Bianca start langzaamaan de training van de honden weer op. Heerlijk!!
VHU heeft Fred te koop
Ht heeft geen rammelende wagen meer
Hier erg druk met van alles en nog wat en al dagen erge hoofdpijn. Niet fijn.
Reacties voor Sam zijn nog weinig, maar dat komt vast wel. We hebben nog geen haast. Afgelopen weekend had zoonlief zijn wedstrijddebuut met Rocky. 180 en 190 punten, waarbij Rocky vooral in de 2e proef behoorlijk heeft lopen bokken. Zo knap hoe zoonlief bleef zitten. Een paar 8-en op zijn protocol. Nu deze week weer even goed verder trainen, want dat gebok moet er wel uit!! En dan mogen ze zaterdag weer de ring in. Allemaal kleine wedstrijden uitgezocht, want Rocky is nog snel afgeleid.
Gisteren ondanks de hoofdpijn toch maar lekker met Rembrand naar het bos gegaan en daar 1,5 uur rondgezworven. Omdat zoonlief op maandag een heel lange dag heeft, ook nog Rocky gelongeerd en sinds...... heel lang.... weer eens gemend met Sam. Ik moest zoonlief ook nog ophalen van school, want hij kon niet meer schakelen tussen de versnellingen. Kabeltje zat/zit los. Nu provisorisch gerepareerd, maar vanmiddag maar even langs fietsenmaker.
Nou, ik ga maar eens aan de slag met mijn enorme kluslijst
En dan hoop ik ook nog bericht te krijgen van mijn duo, want wil ook mijn lessen voorbereiden. Ik vind het wel lastig dat ik dit zo laat doorkrijg, maar goed....... ze is helemaal wat chaotisch volgens mij.

) tijd ik kan besteden op een voor mij prettige manier echt zelf geen paard meer, dat wil ik in mijn achterhoofd houden. Ik zou het ook niet eerlijk vinden richting Fred want dan had ik hem ook niet hoeven te verkopen. Plus die angst steeds als ik erop ging (wat nergens op sloeg, maar goed angst is een vreemd iets, geen braver paard dan Fred ooit gehad) dus denk dat het echt beter is. Ben erg blij met de jonge tinkertjes van stal zo af en toe kan ik me wel op uitleven opvoed-en poetstechnisch gezien