Wat leuk Bicci samen met je moeder op de wagen echt gezellig!
Op zich super leuk natuurlijk het vriendenweekend Tine maar als je zo moe bent is het natuurlijk niet zo geweldig ...
Lief plaatje van poezels en lieve niet plassende poezels bij Dingetje, toppie!
Hoop dat het trainen lukt Tallechie en tja KNHS .... laten we er maar van uit gaan dat iedereen zijn best doet het goed te doen maar dat het niet altijd lukt
Zit hier heel erg vreselijk van B&J ijs te eten, te erg allemaal chocolade en noten enzo

nog van onze postcodeloterij prijs (3x Ben en Jerry's gewonnen).
Vandaag eerst met Blondie wezen prutsen. Tuig erom en haar naast me laten lopen zodat ik wat kon oefenen met halthouden en links/rechts sturen. Volgende keer gaan we er dan helemaal achter lopen denk ik. Ze deed het echt braaf. Is totaal niet bangig voor iets om haar heen of langs haar heen, heerlijk. Daarna nog stuk met haar gewandeld en grote vrachtwagen en kraanmachine tegen gekomen, die waren niet interessant
Met Bente dressuur geoefend voor de wagen en in de bak

, ze vindt het volgens mij ook echt niet leuk... deed wel braaf haar ding maar op de wei/het gras is ze veel vlotter / is ze gewoon fijner ... maar goed in de bak heb ik 30x60 baan en voor het oefenen is dat wel zo fijn (baan op het gras is 40x100). Daarna door de pionnen

dat vond ze erg leuk. En ik ook, vind het volgens mij niet meer eng
Nou zo naar het hockeyveld, booschappen doen en honden uitlaten

En voor Lanouska even heel veel succes daar in Maasdijk!