Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Frensie schreef:Lanouska wat zielig voor je hond! Hopelijk heeft ze niet teveel pijn.
daarna naar mijn schoonvader geweest, zit momenteel (hopenlijk tijdelijk) in verzorgingshuis, ach heb het zo met die man te doen, maar het kan momenteel echt niet anders, hij heeft medische verzorging nodig en thuis kunnen wij dat niet (niet zozeer qua afstand /organisatie als we met z'n allen om de twee / drie dagen heengaan moet het kunnen, maar puur technisch is het te ingewikkeld, ook voor thuiszorg). Maar hopen dat hij snel weer naar huis kan vind dit zo naar dat hij dit zo moet meemaken ....
Sterkte met de hond, wat ontzetten K zeg dat ze zo aangevallen is.... hoop dat hond er niet te veel geestelijke schade van ondervindt
& gezellig. Trouwens, die rollade had ik van jou nog in mijn hoofd zitten bij het boodschappen doen (echt!) en hier ligt nu dus in de koelkast voor morgen de kiprollade van AH
Buckje schreef:Nouvel: jij hebt toch een happy mout voor Fifi.
is dat deze ? http://www.agradi.nl/dierbenodigdheden/ ... 041008/174
is die van jou ook zo dik ?
Heb nooit eerder kiprollade gedaan, heb als ik rollade heb altijd iets met rund/varken maar goed, ben ook niet zo'n kokerd hoor.... (rommel maar wat aan hahaha). Weet jij er nog een lekker sausje bij of zoiets? Ik bedoel, de jus is vast ook wel goed en doe er anders scheut wijn bij of zoiets maar ik hou wel van een sausje maar weet echt niet wat

wat een geluk dat jij zo goed reageerde en je wagen rondloopt aan de voorkant!!

Alleen steeds het gevoel dat ik fotos en dingen vergeet he...
en domme tv kijken (Nickelodeon
).
*