), Avaluna is jaloers en ziek
Maisie hoopt op wonderbaarlijke genezingen van het scheerapparaat en een fitte Ferro en Gwin was juist fijn fit en heeft lekker gereden met baasje Frensie
Ik heb ook super fijn gereden met mijn dappere dametje
't mag dan een tutje zijn maar die is dus eigenlijk nergens bang voor erg grappig om te merken. Ze kijkt wel enorm
je voelt dat lijf alle kanten opgaan (beneden, opzij, omhoog) maar ze staat echt nergens voor stil en gaat overal langs (o.a. kuilbalen, plastic in hek, omgevallen stoeltjes, kerstbomen, soort kerstman-opblaasding, graafmachine en wandelclub met heel veel honden
). Vandaag flink stuk gereden waar ze nog nooit had gereden (had nieuw weggetje ontdekt met Snuitje) dus dat was bijzonder spannend allemaal
nog wat vliegles gehad doordat ze een paar keer enorm over plas sprong en een keer wilde ze er beslist niet doorheen
of overheen
maar uiteindelijk wel natuurlijk
Al met al 2.5 uur erop gezeten en ik heb nergens last van
Wij hebben hier gelukkig verder geen avondprogramma meer behalve met onszelf zeg maar dus lekker rustig
en wat fijn dat je nergens last van hebt nu
kan mijn benen mooi vrijwel recht naar beneden laten hangen, heb daardoor vrijwel geen last van mijn knieen en bekken. En doordat ze zo graag loopt hoef ik ook niet hard te werken met mijn benen of zit. Meer kwestie van in gewoon netjes in evenwicht zitten en met kleine hulpen boel aan elkaar over 4 benen rijden. Ze is ook totaal niet hard of stug in haar mond, dus krijg ook geen last van mijn RSI-artrose-handen/polsen. Vandaag met nieuw bitje gereden (dubbel gebroken appel-bitje, had bij onder het zadel nog gewoon dubbel gebroken bit) en daar deed ze het erg lekker op, mooi schuimmondje

)
we hadden afgesproken niks te doen
stalkleren genoeg, maar voor netjes

ik moest er wel om lachen ook toen ik het las
ben benieuwd..... we gaan maar heel veel naar buiten
.
.