[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 13:39

uhoh, frensie heeft d'r strijkijzer vermoord :=
''zitten ook wat dingetjes los'' := klinkt niet goed, hopelijk is ie nog te redden ;)

verder ging het keigoed met verzorgster vandaag, súper trots op!! Ze heeft in de bak moeten bewijzen dat ze netjes kon sturen, en zijn toen lekker toch naar het bos geweest :D ging heerlijk!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 13:41

@Naaltje: wat fijn dat het zo goed ging *\o/* *\o/*

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 13:43

Naaltje super.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 13:45

ja ik was helemaal :oo, maar heb het goed beloond, voor beide. Heb ze lekker een keer helemaal los laten gaan op een lang recht pad :D Vonden ze allebei niet heel erg ;)

Krijg wel pbs nu dat wat ik post eigenlijk niet mag ofzo, vrijheid van meningsuiting bestaat niet op bokt blijkbaar :x

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 13:46

Zo ik rol net mijn bed uit.... Daan slaapt een nachtje bij mijn ouders, zodat wij even konden bij slapen.
Hond is nog een beetje van slag.

Wij zijn kerst ook doorgekomen. 1e dag bij schoonmoeder gegourmet samen met schoonzus en zwager
Gisteren zijn we bij mijn ouders geweest, lekker gegeten en spelletjes gedaan samen met mijn tweelingzus en zwager.

Vanavond vergadering voor de wedstrijd van 8 jan. Moet eigenlijk nog naar stal, moet nog aan de studie en het huis moet opgeruimd worden. Ook wil ik nog wat halen voor de 2 meiden die dribbel hebben gevonden.
Dus ga weer wat doen.

Heb alles wel bijgelezen, maar sla even een keer over om een samenvatting te maken

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 13:53

Ohjee, weer iemand die pb-tjes krijgt. Mag je niet over verzorgster posten??? Of over mijn kapotte strijkijzer ;)

Avaluna nog een keer beterschap voor jullie!! De vorige heeft zo te zien nog niet gewerkt.

Tallechie druk dagje voor de boeg. Of eigenlijk een half dagje ;)

Ik heb Gwin vanochtend gelongeerd, ging eigenlijk best goed!
Daarna met een vriendinnetje en haar hond en mijn honden wezen wandelen, die zijn nu goed moe :D
Jammer dat Bubbles het nodig vond om het water in te springen. Doet ze op dat punt normaal nooit, maarja, nu was er een andere hond bij en dan moet je natuurlijk stoer doen...

Zo nog even boodschapjes halen en verder geen plannen voor vandaag.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:01

Frensie wrijf het er maar in... heb ik nog minder tijd :-) Ik zie wel hoe ver ik kom...

Super naaltje. En frensie al goed bezig geweest.

Net mijn moeder gebeld. Daan lag om 2330 op bed, om half 1 werd hij wakker en keek hij erg rond waar hij was, daarna weer gaan slapen tot 815... Slaapt hij daar wel gewoon door...

We geven hem sinds 2 dagen ander drinken en we hebben zijn kamertje wat kouder gemaakt. Hopelijk zijn dit de dingen die hem laten doorslapen. Hij blijft daar nog een dag en nacht zodat wij bij kunnen tanken

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:10

kouder kamertje slaapt voor mij altijd heel veel beter, hopelijk werkt dat!
En hopelijk is de woef gauw weer de oude. Weet je al hoe hij is ontsnapt? of heeft iemand hem laten ontsnappen? :)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:11

frensie: hoop voor je dat die niet aanstond toen die viel....
hond weer terug pfffff opluchting
daan slaapt weer wat beter.....
hier sun maar geplaagt met 2 dagen OHZ te rijden.....1ste dag vond ze het wel leuk,maar gisteren......
(zal wel een beetje spierpijn hebben..of mijn extra kerstkilootjes) ;)
vandaag maar eens wat anders verzinnen, misschien langteugelen,goed voor mijn conditie en extra kilo eraf werken...
fijne dag iedereen :evaw:

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:15

HT hij stond wel aan...
Hij viel bovenop de ton hondenvoer en daarop lagen 2 plastic zakjes. Die zaten dus meteen vastgesmolten, maar heb ik er weer heel makkelijk afgekregen. Was ook zo slim om meteen de stekker eruit te trekken.

Moeten hier ook nog een paar kilo's af... zat te denken aan een Wii fit plus ofzo... is dat wat?
Morgenochtend weer zwemmen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:17

Zo zijn we met daan aan het experimenteren. We geven hem nu ook ander drinken, dat lijkt ook te werken. Je moet toch wat proberen, want dit houden we niet langer vol.

