Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NdV74 schreef:Toen ik laatst zat te kijken (december) voor een startpas, stond de mendurance startpas er nog wel bij. Misschien dat het per 1 januari gewijzigd is maar dat zou ik even na moeten kijken.
Edit: net even gekeken, er is nog steeds een aparte startpas voor mendurance.
NdV74 schreef:Vreemd, ik kan kiezen voor sgw, dressuur/vaardigheid of mendurance.
Barney1978 schreef:Jemig wat zijn ze weer lekker op de hoogte van hun eigen regels bij de KNHS. Ik zou het erg apart vinden als je met twee enkelspan passen zou mogen starten als je met een tweespan aan komt. In de Mendurance worden de punten op het span geschreven en niet op de pony.
Barney1978 schreef:Dan kun je niet in de klasse 1 en hoger starten als je wordt afgekeurd op een pony. Je moet ook permissie krijgen om het terrein te verlaten met je pony's na afkeur. Ik weet niet of je dan de impuls zou mogen starten met 1 pony. Maar je kunt in ieder geval niet de winstpunten incasseren.
Als je er een enkelspan startpas bij hebt van de pony die wel start, dan zou het misschien wel kunnen om alsnog te starten. Maar heb je dan winst dan geldt hetzelfde, de punten komen op naam van die pony en niet op je span.