Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vooral die nek komt me bekend voor
raar beest. We hadden een bijkeuken met een kattenluik, daar stond de kattenbak. Toen ze groter werd kon ze niet meer door het kattenluik en dus ook niet meer in de kattenbak.
Sonjim wat erg.... moet zeggen dat een van de redenen dat ik sterk twijfel aan weer mijn eigen wei komende zomer is dus zulke berichten.... Mijn wei lag langs fietspad en mensen kunnen er zo in via een hek (weliswaar heb ik daar extra schrikdraad aangebracht en prikdraad maar dan nog heb ik er afgelopen zomer vaak slecht van geslapen...). Heb heel vaak meisjes die ze willen verzorgen maar durfde dat bij de wei niet aan (ivm uitbreekgevaar als ze toch met een gaan wandelen of wat dan ook en de rest moet achterblijven etc).
) en nu maar eens als de wiedeweerga boodschappen doen etc want gisteren was de planning niet gehaald.... VanHuisUit schreef:Trouwens besloten een ander huis te zoeken voor Ber. Mocht iemand belangstelling hebben voor een weidemaatje / fokmerrie dan hoor ik het graag. Ik heb het ruim 1.5 jaar met haar geprobeerd maar krijg het leefklimaat simpelweg niet op orde helaas.Spoiler:
Toelichting per pb.
(en nee niet Detje )
. Heb er eigenlijk wel een foto voor nodig
.
! Citaat:Gatver sonjim, afgeknipte manen /#@^&% welke mafkees doet dat nou?!
Piet ook (vrijwel
) niet. Die komt meestal naar me toe rennen. Nu ook. Hij was onder de lijntjes doorgefloept de grote wei op, naar de schapen
naja ik had zoiets van heeft hij ook zijn lolletje ... iedereen op stal zo van ja maar krijg je hem dan wel weer. Ik ja hoor... en jawel ik riep hem en zo schattig kwam hij echt van heel ver keihard aangerend
schatje.
ik was even langsgegaan voor tabletjes tegen wagenziekte, arme dier begint direct in de auto te kwijlen echt niet normaal en na een kwartiertje
. Ook als ik pas een paar uur nadat ze heeft gegeten ga rijden erg vervelend voor haar en voor ons. Ze vindt de auto onderhand ook gewoon 'eng' wil er niet graag meer in. Hoop dat het nu beter gaat...
dat mag ook wel na 8 jaar.
. Ik ben super blij. Hopelijk is hij voor het komende weekend klaar, zodat ik nog naar een wedstrijd kan in roden.
yarrah, super, je iegen men trailer
dus..baal n beetje van...zoon heeft zich doodverveeld afgelopen 2 dagen, en we gaan kerst dus in de toekomst op onze eigen manier vieren...en niet meer zoals nu...ergenis blegh....niet leuk voor zoon, en ook niet voor ons.
't is niets dat je zelf ouder wordt, prima, beter
maar het is toch wel erg zielig als je ze zo ziet aftakelen... maar goed dit was een gezellig samenzijn en dat vinden ze leuk dus dat hebben we weer meegenomen.