Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)!
Puur en alleen al het feit dat de wagen iedere keer weer anders is, terwijl het standaard om het zelfde model zou moeten gaan, maar dan evt. met zelf doorgegeven aanpassingen. De service is om te huilen, steeds smoezen en heel laat afleveren, etc. etc.
maar ik vind het toch behóorlijk kwalijk dat als je luchtvering hebt besteld, je vervolgens een wagen met bladvering krijgt. Dat maakt namelijk serieus een wéreld van verschil, en niet alleen in prijs!
ik heb altijd het idee dat je eraf glijd omdat de zitting naar beneden loopt en je zit zo raar hoog, of het is een kwestie van wennen. 
), beweegbare lamoenstokken, dubbelspanvoorstuk wat je eraf kan halen als je enkelspan gaat rijden dan kan het paard in enkelspan nog dichter bij de wagen staan, 19 inch wielen voor en 16 inch wielen achter en rvs afgewerkt de spaken en op de wagen zelf en nog wat maar kom er zo gauw niet op, tis al laat he
. Ben ook erg blij met mijn marathon wagen in ieder geval
Hier wat simpele foto's ervan waar die qua kleuren niet helemaal tot zijn recht komt, maar geeft een idee. Lieselotte zal wel eens mooiere foto's voor me maken van me kar

Manda schreef:Die kraay lijkt heel anders als die van Lieselotte, of is dat een ander model ?
Ik snap nog steeds niet dat jullie die bokstoelen zo lekker vinden zitten, ik vind het dus vreselijk, op de marathonwagen van mijn zwager ga ik liever in het stoeltje ernaast zittenik heb altijd het idee dat je eraf glijd omdat de zitting naar beneden loopt en je zit zo raar hoog, of het is een kwestie van wennen.
Ik heb de Leica 10c dacht ik. Echt ideale wagen zowel voor enkel als tweespan heel fijn! Mijn merrie is nog niet zo lang beleerd, nu een keer of 10 ervoor gelopen en mist nog de nodige kracht maar als dat erin zit, dan gaan we scoren op wedstrijden!