[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 08:41

Gelukkig is het nu wat op regel Biancacoo maar hoop net als Tine dat je het ook binnen niet al te lange tijd weer af kunt bouwen vooral die zware, daar word je zo 'waus' van (tenminste dat had ik dan). Is je zoontje alweer terug van het logeren?

Nog ff door Tine en dan is het weer klaar. Alles tegelijk kan ff maar niet continue :n persoonlijk ben ik met alles tegelijk gewoon helemaal opgehouden :+ en als het weer de kop op dreigt te steken is er een Chinees spreekwoord dat zegt: als je het niet meer overziet ga dan op een stoel zitten (of zoiets, weet het niet meer precies maar komt erop neer dat je dan vooral niet door moet rennen maar juist op de rem).

Hier vandaag nu man- en zoonlief er niet zijn onder andere de treden van de trap in de verf zetten :7 en ik wil naar het project 'Luchtsingel' hier in Rotterdam, project met een loopbrug en stadsakker (op flatgebouw) etc. erg leuk initiatief http://www.luchtsingel.org/over-de-luch ... nderdelen/

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:42

Helaas nog geen veulen. Normaal gesproken zou ik zaterdag naar onstwedde gaan op wedstrijd en ik heb al een paar keer gehad als ik naar onstwedde moest dat ik de nacht ervoor druk was met een veulen. Dus ik gok op aankomende nacht. Ha ha

Fijn dat het nu wat beter uit te houden is Bianca.
Tine druk,druk,druk. Pas je wel op jezelf!!
Olga ook aan de Manmat beschermers!!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 10:43

Grappig baudyh....manmat is ook maker van de harnassen voor sledehonden !

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 11:54

Kijk klopt het toch dat we nog steeds met z'n allen in een topic zitten :+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 12:29

Vanmorgen heerlijk gemend met Sam. We gaan goed vooruit. Ook even wat pilonnen geoefend. En zoonlief mocht uitstappen van de juf, dus hij ook helemaal blij. Toppony <3 <3 <3 <3
Zometeen naar manege om parcours op te bouwen, dan Amerigo en Rembrand in bad en helaas weer de startlijsten aanpassen (en dus hele papierwinkel en de usbstick) want weer afmeldingen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 13:22

Vhu, klopt..ben duf..en praat tegen mezelf..hahahaha. .heel weinig energie...maar erg blij dat de pijn onder controle is...nu alleen zsm uitzoeken hoop ik door neuroloog..maar zolang je niet ernstig bloed oid....moet je wachten...

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 14:26

Spoiler:
soms baal ik wel eens van een winkel aan huis

Zit ik net weer binnen komt er een klant. klant gaat weg ik naar binnen schoenen uit. Zit net......weer klant. Nu 4 x achter elkaar. zucht. Ook nog en koppijn. Niet zo mijn dag denk ik.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 14:37

Biancacoo maakt het gezellig :+

Baudyh :roll: :(:)

Traptredes met tussenpauzes in de lak gezet pfffff wat een werk. Maar goed, moest echt wel nu gebeuren want met man- en zoonlief erbij wordt dat helemaal niets. Een kat opgesloten in de woonkamer, zo gezellig met de kattenbak hier dus ook := andere kat naar buiten .... moet 16 uur drogen dus morgenochtend kan alles weer 'los'.

Nu ff :9k

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 15:03

Ik zwaai even! Hier een verschrikking met werk van de week. En mijn mobiel is hartstikke dood dus in pauze tijd ook niet even kunnen bokken :( Wat voor materiaal zijn de beschermers van manmat? Is het hard? Dan wil Det dat niet om :P Halster leek mij ook wel gaaf.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 15:31

Nee het is niet hard Ips. Maar moeilijk om te omschrijven wat het wel is. Soort dik stevig neopreen

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 18:11

Ik heb ook een set van manmat. Vind de halsters wel leuk maar die zijn best grof voor mijn
ponyhoofdjes denk ik.

