Heel fijne kerstdagen voor jullie allemaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wij hebben zo'n stadshuis, bovenhuis (eerst twee enorme trappen op) uit 1910 met nog wel oude plafonds erin enzo maar ook met veel mankementen
woonkamer/keuken ziet er mooi uit al zeg ik het zelf.... maar hoe verder je naar boven gaat .....
We zijn wel af en toe bezigmet andere huizen maar eigenlijk vinden we ons huis zo heerlijk knus en gezellig en de wijk zo leuk....dan besluiten we steeds weer dat we hier toch maar blijven
net een heerlijke berliner bol en flinke koffie achter de kiezen, ik zie dat het prachtig weer is buiten dus deze dame gaat richting stal
Bente staat natuurlijk onder deken en is gedeeltelijk geschoren, blijft ook erg mooi kort in het haar, ook waar ze niet geschoren is en ze gaat echt niet in de blubber en al helemaal niet rollen in de blub. Snuit staat niet onder deken, is dus wel half geschoren, zit al wel weer haar op maar valt nog erg mee als je ziet hoe lang dat haar is wat niet geschoren is...... zit wel eens wat onder het zand maar blijft gelukkig ook voor de rest erg netjes. Stallen weet ik eigenlijk niet want ik sta zo luxe dat ik daar niets aan hoef te doen
, ze worden elke dag gemest maar op wat voor tijdstip van de dag ik ook kom ze staan er altijd keurig bij. Dus denk dat ze op stal ook schoon zijn.
.
, dacht er heel veel moeite mee te hebben, maar mis het oude huis veel minder dan ik gedacht had
.

D'r pluis afgepakt! 
sexy paard is het nouvel.
Even verteld wat er aan de hand was, en ze hebben lekker heel de dag een beetje flauw lopen doen zodat het gewoon keigezellig werd 

echt een blokje, rond de akker
En toen weer in de wei, paard heeft het slecht 
dacht ook al dat ik wat had gemist, want stond me ook zo bij dat jullie je huis net zo'n beetje hadden maar goed je weet maar nooit natuurlijk.... goed idee om dat huis zo onder de aandacht te brengen!
dus ik had een paar keer wel erg veel spontane galopsprongen....zo'n hyper paard voor de wagen
was er net niemand bij het huis dacht verdorie je zult het net zien dat er dan iets misgaat...had mijn telefoon ook niet in mijn jaszak bedacht ik me op dat moment....
maar gelukkig had ik haar snel weer 'normaal' aan het werk. En toen liep ze ook wel errrug fijn
Snuit mocht van mij even lekker uitrazen, zijn wat zandpaden/stukken over de weg gegaan en het mannetje was zo blij
oortjes vooruit en maar gaan. Wat is het toch een grapjas.

Vanavond eten we ook al zo gruwelijk simpel

pap en mam komen met de honden naar stal
nu vriendje nog mee vragen
en vermaak je...niet teveel eten(moet
er weer allemaal afgewerkt worden)

Alle mensen die we tegenkwamen moesten lachen
3 mensen, 2 honden en 1 paard, alles lopend 

Alle paardenmensen waren met d'r beestjes aan 't knuffelen 
dan douchen