[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 17:59

Tine. Fijn dat sam zo goed gaat.
Niets doen..erg frustrerend maar t'is nu zo erg dat ik niet anders kan... ; ( dus ja ik heb hele dag niets gedaan..gisteren ook al..
Ik hoop echt dat de pijn snel afneemt en de zenuw niet meer afgekneld word.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 21:07

Aiii wat een ellende Biancacoo :(:) hele dikke (voorzichtige) knuffel voor je! Kan de fysio wat voor je betekenen of moet je daar nu nog helemaal niet aan denken? Echt heel naar allemaal -O-

Die Sam wat een knappie toch dat ze het zo goed doet. Echt top Tine, heb je een mooi leuke menpony erbij :j

Hier nu toch redelijk afgedraaid maar zooooooo tevreden waren uiteindelijk iets te snel en ik begrijp nu ik mijn staatje in endomondo heb afgelezen ook waarom want ze stapte aan het eind maar liefst nog 6.3 km/uur ... met die snelheid had ik geen rekening gehouden (reken voor stap max 6 km/uur) en ja dan ben je net te snel. Zegt wel genoeg over hoe fit ze dan nog is aan het eind.
Ikzelf had na een km of 8, 9 flink last van mijn rug maar doordat ze zo lekker ging lopen en ik tussendoor paar keer ben gaan stappen (we waren zo snel =:) ) kon ik goed ontspannen en vloeide het weg gelukkig. Alleen nu voel ik het wel ... vandaag was ook testcase of ik in Breda een lange 2 (64 km) zou gaan doen maar kies toch voor mezelf voor een korte (denk iets van 42?). En dat is natuurlijk ook al helemaal prachtig. Ollie twijfel ik niet aan of ze geen lange kan maar ik ben er nog niet aan toe.
Vind het zo gaaf om te merken dat ze nog steeds niet aan haar limiet zit. Ze pakte vandaag in draf regelmatig 16 km/uur en daar hoef ik niets voor te doen. Ze tikt zich niet aan, loopt 100% zuiver en struikelt niet. Dat is zo geweldig als je zo door het terrein kunt gaan. En dan lekker rollen en uitschudden en ze staat er weer bij alsof ze niets heeft gedaan, oortjes erop en fris. Ongelovelijk :*

Sorry voor het lange verhaal maar goed, ben dus erg blij :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 10:15

Top Vhu !! superfijn dat het zo goed gegaan is !! heerlijk dat ollie het zo goed aankan..
en ik vind het van jouw al een geweldige prestatie dat je het zo vol kunt houden..

Ik ben vanmorgen weer naar de huisarts geweest..zaterdag in het ziekenhuis beetje afgescheept als aanstelster..haha...
de huisarts vanmorgen schrok ervan...heb diazepam en diclofenac..en nog steeds 1000 mg paracetamol..mooie cocktails..
ze verwacht gelukkig geen nekhernia..maar heb nu veel vocht in mijn arm en hand..en spieren zijn overtriggert, heeft toch met de fibromyalgie te maken...de spieren blijven maar aanspannen alsof ik zwaar aan het gewichtheffen ben..daardoor zenuwen die bekneld raken, en dus..veel pijn.

moet dan later naar fysio om toch alles weer op regel te krijgen..

fijne dag allemaal !!

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 12:16

Dikke knuffel, Biancao.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 12:25

Die verrekte spierspanning is waardeloos als je dat niet weg kunt krijgen en als je over de balans heen bent krijg je het zelf niet meer weg, moet je echt hulp bij hebben :(:) hoop dat je snel bij fysio terecht kunt ...

Nog ff spammen, geen men-foto maar goed :o ik vind Ollie er zo super bijlopen zo <3 ze stond er vanochtend ook goed bij :) Ber gelukkig ook, die heeft natuurlijk 1.5 dag staan stressen in de box maar ze heeft het goed doorstaan. Maak ik mezelf dan ook veel te druk om :o
Heb mezelf getracteerd op een ( :$ ) Toklat cool pad voor onder het zadel. Is gemaakt van speciaal materiaal extra dempend en koelend etc. Vond wel dat we dat hebben verdiend onderhand.
Afbeelding

En Maisie stond op de pagina van Hoefnet van de Slabroekse paardendagen, die heeft het super goed gedaan met Robin, stoer!
http://www.hoefnet.nl/home/site/nieuws/ ... ardendagen

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 13:06

Mooie foto Vhu
Maisie. Wat is robin schitterend voor de wagen. Gefeliciteerd met je mooie prijs.

Toklat heeft erg mooi spul ! Daar ga je vast veel plezier van hebben.

Geloof dat de nieuwe pijnstillers beter hun werk doen...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 13:26

Bianca: wat een ellende. Hopelijk krijg je snel hulp, want dit is niet vol te houden voor je :(:)
VHU: heel knappe foto, heel ontspannen lopende pony <3 En Ber ook de stress goed doorgekomen.

Vanmorgen is de fysio geweest voor Rembrand. Ze wilde iets nieuws proberen, tapen voor paarden. Het heeft heel duidelijk effect, leuk om te zien. We moeten nog even verder zoeken welke manier voor Rembrand zorgt voor beste resultaat, dus binnenkort weer verder. Helaas vergeten foto's te nemen, zag er erg grappig uit. Daarna geen tijd meer voor buitenrit met Rembrand en Sam, dus maar gemend met Sam. Zoonlief gaf les en heeft ook nog proefje gelezen. Wow, het ging echt heel veel beter dan gisteren, heb zooooooo zitten genieten. Rechter buiging en stelling was er ook en keurig aan de teugel. Nu gaan werken aan nette overgangen.