Ik heb ze nog niet kunnen testen moet eerst nog even verder sparen voor mijn paarse kar.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:49

Soms zit het mee en soms tegen. Dat tegenzitten gaat goed dit jaar. Onze jaarling stond na wat gestommel met een flinke wond in haar kootholte in de stal. Zag er niet mooi uit. Onze eigen DA was verhinderd. Dus hop wij naar kliniek Klijndijk. Foto's gelukkig goed. Geen pees beschadigd. Maar ze is gehecht en ingepakt en mag daar blijven. Kan er ook wel bij.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 21:38

Baudyh..balen van de jaarling zeg...ik hoop dat het snel en mooi geneest...pfff....

bij ons is zojuist de geiser kapot gegaan..dus nu helemaal geen warm water meer..dat word de kachel aansteken om warm water te krijgen....bah...balen..lekker zo vlak voor het weekeind..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 21:39

He bah. Ook dat nog. Nou maar goed dat je je hebt afgemeld voor de wedstrijd met DB want dat was dan ook niets geworden. He wat zonde en thank god geen pees-dingen.

Hier lekker aan de kaasjes en de wijn je moet wat als je alleen thuis bent :Y)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 21:45

vhu: proost!
Baudyh: heerlijk die klanten aan huis -O- en balen van de jaarling
maisie: sparen voor de paarse koets? vertel? pas maar op voor janouk met al dat paars! :j

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 21:53

Hahaha Janouk pikt koets van Maisie in :P
Wat een pech Biancacoo idd zul je net zien zoiets gebeurt altijd vlak voor het weekend -O-
Wanneer heb je weer wedstrijd HT? En hoe is het met de moeder en dochter (vergeet de namen van je andere pony's, sorry Y;( )

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 23:01

31 mei voor het eerst M starten(heb nog nooit zo hoog gestart.....onder het zadel bleef ik in de L van Levenslang) _O-
Jane en Julia maken het goed,Jane pakt longe leuk op,Julia moet leren wat bit is en netjes meelopen incl commando's (ponys is Oost-Indische -doof....pffff babypony O:) )

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 06:54

Goedemorgen

Zenuwachtig hier. Niet voor mijn eigen proeven, maar of wedstrijd goed zal verlopen en mensen de prijzen een beetje weten te waarderen.
Nu snel ontbijten en dan naar manege. 't Wordt weer een lange dag. Gelukkig voor de paard/pony paddock kunnen regelen, dat ze niet hele dag op trailer hoeven staan.

HT gaat vast goed komen in de M. en lekker met J2 aan de klus
Bianca: wat een ellende.
Baudy baalt van klanten en wacht op veulen. En heeft lompe jaarling Gelukkig lijkt het mee te vallen
Maisie spaart voor paarse wagen
VHU heeft trap in de lak, zonder kattenpootjes erop.

Fijne dag allemaal

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 09:37

Gaat vast wel goedkomen Tine en anders naast je neerleggen hoor, als er gezeurd wordt! Jullie doen je uiterste best meer kun je niet doen :j fijn de paardjes in een paddock ipv trailer +:)+

De 2J's van HT :)) goed gevonden :)) M dressuur voor Sun wat super toch *\o/*
Hoop dat de jaarling goed de nacht is doorgekomen en zich rustig houdt Baudyh en dat het veulen vandaag eindelijk tevoorschijn komt.

Was van plan vanochtend vroeg op stap te gaan met mijn dames maar het waait hier heel hard. Dan waait het bij ons bij de wei/stal helemaal hard en lijkt me dat toch niet verstandig. Dus ga zo even voeren en dan is dat het voor vandaag. Ook niet erg, zie ik volgende week wel weer. Ga morgen vrijwilligen bij endurance Ermelo, is geweldig leuke wedstrijd. Ben (samen met iemand anders hoor) starter dus je ziet iedereen. En je hebt oog op finish en vetgate. Vind dat ook wel spannend want je moet wel goed opletten natuurlijk en alles goed bijhouden.

