt
)
, t'is een lastig dier zo met andere reuen...
fijne zondag allemaal...
niet altijd maar kan wellicht beetje helpen, verder vrees ik dat er niks anders op zit dan dat je die andere reu laat uitmaken wie de baas is want zelf mee bemoeien gaat toch niet helpen is de ervaring, altijd lastig 2 reuen en 1 teef is natuurlijk ook niet de meest natuurlijke situatie. Hoop dat je er iets op vind
.
onze Mies komt er vandaan (en onze honden gaan daar dus altijd nog in pension). Husky's zijn aparte honden....hoe die vechten is niet te vergelijken met andere honden, het is echt puur kill & attack, totaal andere dimensie dan de 'normale' huishond.
huis netjes, wij netjes, honden uitgelaten, koffie & gebak klaar ... en maar hopen dat het snel weer middag is, ik ben geen verjaardags-koffie-type