[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 15:58

:wave: Hallo!!!

Tine :(:)
VHU lekker met paardjes bezig geweest
Bicci met moeders wezen mennen!
Biancacoo dipje :(:)
Dingetje super dat het goed gaat met de poezels!!!

Gelukkig rustige nachtdienst gehad, 's avonds wel druk bezig geweest maar heb gewoon kunnen slapen :D
Vanochtend Gwin half uurtje beetje gereden, niet teveel, want morgen 46 km endurance!!! *\%/* Auto is al grotendeels ingepakt. Morgen 06.15 uur inladen... :Z
Straks nog even bij manlief op de zaak werken van 16.30 - 19.00 uur. Manlief moet vanavond paarden wegbrengen naar Horse Event, dus eet niet mee. Denk dat ik even bezoekje breng aan de snackbar :D

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 16:25

wat een activiteiten allemaal :j
hier ook druk geweest met foto's maken van al mijn paardendekens ,die gaan allemaal weg want het"paardengebeuren" is nu helemaal over,ik ga verder met het ponygebeuren....en die ponybeesten verzuipen in dekenmaat 195!
dus als er iemand dekens nodig heeft: roept u maar
harrys horse regendekens 2 oud rose/bruin geblokt,HH onderdeken zwart,HH zwart/grijze staldeken,highliner blauw,groen geblokt,
en voor de ROOD liefhebbers:zomerdeken,wollendeken,dichtevliegendeken
(wat kan een mens verzamelen zeg!) := :j
en een zooitje bandage's daar kan ik een reus mee mummifiseren _O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 16:28

Lanouska: heel veel succes en plezier!!!!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 17:03

@HT: helaas, te groot voor Mick, die is zo kort van belijning dat 185 zelfs ruim zat is.

vind dat altijd zo knap dat je 't op kunt brengen om dingen te verkopen. Heb dat één keer gedaan, maar man, wat een gezeur... de ene wil foto's, de andere betaalt niet... vreselijk chagerijnig werd ik ervan en heb toen de rest gewoon weggegooid en weggegeven... maar dat is ook weer erg zonde, kost genoeg allemaal. Wie weet krijg ik ooit verkoop-inspiratie weer :D

Lanouska rijdt Maasdijk toch??? Inderdaad veel succes en plezier (had al op fb gemeld) :D

Tine pony terug naar de wei gebracht en beetje 'mentaal klaar' voor het vriendenweekend??? Beetje uitgerust???

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 17:25

zooo....nog niet helemaal bijgelezen...t dipje werd nog groter...
kon naar de arts...tetanusprik halen, en anti biotica....lekkerrrr dan...
ga er hier openbaar verder niet over uitwijden...baal enorm en sta voor lastige keuze... }:0
ga eerst bijlezen..

Lanouska veel succes en plezier in maasdijk !! :j

Frensie, heeel heel veel succes morgen en veel plezier bij je endurance met Gwinn !!!! ik duim voor je dat je een mooie fijne veilige rit hebt !

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 17:34

VanHuisUit schreef:
Wat leuk Bicci samen met je moeder op de wagen echt gezellig!
Op zich super leuk natuurlijk het vriendenweekend Tine maar als je zo moe bent is het natuurlijk niet zo geweldig ... -O-
Lief plaatje van poezels en lieve niet plassende poezels bij Dingetje, toppie!
Hoop dat het trainen lukt Tallechie en tja KNHS .... laten we er maar van uit gaan dat iedereen zijn best doet het goed te doen maar dat het niet altijd lukt :7

Zit hier heel erg vreselijk van B&J ijs te eten, te erg allemaal chocolade en noten enzo :9 nog van onze postcodeloterij prijs (3x Ben en Jerry's gewonnen).

Vandaag eerst met Blondie wezen prutsen. Tuig erom en haar naast me laten lopen zodat ik wat kon oefenen met halthouden en links/rechts sturen. Volgende keer gaan we er dan helemaal achter lopen denk ik. Ze deed het echt braaf. Is totaal niet bangig voor iets om haar heen of langs haar heen, heerlijk. Daarna nog stuk met haar gewandeld en grote vrachtwagen en kraanmachine tegen gekomen, die waren niet interessant 8-)

Met Bente dressuur geoefend voor de wagen en in de bak :O , ze vindt het volgens mij ook echt niet leuk... deed wel braaf haar ding maar op de wei/het gras is ze veel vlotter / is ze gewoon fijner ... maar goed in de bak heb ik 30x60 baan en voor het oefenen is dat wel zo fijn (baan op het gras is 40x100). Daarna door de pionnen :D dat vond ze erg leuk. En ik ook, vind het volgens mij niet meer eng :D

Nou zo naar het hockeyveld, booschappen doen en honden uitlaten :list:
En voor Lanouska even heel veel succes daar in Maasdijk!