En die trap... wow die is zo mooi nu hij afgelakt is (en idd zonder pootjes hahaha). Echt een plaatje *D ben er heel trots op.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 16:26

Vhu. De trap is echt schitterend geworden.
Tine. Lekker een paddock. Veel succes .
Maisie heerlijk waterbakfilmpje van robin. Wat is hij moooooi geworden en wat doet hij het goed.
Ht sun die zo goed gaat !! En de jonge jane ook..wennen aan bitje gaat bij de een sneller dan bij de ander.
Jij hebt toch dove vingers ? Hoe ga jij daarmee om..trucjes om dat te verbeteren / verlichten.
Bauduh..beide polsen...jammer van de wedstrijd maar hoop dat het 4e veulen gezond geboren word.

Mijn Nekbrace is er..op aanraden van fysio. Dat geeft veel steun zeg...scheelt veel pijn.
Mijn man en zoon doen samen de honden verzorgen..superleuk om stiekem dan om het hoekje te kijken en te zien dat eagle die echt mensenschuw is nu zelfs bij mijn man een aai gaat halen.

Fijne dag allemaal !

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 17:41

Nog steeds geen veulen.
Kregen net een belletje van de kliniek dat we jola morgenochtend mogen halen. Blij mee.
Fijn dat de hondjes voor je gedaan worden Bianca.
VHU mooie trap.
Tine ongetwijfeld een mooie wedstrijd. Voor het eerst sinds jaren dat ik er niet bij ben.
Zag al een paar blije mensen voorbij komen op fb. Met mooie linten.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 20:43

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:02

biancacoo: ja die vingers...gaat nu even beter door het weer(fenomeen vannraynault) ik kreeg er medicijnen voor(vaatverwijderaar) maar nog niet getest omdat ik met dit weer bijna geen last heb,vind dat weinig testen dan _/-\o_ maar ik had wel D tekort HUH??? ben altijd buiten???
geweldig de hussen mensenschuw....wel fijn voor wat verlichting door de nekbrace :j
is er al een veulen???? baudyh? en jaarling weer naar huis :j
Tine: de 2 J's noemen we ze hier ook altijd. en ze hebben gouden keeltjes.....vooral als sun weg is :o
vhu haar trap weer netjes,hoe staat het met het nieuwe huis???
Gem ook fijn aan de klus? nog tijd over voor moos?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:14

Terug van onze wedstrijd. Supertrots op zoonlief, hij reed voor het eerst een bixie B1 proef en deed dat heel erg netjes. Daarna heeft hij ook nog een heel fijne vaardigheid gereden. Wat kan dat ventje toch handig sturen. Daarna mocht ik de leidsels overnemen. Vandaag hebben Amerigo en ik ons debuut gemaakt in de ZZ vaardigheid. En dan rij je zomaar foutloos en barrage ook foutloos met een 1e prijs en in het 2e parcours 1 bal. Oftewel, we zijn gewoon echt ZZ vaardigheid, met 3 winstpunten.
Daarna met Rembrand in de baan, 1x dressuur en 1x vaardigheid gereden. Dressuur was goed voor 229 punten en vaardigheid reden we 2 ballen, maar daarmee toch nog een 3e prijs binnen gehaald.
Helaas ging de kur wat minder. Amerigo vond de muziek doodeng en ging in een heeeeeeel hoog tempo door de baan. Genoeg impuls ineens haha.
Nu gesloopt! Maar moet eigenlijk nog uitslagen verwerken en heel veel zooi opruimen.

Basilicium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 21:36

^ Wat hebben jullie het goed gedaan vandaag! Het lijkt me heel gaaf om je zoon zo mooi weg te zien rijden en ook zelf kan je erg trots zijn :)