Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

heb nu dus de auto van me moeder mee

Ze blijft ook nog op een andere pony lesjes volgen om ervaring op te bouwen. Dan kan ze ook weer nieuwe dingen leren die ze op Romeo kan toepassen. Toen we Romeo uitgespannen hadden, was ze ook de hele tijd met hem aan het knuffelen, dus ze is echt wel gek van hem
.
.
. Nu 22 of 23 dagen.
.
. nog flink oefenen dus. (Ik was blij dat ik laatste paar keer met mijn paardje had geoefend die is al wat meer gewend aan mijn geklooi, want pffft blijft toch voorlopig nog moeilijk voor mij om 2 lijnen en een zweep vast te houden
)
hoop dat het weer wat beter wordt
).

"ja... maar dit kan ik nog best..." 

) gedronken en toen de twee friese dames aan de lange lijnen gewerkt. Alles in stap, want de bodem is al flink glad geworden in ons weiland. Gelukkig kwam Zoë's verzorgmensje nog, dus die heeft me weer thuis gebracht, hoefde ik niet met het OV 

Bij ons was het afgelopen zondag... Had voor mijn vader een loop-petje gekocht. Als hij gaat hardlopen, zweet hij ontzettend hard en het zweet prikt in zijn ogen. Een zweetband over zijn hoofd vond ik zo stom staan, dus heb ik een petje gekocht. Hij is er ontzettend tevreden van, iedere keer als hij een inspanning doet, zet hij het petje op
Gisteren toen hij het huis aan het poetsen was ook bijvoorbeeld