[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 23:06

dank je wel VHU.
1ste foto: ben ik dan op showtime
2de foto tiamo
3de foto sunrise met haar graasmasker om,aan het dieeten
4de foto easytime,zoon van showtime,vandaag 2 jaar geworden

tallechie

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 23:10

Leuke foto's ht
tine succes met alles

vhu succes met paardje kijken

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 23:19

goedeavond dames

ben ik ook weer.. vanochtend gewerkt en hard ook want het was stik druk daarna snel door naar de manege in annen daar geholpen met de hindernis bouwen (heb het lichte werk en de catering gedaan) hindernis wordt mooi *\o/*
toen weer naar huis (het was inmiddels half 9) toen begon me auto weer kurren te hebben -:(- -:(- heb nu dus de auto van me moeder mee

vandaag ook weer de HA gebeld heb voor maandag een afspraak

@vhu goed van je z'n projectje en die binding misschien komt die wel of misschien ook niet.. niet te druk om maken hoor
@ht zag leuke foto's voorbij komen
@ it dipje :(:)
@ S_L leuk ruitertje hoop voor je dat het goed gaat komen
@ bianca melody gelongeert en staat binnen voor de kou
@ tine goed nieuws over rembrand en slecht nieuws over man en werk
@ maise leuke pony

volgens mij iedereen gehad voor degene die ik vergeten ben sorry Y;(

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 23:42

Sorry kan even niet reageren op iedereen vandaag, gelukkig doet lanouska aardig haar best.

Menles ging helaas weer niet door, door die stomme regen.. hele dag is het droog en zit ik te wachten tot t 's avonds is.. is het eindelijk zover gaat het regenen...
Toen maar ff naar stal gegaan om te kijken hoe t met sil ging en eten geven, maar hij stond in een ander landje, dus gok dat hij dacht dat hij er wel onderdoor kon aangezien er eerst geen stroom op stond maar nu dus wel.. Hij heeft denk ik een flinke stoom stroom gehad want ik mocht hem niet meer aanraken en hij rende steeds panisch van zijn eten weg, zo ken ik Sil helemaal niet want hij is juist altijd zo lekker ontspannen :n
Voel me dus de hele avond al een beetje raar dat ik me mannetje niet eens ff lekker heb kunnen knuffelen.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 07:57

vervelend jenkins

vhu vindt paardje nogsteeds leuk
en mooie fotos van happytime :D

zo, vandaag druk dagje. Moet gaan werken, en dan de hond uitlaten bij m'n ouders. En daarna dids doen. En vanavond BBQ op mijn werk..
word al moe als ik er allemaal aan denk _O-

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 09:06

@ Happytime: mooie paardjes hoor :j

@ Lanouska: drukke dag gehad zo te horen, vervelend van je auto!

@ Jenkins: vervelend dat je les weer niet door ging.. Jammer dat Sil nu zo bang is, hopelijk betert het snel! Misschien met snoepjes proberen?

@ Naaltje: veel plezier vandaag!

Met het ruitertje zie ik het helemaal goed komen. :j Ze blijft ook nog op een andere pony lesjes volgen om ervaring op te bouwen. Dan kan ze ook weer nieuwe dingen leren die ze op Romeo kan toepassen. Toen we Romeo uitgespannen hadden, was ze ook de hele tijd met hem aan het knuffelen, dus ze is echt wel gek van hem :D

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 09:16

naaltje, hopenlijk houd je het een beetje droog vanavond met de BBQ

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 09:17

Gister nog met Whit op wedstrijd geweest.
174 en 196 punten, 2e proef 1e prijs en 2 winstpunten:). In de 1e proef kreeg ik een vastloper, ik schampte een bordje en die bleef muurvast zitten onder mijn wagen en toen was m'n concentratie weg ;).

In de vaardigheid 1e rondje op save gereden, toen had ik aardig wat tijd strafpunten. 2e rondje vol gas toen was ik foutloos binnen de tijd. Dat werd een 1e plaats en 2 winstpunten.
Ik ben dus echt wel tevreden :).

En net met Judith wezen scannen. Ze is prachtig drachtig :D. Nu 22 of 23 dagen.
Volgende week met Whit heen :).

En nu weer rennen, moet zo weer aan het werk.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 09:27

@ Dennis: gefeliciteerd zeg met je prestaties! En leuk dat Judith drachtig is ;)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 09:35

lanouska succes
naaltje succes
jenkins vervelend van de les

Dennis gefeliciteerd met de punten en met de drachtige judith

ik heb ook een drukke dag voor de boeg. Zo eerst naar schoonmoeder, dan tas voor Daan pakken, die gaat 2 dagen logeren. Wij gaan vanavond namelijk naar Jan Smit en Nick en Simon.
Zondag dus bijkomen en naar veale en de rest van de tassen pakken, want volgende week zijn we op vakantie

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-11 10:20

Goeiemorgen!

