Maar, dan wat ik me afvroeg; die wedstrijd in Heeten van a.s. 25 september; is dit Dressuur, vaardigheid én marathon op een dag of wat moet ik daar nu allemaal van begrijpen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lanouska schreef:@ arronnie gebeurt is gebeurt en iemand de schuld geven (in dit geval jezelf) heeft helemaal geen zin want je kunt het toch niet terug draaien het best dat je kunt doen is er van leren en gewoon weer door gaan. mij is het ook al 2x overkomen 1x bij een enkelspan pony (bocht om, op een heuvel en te hard) was geen houden aan en een 1x bij een 4 span paard (waar ik nog steeds bij groom) we reden met een voor wiel tegen een paal omhoog.
heeten is inderdaad een 1 daagse
volgens mij zijn jullie dit?
2090 Henk Jan Hiddink 4 span pony 1... 11:30:00... 12:08:00... 13:55:00...
je rijdt dus om 11.30 dressuur om 12.08 rij je de vaardigheid dan heb je tijd om, om te spannen, om te kleden en alles voor te bereiden voor de marathon en dan start je om 13.55 in de marathon.
als de pony's goed getraint zijn kan 1 daagse wedstrijd makkelijk het zijn meestal de rijders die een 1daagse niet willen rijden omdat het dan zo druk is.
wij rijden met ons 4 span paard ook in heeten en starten voor jullie in de dressuur
ArroNnie schreef:@ Patrick76, Ja ik weet dat het grotendeels mijn fout was, maar we weten ondertussen dat eht eigenlijk meerdere fouten tegelijk waren wie voor de kanteling zorgde. De baan was immers ook niet al te best, er zat een diep spoor in het zand, en het ging gewoon veel te hard. Daarbij kwam dan nog dat ik verkeerd hing, en toen ging het dus mis. Fouten zijn menselijk, heb ik me laten vertellen.
Maar, aangezien jij me ook aan de info hebt geholpen dat Heeten een ééndaagse is, zou jij me dan de volgende vragen ook even wat kunnen ophelderen?![]()
Hoeveel hindernissen zijn dit dan? Is dat dan eigenlijk niet te zwaar voor de paarden, alles op een dag? En dan moeten wij ons dus ook zo snel omkleden enzo?
(Vind het eerlijk gezegd allemaal beetje onduidelijk. Ik dacht namelijk dat het alleen Marathon was, aangezien dat ook in de agenda aangegeven staat.)
ArroNnie schreef:@ lanouska,
Nou, onze vier welshjes gingen er meteen met z'n vieren in volle galop vandoor, was geen houden meer aan. Maar goed dat de hindernis met hout omheind was.. uitendelijk zijn ze doordat ze een paar jonge boompjes hadden omgetrokken wie de koets muurvast lieten staan, tot stilstand gekomen.
We zijn gisteren weer met tweespan wezen rijden, en hoewel ik het aan het begin eng vond, ging het eigenlijk super goed! We hebben zelfs al weer een hindernis geoefend hier in de buurt..![]()
en nogmaals Hartelijk dank voor de informatie