Bij de stalhouderij hadden ze Lars dat was een paardje van krap 1.60, die leek wel 1.70 als hij ging marcheren. Hij stond ook af en toe in span met een van 1.70, als hij ging lopen steeg hij soort van op, die schoft kwam gewoon omhoog en die kont ging naar beneden. Ik had ook nooit in de gaten dat hij zo klein was, als ik erachter zat, zo stom. Toen zat ik er een keertje op, ik dacht ??? wat zit-ie laag

Als ze lekker over de rug lopen en je stelt ze wat lager in kun je er heerlijk op zitten. Maar je moet ze niet laten gaan want dan wordt je eraf gelanceerd. Nu was dat ook zo bij Rizanta trouwens

Maar dat rijden maakt me niet zoveel uit, we kijken wat naar een leuke moederlijn en dus goed papier(omdat ik niet weet wat ik ervan ga vinden, een goede merrie verkoop je altijd weer, kun je altijd wat mee), iets waarvan ik denk daar word ik vrolijk van als ik het zie en iets wat al betuigd is. En ik kijk alleen maar naar schimmel, vos of zwart. En klein

Denk dat Rizanta mijn once in a lifetime enorme merrie is geweest.
Nou de foto's zijn bijna geordend. Laat het maar weer even liggen. Ga nu naar Snuitmans en Wyn.