Heb straks wedstrijd en het wordt pokkeweer.

@Tallechie: Ga je naar Ens? Daar komen Nick en Simon toch?

@Super gedaan, Dennis! En gefeliciteerd met je drachtige meid.

@Naaltje: Have fun today!
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 18-06-11 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op verwijderd bericht uit de post gehaald.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 10:24

VHU veel plezier morgen! Bente haar kleur is echt geweldig bijzonder. En t is een echte lieverd. Net als Inci trouwens.
Bernadette heeft even een paar dagen vrij. Van de week nogal heftig aan t werk geweest. Nu 1 dag stapmolen en een dag vrij achter de rug en dan nu nog 2 dagen rustig aan. Maandag op menkamp dus dan moet ze weer vol aan de bak. En ik heb haar gisteravond binnen gehaald, vond het weer helemaal niks. Geen zin in een paard mee op menkamp met stijve spieren... (ik word echt een tutje!!!)

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 11:21

gister mijn welsje voor het eerst aan de lange lijnen gehad ze was wel echt zo van HUH, maar braaf en pakte het goed op :D. nog flink oefenen dus. (Ik was blij dat ik laatste paar keer met mijn paardje had geoefend die is al wat meer gewend aan mijn geklooi, want pffft blijft toch voorlopig nog moeilijk voor mij om 2 lijnen en een zweep vast te houden ;) )

edit:
@ VHU ziet er een leuk paardje uit hopelijk in het echt ook zo leuk al is het maar stal opvulling het zal je toch op vrolijken meer dan een lege stal
@ Dennis mooi resultaat, fotos?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 11:49

Zo wat een baggerweer zeg >;)
@Tallechie veel plezier, leuk om heen te gaan zeg. Voor het eerst een nachtje zonder Daan :(:)
@cyclo86 ben even kwijt wie je bent :x :o
@Dennis wat goed dat het gelukt is! En wat een geweldige resultaten +:)+
@Poeltje .... ik weet niet of ik jaloers op je moet zijn, vandaag op wedstrijd :=
@Naaltje, jij hebt een BBQ gepland? Ambitieus dus :D hoop dat het weer wat beter wordt :j
@Ipsilonka beter Detje even op stal dan zo'n natgeregend, stijf en sneu peerd (ik ben soms ook een watje :+ ).
Die kleur van Benderose is denk ik net zo'n kleur als Snuit. Die is soort van zwart-stekelharig-sabino of zoiets. Ik ben ondertussen wel heel benieuwd hoe ze eruit ziet. Manlief, zoonlief gaan mee, we maken er een lekker dagje uit van. Maar wel goed dat we morgen hebben afgesproken :7

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 12:10

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 12:25

@ VHU: mooi filmpje! :j

Pff ik lees net in onze krant dat er een vermoedelijke copycat heeft toegeslagen in Nederland... De benen gebroken van veulens :n
Hoe ziek kun je zijn!! ;(

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:11

filmpje van rizanta kijk ik thuis. De bbq is op mn werk. Lekker in de werkplaats. Wij lijden niks van t weer. T spookt wel flink zeg!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:16

poeltje ga inderdaad naar ens, samen met mijn zus.
Tenminste als het nog door gaat. Mijn zus moet nu richting ziekenhuis

succes met wedstrijd en bbq
succes bij het paardje kijken vhu

tas voor daan staat klaar, denk dat ik veel te veel mee heb genomen, maar beter te veel dan te weinig

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:16

Da's wel handig, zo'n soort van overdekte BBQ :)*
@Jenkins, wat vervelend zeg dat Syl zo geschrokken is, arm beest. Vandaag maar weer even knuffelen :(:)
Ik wil steeds 'iets' gaan doen maar dan komt het weer met bakken uit de lucht. En dat 'iets' wil niet zeggen huishouden of werk. Maar vrees dat er voor de rest niets te doen is, met dit K-weer }:0

Wat zeg je nu Tallechie, je zusje naar ziekenhuis???
Ik had ook geen idee wat ik mee moest nemen / geven als we met Han ergens heengingen toen hij nog zo klein was. Nam dan alles maar mee :+

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:23

Prachtig filmpje VHU, wat een mooie muziek eronder, mag ik vragen welk nummer en van wie het nr is?
Naaltje lekker aan de bbq vanavond
Tallechie een nachtje zonder daan (en daan een nachtje zonder mama) Lekker genieten van het concert.
Dennis gefeliciteerd met de mooie resultaten en natuurlijk fijn dat Judith drachtig is!
VHU morgen op paardenjacht, moet toch ook wel een beetje een dubbel gevoel geven lijkt me.
Poeltje, hoop dat je het nog een beetje droog hebt kunnen houden *zoekt de smiley met de paraplu...*
SL een ruitertje voor Romeo! Fijn dat ze nu al zo enthousiast is!
Balen van je menles Jenkins. Mijn pony is ook diep beledigd als hij tegen het schrikdraad aangekomen is.
Lanouska houdt er mijn ideeën over "rustig aan doen" op na ;) "ja... maar dit kan ik nog best..." :P
En verder nog leuke foto's van Happytime gezien! :D

Hier weer een verzopen dagje. Heb vandaag geen auto, dus vanmorgen op stal afgezet. Daar eerst een kop koffie (ohh... mag ik helemaal niet... maar tis zo lekker... :9k ) gedronken en toen de twee friese dames aan de lange lijnen gewerkt. Alles in stap, want de bodem is al flink glad geworden in ons weiland. Gelukkig kwam Zoë's verzorgmensje nog, dus die heeft me weer thuis gebracht, hoefde ik niet met het OV ;)
Zometeen nog ff op jacht naar een vaderdagcadeautje... Zucht, dat vind ik altijd zo moeilijk voor mn pa... Nja, wacht wel ff tot het droog is, moet het allemaal met de benenwagen doen vandaag ^)
Oh... wacht... kan natuurlijk wel ff met de bus naar de stad toe... Nja, denk ik nog wel ff over haha! Ben niet zo'n bus-mens ;)

Groetjes, Lacuna

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:24

Voor volgende week twijfel ik ook, hoeveel kleertjes, hoeveel voeding.. maar goed zit wel een dorp of een stad in de buurt.

Ja mijn zus is 24 juli uitgerekend maar heeft de hele week al minder leven. Dus gisteren is ze ook heen geweest en de ctg liet geen juist beeld zien, gynaecoloog heeft gezegd zodra ze twijfelde dat ze direct moest komen en vanochtend heeft ze nog geen leven gevoeld en moet ze dus weer aan de ctg.
We gaan wel naar mijn ouders om Daan heen te brengen, maar wachten daar tot dat we antwoord hebben dat ze weer naar huis mag.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:29

Jeetje Tallechie, moet wel schrikken zijn! Veel succes en hou ons op de hoogte!

@ Lacuna: ik wist niet dat vaderdag in Nederland op een andere dag is :D Bij ons was het afgelopen zondag... Had voor mijn vader een loop-petje gekocht. Als hij gaat hardlopen, zweet hij ontzettend hard en het zweet prikt in zijn ogen. Een zweetband over zijn hoofd vond ik zo stom staan, dus heb ik een petje gekocht. Hij is er ontzettend tevreden van, iedere keer als hij een inspanning doet, zet hij het petje op :+ Gisteren toen hij het huis aan het poetsen was ook bijvoorbeeld :Y)
Laatst bijgewerkt door sander_lotte op 18-06-11 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:30

Net alles bijgelezen. Sluit me aan bij samenvattingen.

Tranen rollen weer over mijn gezicht. Wat een prachtig filmpje VHU!

Thabor heeft voor de kar gelopen. Ging goed. Foto's volgen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:31

Echt tweeling hé. Zelfde klachten als mij....

Super filmpje vhu

Super tine, ben benieuwd

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:57

Een echte tweeling, dacht het ook direct Tallechie. Sterkte voor je zus.
Oja, vaderdag...moet dus echt nog de deur uit :o
@Tine super dat Thabor goed voor de wagen heeft gelopen, echt fijn (ik had er ook alle vertrouwen in met die twee paardenmannen).

@Lacuna ik ben niet op jacht hoor. Het voelt in zoverre dubbel dat dit mijn keus niet is geweest. Maar daar probeer ik echt snel vanaf te komen want van dat gevoel word ik zo triest. Manlief heeft zoiets van jij krijgt er gewoon weer een op stal want ik wil je weer zien lachen. Dus zijn opdracht was kijk naar iets waarvan je wat vrolijker wordt en iets dat als je het toch weer wilt verkopen, verkoopbaar is (dus goed papier & gezond). Zo ben ik bij haar terecht gekomen. Hij zei van maak nu maar een afspraak, straks is ze weg en denk je weer steeds aan dat ene paard, heb je dat weer. Want ik wilde nog niet afspreken. Maar hij kent me goed genoeg en ik denk wel dat hij gelijk heeft.

We zitten nu aan de mini-pizza's, t.v. aan, beetje te suffen :+

Bij filmpje Rizanta is muziek van Brian King, het heet Memories ...
Het is een beetje klassiek gebaseerd op Debussy e.d. is een remake van internet want anders mag je het niet publiceren.