Ik denk dat hij over een stuk gaas is gesprongen achter mijn schoonzusje aan door knallen van vuurwerk. Ik vermoed dat hij mijn schoonzusje niet meer zag en dat hij is gaan rondlopen. Hij is 2 straten verderop gevonden, dus niet heel ver weg.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:19

Naaltje je vraagt toch heel netjes om hulp, ik schrijf ook over mijn verzorgster. Dat weet ze ook wel.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 15:24

Pff, ik moet weer een boodschappenlijstje maken maar heb weer de inspiratie van een cavia :')

Ga als afleiding even de badkamer poetsen, en dna straks verder verzinnen :))

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 15:34

Ik vind het eigenlijk van de gekken dat er mensen zijn die hier blijkbaar mee lezen, met Naaltje bv, en dan wat pb's gaan sturen over onzinnige dingen.. {:)-:( .
Sorry, wou het toch even kwijt :o

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 17:22

:))

Nou, ik moet aan m'n nieuwe carriere beginnen hoor ik net :P Mag naar vriendje z'n werk om daar m'n autootje te gaan repareren. Zelf :=
tussen alle automonteurmannetjes :')
dat wordt vast lachen voor hun :+ mocht geen kort rokje aan doen van vriendje O:)

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 17:26

Iedereen lekker dagje paard gehad ? super!!

Naaltje. *\o/* _/-\o_

Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 17:30

avaluna schreef:
Ik vind het eigenlijk van de gekken dat er mensen zijn die hier blijkbaar mee lezen, met Naaltje bv, en dan wat pb's gaan sturen over onzinnige dingen.. {:)-:( .
Sorry, wou het toch even kwijt :o

Ik begrijp dit echt niet. Als diegene iets te zeggen heeft, kan dat toch ook in het topic. Kunnen wij er ook van mee genieten :D
En als hij/zij dat niet durft, is het vast niet aardig of sociaal gewenst. }>

IK heb altijd geleerd van mijn moeder: Als je niets aardig weet te zeggen, zeg dan maar helemaal niets. D {:)

Ik heb mijn haf net onder het zadel getraind in plaats van voor de kar. Even je hoofdstel en zadel schoon maken na het rijden is toch zoveel gemakkelijker dan even een tuig schoon maken *D Alles weer lekker schoon.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 17:33

Weer terug van boodschappen doen en naar stal.
Heb een kleinigheidje geven aan de meiden, maar die wilden het eerst niet aannemen, uiteindelijk wel.
Dribbel is nog steeds een beetje van slag. Durft niet naar buiten.

Heb alwyn even gelongeerd en heeft iemand even op gehangen. Ging hartstikke goed. Morgen weer menles.
Ga nu nog even aan de studie.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 18:22

Ik plaats hier eigenlijk nooit foto's maar ben net begonnen foto's op de pc te zetten, niks bijzonders, want de mooiste foto's staan volgens mij op de spiegelreflex :') , maar vond deze toch wel grappig:

Is dus onze dochter van zeven, voor het eerst los op mijn kolos van 1.78 <3

Afbeelding

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 18:39

Wat een leuke foto

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 18:41

:wow: wow die zit echt hoog!

verder lees ik over bijna vermoorde strijkijzers, gelongeerde en gereden paarden en poowns...
iedereen die de kerst weer heeft overleefd...

mensen die onzinnige pb's krijgen van meelezers die hier niet durven posten... :+

cool spannetje, met roze schoentjes! *\o/*

mijn dag is ook weer omgevlogen, vanmorgen stallen gedaan, daarna rondje gewandeld met Fifi, want die had na haar drukke mendagen even een dagje om bij te komen...
vanmiddag Ola geschoren samen met de eigenaar, veulen is er 2 weken geleden af gegaan, dus we gaan haar nu weer rustig aan het werk zetten en ze had me toch een vacht, echt enorm!
Afbeelding
dekje maar op de rug gelaten, is wel praktisch als ze straks betuigd moet gaan worden...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 18:42

@Tallechie: dank je :D

@Buckje: hahaha, wat een boefjes, die koppies <3

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 18:42

@Nouvel: nog zo'n mooie schimmel :j

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 19:03

Avaluna
Gave foto! Wat een prachtig gezicht.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 19:06

HAHA ik schrok ik denk is dat Fifi ??? Maar zag toen ik goed keek het gelukkig niet meer, Fifi is veel knapper. Sorry. :P :+: