En super dat je zo snel een koelkast geleverd hebt gekregen
@VHU, fijn dat de collega's je promotie goed hebben opgepakt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
eindelijk weer gekoeld eten. Dan lijkt dit ineens een topservice haha. Heel fijn voor je

Pa en ma hebben een dwergpapegaaitje gevonden. Heb 'm aangemeld bij amivedi, maar hoor er niks over. Krengetje zit hier nu bijna 2,5 week. Denk dat het een blijvertje is 
(wel met gewone ''rij/longeerbit'' niet met de liverpool)
Dus ik ga eventjes starten aan de avond

heb je het antwoord ook? Ik heb namelijk hetzelfde probleem, kom nooit binnen de tijd aan
voor je ruggetje
ik wahelemaal in de gloria en weet nu: impuls goed,pony aan de hulpen en.....dan gaat het bijna vanzelf (en nu nog goed oefenen)
was wel een meneer op de scooter die ff stopte en vroeg het het ging...
mijn velletje kan niet tegen het asvalt.....
, hopelijk niet te veel stuk
. Wel leuk een nieuw huisdier
, ze had ook niet gedacht dat het zo leuk zou zijn (foto's volgen nog).
.
wat aso zeg! Ik heb met Rembrand soms ook nog moeite hoor. Slangenvolte 4 bogen met 1 hand kan soms een heel geworstel zijn, andere keren gaat het dan weer vanzelf. Maar ze moeten inderdaad wel aan de teugel lopen, anders wordt het hem niet.
, hopelijk lig je niet al te veel in de kreukels ....
) happytime schreef:en wat doen die bejaarden ????gasgeven en wegwezen....![]()
was wel een meneer op de scooter die ff stopte en vroeg het het ging...
mijn velletje kan niet tegen het asvalt.....

lui zeg.... mijn man is laatst aangereden tegen zijn hand/arm terwijl hij de auto op slot aan het doen was bij zo'n parkeerhaven. Komt de auto terugrijden en verhaal halen over de dubbelgeslagen spiegel, terwijl manlief zijn hand/arm dus wel gebroken had kunnen zijn .... dat zei mijn man toen en daarna reden ze hard weg... niet te geloven he (arm/hand bleek gekneusd was na paar dagen weer over maar het is toch niet te geloven)...
sterkte met je rug
hoeveel weken mag / wil / kan je nog werken? Hoop dat je het vol kunt maken, is toch fijn voor de
en even voor zichzelf zorgen
was nog heel gedoe want zoonlief sliep vanacht pas om iets van 1.30 uur, was beroerd en ellendig en ik moest er om 6.00 uur weer uit... gelukkig is manlief er ook nog en die kon thuiswerken vandaag

Rug moet maar volhouden hoor. Ik heb pijnstillers klaar liggen, maar doe 't nu op 3 dagen na gewoon zonder 
voor Han.
wat een snoepje Aks. Over snoepjes gesproken, doen de katten hem niets?
hier geen echt verstand met proeven rijden met een hand, wel eens wat zitten prutsen, mijn ervaring is dat als je genoeg druk hebt het goed te doen is (had ik met Rizanta) zonder druk hopeloos
stiekem vind ik 'm superleuk