[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lacuna

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 11:29

hey, doe me een lol
Hou die hagelbui bij je!
Hij gaat nou hier tekeer... :\

Haha, ok Laura, dan Gefeliciteerd met Rivaldo! ;)
Krijgt ie nog een worteltaart?

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 12:12

maanden worden wel steeds langer zeg... nu al 32 dagen...

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 14:42

ik heb eigelijk helemaal niets voorbereid om aan hem te geven.. denk dat ik zo een zak appels ga halen :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 15:04

Vraagje: als er staat a volte 30 meter middenlijn (dan is dat toch een normale volte tot aan de x?

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 15:18

ligt er helemaal aan wat de afmetingen van de bak zijn.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 15:25

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 15:25

Oh wacht ik zie hem al , je moet zeker helemaal onderin naar boven zigzaggend?

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:02

ja voor zover ik kan zien wel ja leuk gedaan.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:34

Citaat:
Vanavond gaan ze met de mencursus voor het eerst naar buiten. Hoop dat ze het een beetje droog houden!!
Lekkere timing ;)
Het is nu wel lekker aan het worden (hier dan in Rotterdam) maar het was vanochtend en vroeger in de middag echt ontzettend koud! Niks aan. Pony's waren ook helemaal chagerijnig, bak was nat ze wilden het land op. Sim maar even alleen op de wei gedaan en Freddy op ander stukje, Alwyn moest maar even in de bak blijven. Alwyn boos }> maar goed heeft hij zijn beweging ook weer gehad. Tussen de buien door de stallen gedaan en toen weer snel naar huis, bah. Was echt van plan rondje met Sim te doen maar omdat het ook nog zo hard waaide had ik er geen zin in brrrr.
Zo nu lekker lang weekend!

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:16

Nou mijn moeder had dacht ik een 1 april grap....over de rekening van de kat na de operaties enz. Nou niet dus!!! €998,90!! Daar hadden we een hele hoop andere voor terug kunnen krijgen!!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 20:33

Jeetje dat is wel bizar veel zeg...
Heel zuinig zijn op dat katje ;)
Onze oude Tex, een foxje (hond dus ;) ) was op een gegeven moment ook een zeer duur hondje. Twee keer een operatie van rond de 600 Euries. Moet zeggen, hij heeft er wel goed gebruik van gemaakt want hij is maar liefst 19 jaar geworden... toen hij geopereerd werd was hij de 1e keer 11, de 2e keer 13 jaar. Toen hij 13 jaar was zei de DA nog, hij is nog heel vitaal maar als u het niet meer wilt dan is dit het einde van Tex. Toch gedaan en dus nog 6 mooie jaren gehad. Ach ja, voor elk jaar dat we hem hebben gehad (hij kwam uit het asiel) dus ongeveer 100 Euro DA kosten....als je het zo bekijkt is er overheen te komen... Onze DA had overigens een afbetaal regeling. Misschien dat je bij die van jullie ook in een paar keer kunt betalen?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 21:48

jouke_h schreef:
maanden worden wel steeds langer zeg... nu al 32 dagen...

Hahaha, ik vind ´m wel leuk :')

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 23:09

VanHuisUit schreef:
Jeetje dat is wel bizar veel zeg...
Heel zuinig zijn op dat katje ;)
Onze oude Tex, een foxje (hond dus ;) ) was op een gegeven moment ook een zeer duur hondje. Twee keer een operatie van rond de 600 Euries. Moet zeggen, hij heeft er wel goed gebruik van gemaakt want hij is maar liefst 19 jaar geworden... toen hij geopereerd werd was hij de 1e keer 11, de 2e keer 13 jaar. Toen hij 13 jaar was zei de DA nog, hij is nog heel vitaal maar als u het niet meer wilt dan is dit het einde van Tex. Toch gedaan en dus nog 6 mooie jaren gehad. Ach ja, voor elk jaar dat we hem hebben gehad (hij kwam uit het asiel) dus ongeveer 100 Euro DA kosten....als je het zo bekijkt is er overheen te komen... Onze DA had overigens een afbetaal regeling. Misschien dat je bij die van jullie ook in een paar keer kunt betalen?