Cap van zoonlief wordt erg lelijk (is nog wel goed), dus we gaan even naar de winkel om een nieuwe voor de wedstrijden te kopen. Hij heeft voro 150 euro bij elkaar gespaard aan kadobonnen, dus dat is wel een mooie besteding.

Daarna weer verder met de voorbereidingen voor de wedstrijd van zaterdag.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 14:21

beterschap Bianca, klinkt niet fijn.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 14:30

:(:) beterschap, Bianca

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 18:24

Lekker gereden dus VHU. En de foto al gespot op hoefnet!

Het was zeker een leuke wedstrijd. Nooit gedacht van de 7e naar de 2e plek te kunnen stijgen.
Heb zeker een hele fijne marathon gereden.

Beterschap biancacoo!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 07:24

Maisie dat is een mooie klim. Gefeliciteerd
Bianca ik hoop dat je wel een beetje kunt slapen!

Hier weer een megadrukke dag, dus ik ga maar eens aan de slag. Fijne dag allemaal.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 07:33

Goed gereden, maisie

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 12:51

Wat een heerlijk weer. Kreeg Griekenland gevoel met die warme wind. Lekker db gelongeerd. Hoogzwangere Zirola nog ff in de wei gehad. Daarna db even. Die was nog niet in de wei geweest. Die gaat meestal pas als de merries met veulens een wei aardig kaal hebben. Hij is/word er anders tonnetje rond van.
Hee heeft even jihhhhaaaaa gedaan. Gek beest .
Gerrit is naar Friesland helpen met 25 hengsten castreren.
Het word hier nu donker. Hopelijk gaat het meevallen met het weer.

Afgelopen weekend zijn Monica en Hubert geweest. Dat zijn de ouders van Phillip Faißt die al 2 maal Duits kampioen is geworden in het enkelspan met een door ons gefokt paard. Zij hebben zelko gehad voor hij bij ons kwam. Ze zijn ons en zelko komen bezoeken. Erg leuk.
Was heel gezellig. Maar in het Duits praten is en blijft lastig.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 12:53

Nog niks beter..eerder slechter..4e dag..3e nacht op rij niet geslapen..
Waardeloos..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 15:17

-O- is er nog iets wat kan helpen Biancacoo of weet huisarts het ook verder niet? Je moet toch op enig moment in ieder geval slapen :(:)

:oo 25 hengsten castreren, da's veul :=

Hier dagje Blijdorp gehad maar wel wat vroeger terug gegaan dan de bedoeling want het noodweer was hier zo rond 12.00/13.00 uur. Toen zaten we net in het Oceanium. Alleen daarna was het nog erg waaierig en regenachtig. Maar was niet zo'n ramp want het meeste hadden we al gezien we stonden al vroeg bij de kassa vanochtend :+ erg leuk de ijsbeertjes waren enorm aan het spelen, zo schattig.

Ber en Ollie stonden lekker in de container, uit de wind, even gevoerd en dat was het voor vandaag.

Zonde voor al die mensen die 5-mei activiteiten hadden vandaag, het is geen doen met die wind nu :n

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 15:52

Moest weer naar zh, contact met fysio die vermoedde nekhernia....deze arts bij de huisartsenpost vermoed echt nekhernia.
Vanwege de pijn nu op morfine. .. 8)7

Morgen naar eigen huisarts en dan hopen dat ik heeel snel kan worden doorverwezen word voor onderzoek...dat moet gewoon...dit wil ik niet !!!

Autorijden is bijna onmogelijk. .weet niet hoe ik zitten moet gelukkig nu thuis op de bank.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 16:00

:(:) beterschap Bianca

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 17:00

Jeetje bianca, duim voor je dat de morfine gaat helpen en je weer iets kan slapen vannacht.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 17:30

Een hele dikke virtuele knuf voor Biancacoo :(:) :(:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 18:29

HEEL VEEL sterkte Bianca!!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:57

Dank jullie wel.
Heb hele middag in dezelfde houding op bank gelegen.
T gaat..hopelijk beetje uitrusten..
Vlij dat ons zoontje uit logeren is..dan hoeft hij me niet zo te zien..maar mis hem onwijs..

Hebben jullie ook slecht weer gehad ?
Hier viel het nog mee..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 20:07

Wat fijn dat je zoontje aan het logeren is, dan heeft hij het naar zijn zin in ieder geval... :(:)
Hier wel flinke storm geweest ... nu weer mooi weer :j
Probeer maar nergens aan te denken en het 'gewoon' voorbij te laten gaan. Zijn van die momenten dat je toch niets kunt en niets moet willen. Soms is het gewoon helemaal niets .... sterkte :*

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 21:28

beterschap gewenst vanuit deze kant.
Onze planning van najaar liep anders. Deze mysteriegast komt binnenkort onze kant op.
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 05:48

Goedemorgen
Bianca: fijn dat je zoontje uit logeren is, is voor jou toch minder belastend.

Hier ging de wekker al om 4.50. Je moet wat over hebben voor je kind....

Fijne dag allemaal

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:01

Bixie dag is het niet? Heel veel plezier Tine!
Hoop dat je wat geslapen hebt Biancacoo ... :(:)
En superleuk nieuw paardje erbij Biancailona, kan ze/kan hij ook voor de wagen?
Hier achter nieuwe fiets aan mijn vorige is weer eens gestolen echt gebeurt gewoon eens in de 2 jaar ofzo in ons gezin dat er een fiets verdwijnt -:(- echt waardeloos want was erg fijne fiets -O-