:') niet mijn moeder, de moeder van de stalhoudster :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 17:35

happytime schreef:
wat een activiteiten allemaal :j
hier ook druk geweest met foto's maken van al mijn paardendekens ,die gaan allemaal weg want het"paardengebeuren" is nu helemaal over,ik ga verder met het ponygebeuren....en die ponybeesten verzuipen in dekenmaat 195!
dus als er iemand dekens nodig heeft: roept u maar
harrys horse regendekens 2 oud rose/bruin geblokt,HH onderdeken zwart,HH zwart/grijze staldeken,highliner blauw,groen geblokt,
en voor de ROOD liefhebbers:zomerdeken,wollendeken,dichtevliegendeken
(wat kan een mens verzamelen zeg!) := :j
en een zooitje bandage's daar kan ik een reus mee mummifiseren _O-

ik ben standaard opzoek naar rode bandages en veelzijdigheids dekjes..

voor sinterklaasoptocht elk jaar :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 17:36

Biancacoo schreef:
zooo....nog niet helemaal bijgelezen...t dipje werd nog groter...
kon naar de arts...tetanusprik halen, en anti biotica....lekkerrrr dan...
ga er hier openbaar verder niet over uitwijden...baal enorm en sta voor lastige keuze... }:0

owjee, dat klinkt niet best...

ik duim voor je...
:(:) :(:)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 18:33

ooh biancacoo, wat een pech, dikke :(:) en hou je taai :(:)

bic, hier geen rode dekjes/bandages :n Maar mocht ik iets horen/zien, houd ik je in gedachten

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 19:05

dankjewel prinske :)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 19:49

Biancacoo schreef:
Frensie, heeel heel veel succes morgen en veel plezier bij je endurance met Gwinn !!!! ik duim voor je dat je een mooie fijne veilige rit hebt !

Ik hoop ook op een veilige rit, heb geen zin om weer in het prikkeldraad te hangen }:0 :7

HT Gwin heeft dekenmaat 195 maar heb eigenlijk al veel te veel geld uitgegeven laatste tijd en heb ook in principe niks nodig.

Vanmiddag op de zaak gewerkt bij de postbalie, kwam nog best veel post binnen dus was even doorpoten! Maar het is allemaal weg.
Auto is grotendeels ingepakt, straks nog even wat broodjes smeren dan hoeft dat morgenochtned niet.
Net lekker patat gegeten :9

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 19:58

Wat jammer van de cover PrinsjeH...
Biancocoo ai.... :(:) ook dat nog...wat een rotdag voor je...
Als ik lees van ongelukken, wat voor dan ook, blijven sommigen ook lang hangen, anderen weer wat minder of niet. Het ongeluk van het paard & de menster waar Bicci ook nog over vertelde had deze dagen bijv een veel groter impact bij me dan het meisje dat in coma ligt... niet dat ik dat niet erg vind, het is een drama, maar ik ken haar niet en dat is toch anders.

Hier zo heerlijk gewandeld met de honden tijdens de hockeytraining. Het was zulk prachtig weer en achter het hockeyveld is een soort parkachtig weiland gebied met wat wandelpaden, genieten.

Zijn jullie ook al zo zat van al die politieke figuren en debatten ~~}>

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:03

ik heb op idiote wijze beide in mn hoofd zitten...
mn maandelijkse ellende is denk ik daardoor ook al 4 dagen te laat...
en lijkt nog niet op komst....

ben best een watje eigenlijk....

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:18

Zijn nare berichten inderaad, maar niet te veel aan denken. Afgelopen weekend ook weer op hol geslagen span op een evenement wat net goed is afgelopen. Nu dat meisje en al die verhalen waar je niets van hoort...

Hier weer dagje kliniek er op zitten. Ze weten nog steeds niet wat paard heeft. Geeft rare bloedwaarden, maar ze kunnen verder niets vinden. Hij wordt dit weekend opgevoerd, ze hopen dat hij dan weer een aanval krijgt zodat de dan kunnen zien wat er gebeurt. Morgen gaat eigenaresse weer heen.

Vanmiddag beide pony's getraind. Deden goed hun best

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:22

ik duim tall...

een aanval is niet fijn, maar nu wel even erg handig...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:26

lanouska moest trouwens vanmiddag al rijden. Morgen is de marathon nog.
Kiss reed daar ook mee toch?

