Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Alwyn verzon van alles om niet door de modder te lopen, dat is echt een hoge hakken pony en Snuit wilde ik gaan dressuren, hij dacht er vandaag heel anders over, dus toen gaf ik hem een heel klein tikje omdat hij vasthield aan een kant, was hij me toch beledigd
heb echt wel een half uur moeten knutselen om het weer goed te maken (lukte door tussen de pionnetjes te gaan rijden en paar keer waterbak door, toen had ik hem weer bij elkaar
).
. Die kan nog steeds redelijk afbuigen en zelfs een beetje oprichten (verwacht geen Totilas, maar het lijkt net echt wat ze doet
).

wij net niet 
) Hebben lekker een asfaltrondje gemaakt, heerlijk gemauwd en genoten 

Eten we niet zo vaak. Vanavond nog op visite.
We zijn een ritje in het bos gaan mennen om te laten zien hoe braaf Romeo is. Heb het meisje (10 jaar) ook even laten sturen, ze vond het geweldig! We hebben 10 kilometer gereden, bij thuiskomst heeft het meisje Romeo uitgebreid geborsteld, wat geknuffeld en foto's getrokken. Ik heb er zeker een goed gevoel over! Het meisje en haar moeder stonden ook versteld hoe goed Romeo luistert op de stem en hoe rustig hij is. We gaan het meisje dus beter kennis laten maken met Romeo, dan kan ze vol vertrouwen erop kruipen als haar hand volledig genezen is (net uit het gips). Mijn dag kan niet meer stuk
VanHuisUit schreef:Nou mensen ik begin er echt zin in te krijgen...hoop dat ze zo leuk is als op de filmpjes, manlief is ook verliefd![]()
http://www.youtube.com/watch?v=LPIvRilE ... re=related
IT als we je kunnen helpen moet je het zeggen hoor