Ja ik denk ook niet dat het in 1 keer betaald gaat worden. Schrok me kapot toen ik dat zag. Mijn ouders zeiden al zoiets, maar dat het daadwerkelijk zoveel zou zijn had ik niet verwacht. Ook nog een beetje rondgevraagd aan andere dierenarts assistentes en die zaten mij ook zo aan te kijken van nou das veel!! Maar ja ze doet het nog!! Hadden nooit moeten zeggen dat deze kat nog zo weinig bij de dierenarts is geweest. Vorige maakte er een sport van op elke keer wel weer met iets thuis te komen.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 23:25

Zo das veel geld zeg! Ik kreeg ook al gelijk vandaag de rekening binnen van de da van gisteren, viel reuze mee :).. hihi maar het mag altijd minder :P

Vandaag mijn allereerste ritje alleen met rivaldo en de wagen gemaakt, kon het niet laten en was echt toe aan een ritje. Niemand kon mee, dus ik ging er zelf erop uit. Pony voelt zich duidelijk veel beter nu zijn tandjes geholpen zijn. Maar hij moet wel even weer op cursus wat wel en niet mag, stouterd :P.. hij wil alleen maar meer en meer voor je werken, zo leuk om dat voor je wagen te hebben staan :D

Morgen heeft hij vrij, want dan gaan wij (mijn vriend en ik) een dagje voor ons samen nemen. Wat zullen we is gaan doen?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 08:58

Ik ga er morgen maar weer eentje voor de wagen knopen denk ik :D Even afwachten wat het weer doet :)

Straks als het savodns ook nog lekker is ga ik direct uit mijn werk naar stal, kan ik mooi nog een rondje maken voor eht donker wordt :D heerlijk! Kan niet wachten!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 09:48

Zo ik ben ook lekker vrij vandaag, en het is weer eens mooi weer :P

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 09:59

Veel plezier vandaag allemaal. Ik ga helaas niet naar rivaldo, wil wel maar heb een afspraak met mijn vriend.
Of ik ga nu nog snel naar rivaldo toe en een ritje maken :P
Want heb nog 3 uur. Even kijken.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:32

Gekregen via hyves, misschien ook wat voor jullie(als ik kan willen we gaan):

Zaterdag 17 april komt Ad Aarts naar de Rijnruiters!

Wie is Ad Aarts:
Ad Aarts is assistent bondscoach Mennen.
Ad Aarts is al enige jaren trainer van de ponyspannen. Hij maakte deel uit van het begeleidingsteam op het WK ponyspannen 2009. En gaat nu de menners aangepast sporten trainen. Verder is Ad Aarts zelf actief internationaal vierspanrijder. Ad Aarts is daarnaast
werkzaam als instructeur aan de Nederlandse Hippische
Beroepsopleiding in Deurne en runt samen met zijn vrouw
Ingrid een trainingsstal.

Ad Aarts geeft 45 minuten les aan een groepje bestaan uit twee menners. Ad begint om 9:00 uur met de eerste les en de laatste les zal om 17:00 uur beginnen.
Wil je meerijden dan kom je in een les met een andere menner en kom je los gereden de bak in, zodat je gelijk met alle oefeningen kan beginnen.

De kosten zijn €23,- voor leden en €28,- voor niet leden.

Stuur een mailtje naar acrijnruiters@hotmail.com om je op te geven of vul de lijst in die op de club hangt.
Vermeld daarin je naam en de naam van je paard/pony. De inschrijving is definitief als het verschuldigde bedrag is overgemaakt op rekening 331000709 t.n.v. Rijnruiters. Graag onder vermelding van:
17 april en je naam. Je ontvangt een email met daarin de bevestiging van deelname aan de les.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:33

die heb ik hier op bokt ook al gelezen :j
Heb die dag stamboekopname :) jammer :)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:38

Ik heb die dag een marathon dus gaat ook niet lukken.

Ik wist niet dat de paarden het baasje altijd na deden. Ik had van de week last van mijn knie, dat gaat nu redelijk maar nu is veale weer kreupel.

Heb hem woensdag avond laten vrij springen en is hij verkeerd terecht gekomen. Ik hoop dat hij zondag weer goed loopt, anders kan ik mijn marathon niet rijden

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:45

Ben dan ook op wedstrijd. Jammer want het klinkt wel leuk. Das vervelend tallechie!!!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:46

Tallechie: welke wedstrijd ga je rijden van het weekend?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:47

Leek nienoord

eerste marathon, vorig jaar is veale daar met de oude eigenaar 1e geworden :-)

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:50

Maar das op een maandag klopt dat??

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:52

tis tweede paasdag maandag ;)
Ik zit in Flevoland die dag :D

Ik heb een handtekening van Jan Smit :D :D :D

Hij liep zo maar los in de gang hier :D dus ben even naar hem toegelopen om een handtekening te vragen voor een vriendin van mij :D eventjes gekletst, hij is toch wel schattig van dichtbij :D