Een aanval zou voor ons super zijn, dan kunnen ze er waarschijnlijk achter komen wat het is. Dierenarts staat echt voor een raadsel. De bloedwaarden zijn zo ontzettend afwijkend, maar er is niets te vinden.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:30

Zo zonde dat dieren geen mensentaal spreken -O-

Even gewoon gezellige plaatjes <3
Afbeelding
Hondjes lekker muizen zoeken in de slootwanden en beetje graven in alle troep

Afbeelding
Jut en jul op pad, Wis altijd kijken waar de baas blijft, Mies 'op kop'

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:31

ik snap hem ook helemaal hoor tall... :))

duim zeker weten voor meer duidelijkheid...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:14

Kwam ook nog antislip tweespan leidsel maat shetland tegen, had ik gekocht voor mennen met tweespan maar vind het zelf absoluut niet fijn mennen dat antislip. Dus als iemand een goedkoop tweespan leidsel wil? Staat dus ook bij mijn advertenties :7

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:23

Ik men nu ook met antislip... wat wil je er voor hebben?

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:24

:wave:

@Frensie: oeps, was helemaal vergeten op je endurance te reageren :o Heel veel plezier met Gwin, lekker veel kilometers vreten jullie en geen engigheid deze keer hoor ;-) Toitoitoi!!! (en snackbar klinkt jummie :9 )

@Bic: ik kan me ook zo bezighouden met die narigheid van ongelukken die je leest, deze twee ongelukken betreffen allebei mensen die ik niet eens ken, maar kan er toch een knoop van in mijn maag krijgen... die arme paarden dood en de mensen gewond... Bij dat meisje is een kleine hersenactiviteit waargenomen, maar ik ben heel bang dat 't niet goed gaat komen...

@VhU: wat een leuke hondenplaatjes tussendoor <3

@Tallechie: ik schrok van je berichtje over aanval, dacht gelijk aan Veale ofzo, maar las even terug en bedacht me toen dat je inderdaad had gepost dat je naar kliniek zou rijden met stalgenoot... soms vergeet ik stukken hier door de drukte :o

Ik heb net lekker ff kort ohz gereden. Was lang geleden en dat was te merken. Na kwartiertje/20 min al gestopt. Allebei stik bezweet en stijf :o Hij was ook stijver in z'n rug/nek... te weinig echt gedaan met 'm vrees ik. Nu maar training weer beetje oppakken met longeren en ohz en dan mennen lekker buiten. Trouwens wel fijn dat zijn benen helemaal ok zijn na het trailer-incident... bedenk me nu dat hij daardoor mss ook wel wat stijver is nog :)* Al met al tevreden... zijgangen gingen niet super, maar gewoon het gevoel van weer even lekker te hebben gereden overheerst en dat is momenteel al heel wat *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:30

Lekker PrinsjeH :)
@Tallechie 45,- Euries. Nieuw is hij 78,- Euries. Het kan zo bij de dekentjes in, die was ik vandaag vergeten toen ik bij de Appie Heijn stond (want daar is ons postkantoor) dus die moeten toch nog op de bus....

Ik heb vorig jaar vrij oud tuigje overgenomen waar hele fijne leidsels bij zaten, tuigje heb ik wel weer verkocht maar leidseltjes heb ik nog steeds, liggen heerlijk in mijn handen. Het ook nog enkelspan liggen trouwens, maat shetland, maar daar moet een nieuwe gesp op worden gezet want die was in tweewieler vastgelopen.... is dus metertje korter dan standaard leidsel :7 . Mocht iemand daarin geinteresseerd zijn, 15, - Euries. Enkelspan men ik nog steeds met de leidsel die ik ooit bij Simba's tuigje heb gekregen. Is vrij kort enkelspan leren leidsel maar ook zo'n fijne :7

Tjonge, lijkt marktplaats wel := :o

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:34

@Prinsje: weer eens lekker ohz gereden *\o/*

@Biancao: :(:)

En hier wel even een shock, want dacht gewoon een beetje een proefje te rijden op beginnersniveau, maar beginnersniveau betekent hier dus al de oefeningen én overgangen óp de letter... -O- , dat vind ik erg lastig...
Heb me ook nog opgegeven voor het parcours, dan moet ik overigens wel een bepaald aantal punten hebben, anders mag ik het niet eens rijden... en daar zie ik nu ook wel tegenop, ik denk: doe eens gek, meteen twee debuten, maar begin 'm nu toch wel te knijpen...
Ben ook nog in mijn uppie, want dochterlief moet op dezelfde tijd voltigeren...

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:34

hihi... de handel viert hoogtij hier :=

Zou Akshay eigenlijk al terug zijn???

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:36

Aks heeft al kort berichtje geplaatst dat ze terug is :j

Oh dus bij deze WELKOM TERUG AKS