Wow wat een prachtig huis hebben jullie te koop wij hebben zo'n stadshuis, bovenhuis (eerst twee enorme trappen op) uit 1910 met nog wel oude plafonds erin enzo maar ook met veel mankementen woonkamer/keuken ziet er mooi uit al zeg ik het zelf.... maar hoe verder je naar boven gaat ..... We zijn wel af en toe bezigmet andere huizen maar eigenlijk vinden we ons huis zo heerlijk knus en gezellig en de wijk zo leuk....dan besluiten we steeds weer dat we hier toch maar blijven
Zoooooo alle boodschappen, nog wat cadeautjes en tierlantijnen binnen net een heerlijke berliner bol en flinke koffie achter de kiezen, ik zie dat het prachtig weer is buiten dus deze dame gaat richting stal
Oja, wat betreft vieze paarden. Die van mij zijn allebei echt heel netjes Bente staat natuurlijk onder deken en is gedeeltelijk geschoren, blijft ook erg mooi kort in het haar, ook waar ze niet geschoren is en ze gaat echt niet in de blubber en al helemaal niet rollen in de blub. Snuit staat niet onder deken, is dus wel half geschoren, zit al wel weer haar op maar valt nog erg mee als je ziet hoe lang dat haar is wat niet geschoren is...... zit wel eens wat onder het zand maar blijft gelukkig ook voor de rest erg netjes. Stallen weet ik eigenlijk niet want ik sta zo luxe dat ik daar niets aan hoef te doen , ze worden elke dag gemest maar op wat voor tijdstip van de dag ik ook kom ze staan er altijd keurig bij. Dus denk dat ze op stal ook schoon zijn.
Iedereen goede voortzetting van de dag, veel sterkte en/of veel plezier
avaluna
Geplaatst: 24-12-11 13:52
@VHU: wij wonen ook op een boerderij, maar dit is niet de onze, maar van vrienden van ons. Foto's vind ik zelf niet echt geweldig, want is in het echt véél mooier .
Wij hadden voorheen ook een geweldig oud en knus vakwerkhuis, woonden daar echt heel fijn, maar alledrie de paardjes thuis mét koetsen e.d. dat ging niet, nu dus sinds een jaartje een boerderij, veel werk, maar geen directe buren, aan een natuurgebied, heerlijk veel wei , dacht er heel veel moeite mee te hebben, maar mis het oude huis veel minder dan ik gedacht had .
Pfff, ja hoor, wij zijn beiden ziekjes, is ook heel druk geweest, heb net wat dingetjes gedaan en moet nu echt bijkomen... Nu even de stal doen en dan dochterlief onder de douche en klaar maken.
Buckje
Geplaatst: 24-12-11 16:16
Zo die Fifi is idd echt harig!
hier zijn Liz en Buck op stal echt varkens.... ze poepen door het hele achterste gedeelte heenn, overal licht wat. Dan graven ze het onder het zaagsel ook nog. En pissen doen ze ook overal.... Mijn zaagsel kleurt al heel snel bruin altijd... Eigen schuld...
Hier gelukkig een nette merrie. Ze houdt er niet van om door de poep te moeten lopen. Weleens met wedstrijd buiten gehad dat ik niet recht over de AC-lijn ging... er lag mest... Ook met trailerladen mogen er geen drollen liggen. Een keer laten liggen en toen sprong ze daar overheen de trailer in, gelukkig is ze niet zo groot en stootte ze haar hoofd niet...
Nou, ik ben helemaal klaar voor de kerst, moet alleen zelf nog in bad Badkamer en wc's zijn schoon, vloer is gedweild, bavarois is gemaakt (weet niet of het gelukt is) en huis is opgeruimd, tot op zekere hoogte, haha. Manlief moest even onverwachts voor de zaak weg.
Morgen om 8 uur op mijn werk zijn om de dienst over te nemen, ben benieuwd of het druk is of niet.
Nouvel
Geplaatst: 24-12-11 18:47
zag een prachtige boerderij voorbij komen, varkens van poownies, frensie klaar voor de kerst...
Fifi is ook klaar voor de kerst en niet pluizig meer!
eerste stuk was ze echt ontzettend braaf! onder 'r buik lukte weer niet, net als vorige keer, dan slaat ze zo ong het scheerapparaat uit je handen vandaan...
dus de praam er weer even op, daar was madam het echt hélemaal niet mee eens, dus het was even strijd om die erop te krijgen en toen was 'r buik ook zo klaar... toen dacht ik met een tondeuse ook gelijk 'r oren even te doen, maar dat vond ze ook een bijzonder stom idee... maar goed, de aanhouder wint, kaal paard met nette oren!
aaaaaah! Arme fief!! D'r pluis afgepakt! sexy paard is het nouvel.
