Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hele dikke (voorzichtige) knuffel voor je! Kan de fysio wat voor je betekenen of moet je daar nu nog helemaal niet aan denken? Echt heel naar allemaal
) kon ik goed ontspannen en vloeide het weg gelukkig. Alleen nu voel ik het wel ... vandaag was ook testcase of ik in Breda een lange 2 (64 km) zou gaan doen maar kies toch voor mezelf voor een korte (denk iets van 42?). En dat is natuurlijk ook al helemaal prachtig. Ollie twijfel ik niet aan of ze geen lange kan maar ik ben er nog niet aan toe.
hoop dat je snel bij fysio terecht kunt ...
ik vind Ollie er zo super bijlopen zo
ze stond er vanochtend ook goed bij
Ber gelukkig ook, die heeft natuurlijk 1.5 dag staan stressen in de box maar ze heeft het goed doorstaan. Maak ik mezelf dan ook veel te druk om
) Toklat cool pad voor onder het zadel. Is gemaakt van speciaal materiaal extra dempend en koelend etc. Vond wel dat we dat hebben verdiend onderhand.
En Ber ook de stress goed doorgekomen.
is er nog iets wat kan helpen Biancacoo of weet huisarts het ook verder niet? Je moet toch op enig moment in ieder geval slapen
25 hengsten castreren, da's veul
erg leuk de ijsbeertjes waren enorm aan het spelen, zo schattig.
echt waardeloos want was erg fijne fiets