Hier heel de dag gewerkt, ging wel lekker eigenlijk. Wat zijn die mannen toch ook schatjes eersteklas he Even verteld wat er aan de hand was, en ze hebben lekker heel de dag een beetje flauw lopen doen zodat het gewoon keigezellig werd
Daarna naar stal, stalhouder had een kéilieve kaart liggen met een snoepje, hartstikke leuk Dids wezen halen in de wei en een blokje rondgestapt echt een blokje, rond de akker En toen weer in de wei, paard heeft het slecht
En nu moeten we een stel honden gaan uitlaten, dus we gaan maar gauw op pad.
Nouvel
Geplaatst: 24-12-11 19:34
klinkt toch wel als een geschikt dagje naalt...
ja arme fifi he, haar pluis ligt in een lucernezak in de container...
VanHuisUit
Geplaatst: 24-12-11 20:02
Pluis in de vuilnisbak waar gaat het heen in deze wereld Naaltje gelukkig lieve mensen om zich heen Frensie helemaal keurig inclusief heerlijke bavarois Avaluna heeft huis in de landerijen dacht ook al dat ik wat had gemist, want stond me ook zo bij dat jullie je huis net zo'n beetje hadden maar goed je weet maar nooit natuurlijk.... goed idee om dat huis zo onder de aandacht te brengen!
Met Bente en met Snuit gemend. Bente gedressuurd ze was wel beetje fris dus ik had een paar keer wel erg veel spontane galopsprongen....zo'n hyper paard voor de wagen was er net niemand bij het huis dacht verdorie je zult het net zien dat er dan iets misgaat...had mijn telefoon ook niet in mijn jaszak bedacht ik me op dat moment.... maar gelukkig had ik haar snel weer 'normaal' aan het werk. En toen liep ze ook wel errrug fijn Snuit mocht van mij even lekker uitrazen, zijn wat zandpaden/stukken over de weg gegaan en het mannetje was zo blij oortjes vooruit en maar gaan. Wat is het toch een grapjas.
Iedereen prettig voortzetting
Nouvel
Geplaatst: 24-12-11 20:04
*gaat pluis uit container halen en naar vhu sturen*
mirror666
Geplaatst: 24-12-11 20:32
Nouvel schreef:
*gaat pluis uit container halen en naar vhu sturen*
ziet het voor zich als vhu die doos met pluis openmaakt in huis *ploef*
Wat een rust hier! Iedereen een leuke kerstavond gehad? Ondanks dat wij christelijk zijn, zijn we niet naar de kerk geweest gisteren. Het is altijd uitgestorven druk en daar kan ik niet tegen, zulke grote mensenmassa's. Vandaag kunnen we ook niet kerken, want ik ben straks aan het werk. Gisteravond dus tv gekeken.
Manlief dacht dat ik gek was dat ik om 7 uur al opstond terwijl ik pas om kwart voor 8 weg hoef, maar ik vind het altijd wel lekker om even rustig een kopje thee te drinken en wakker te worden.
@ Borisje; het arme kind kan inderdaad wel wat hulp gebruiken, maar zo te zien zijn er al mensen die haar tips geven.
Hier net uit bed, vriendje is weg die moest de honden en geiten enzo weer gaan doen. Arme kereltje mag heel de dag niet aan de alcohol want die moet vanavond nog eens. Dus ik zit hier nu te wachten.. Zo wat broodjes bakken, lekker wat salades op tafel en dat wordt ons kerstontbijt Vanavond eten we ook al zo gruwelijk simpel
Maisie
Geplaatst: 25-12-11 11:08
Goedemorgen !!! Iedereen fijne dagen.
Gisteren lekker gereden eerst met Ferro en daarna met Robijn. Vooral robijn stond ik van te kijken dat ie zo braaf was. S'avonds kwam de familie en hebben wel lekker gegourmet. Vandaag doen we dat nog een keer maar dan met schoonfamilie. En dan hebben we morgen gewoon een vrije dag !!
Zag fifi zonder pluis. Denk dat ik ferro vandaag ook nog maar eens een keer ga doen. 7 januari weer marathon en dan moet ie er weer netjes uit zien.
Wij gaan zometeen lekker wandelen pap en mam komen met de honden naar stal nu vriendje nog mee vragen
happytime
Geplaatst: 25-12-11 12:34
fief ontpuist en VHu die het als kerstkado krijgt ha ha misschien wilt VHU ook ferro zijn pluis? sunrise ziet eruit als een varken,kort maar met lange biggenharen die uitsteken... naaltje weer wat actief geweest voor iedereen hier FIJNE KERSTDAGEN en vermaak je...niet teveel eten(moet er weer allemaal afgewerkt worden)
zo ik ben lekker net thuis Met paps en mams en de honden lekker gewandeld, en dids mee natuurlijk Alle mensen die we tegenkwamen moesten lachen 3 mensen, 2 honden en 1 paard, alles lopend vond het heerlijk gezellig, beestjes genoten
was ook superdruk op stal Alle paardenmensen waren met d'r beestjes aan 't knuffelen
Nu thuis, lekker douchen, ohnee eerst m'n kapsel voor morgen proberen dan douchen